Witam.
Pojawiły mi się dwa błędy:
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded
Po ich wykasowaniu zacząłem uważniej słuchać silnika, i wydaje mi się, że turbina wydaje trochę inny, bardziej świszczący dźwięk, a podczas przyspieszania moc nie rośnie płynnie, tylko jakby z małymi przerwami, szczególnie jest to odczuwalne pomiędzy 2500-3000 obr/min.
Znów podpiąłem VAGa i jeden błąd się powtórzył:
17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded
Zrobiłem logi grup 32, 115, 118, logi robione na benzynie (pojazd jest na Lpg). Nie znam się za bardzo, ale jakby ciśnienie zadane ma dziwne wartości.
http://vaglog.pl/log-032_115_118_Ng0h6a.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Będę wdzięczny za analizę i pomoc.
1.8T AUM błąd ciśnienia - prośba o analizę logów
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.8T AUM błąd ciśnienia - prośba o analizę logów
Problem rozwiązany: pęknięty gumowy wężyk przy zaworze N75, pęknięcie było tuż pod opaską.
Zamykam temat.
Zamykam temat.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość