Cześć!
Prosiłbym bardzo o analizę logów turbo z mojego ASZ - http://vaglog.pl/log-011_yAa9Ju.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Poniżej wykres dla ułatwienia
Czy ten bardzo powolny wzrost pozostanie w obrotach turbo po puszeniu gazy może być spowodowany ustęrką układu podciśnienia, N75?
Z góry dzięki!
Analiza logów Turbo - Grupa C011 + wykres
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Analiza logów Turbo - Grupa C011 + wykres
sprawdź węże podciśnienia,a także sprawdź jakie podciśnienie robi Vacu wpiąć manometr,tak samo sprawdzić zaworek ten zwrotny na przewodzie podciśnienia idący do zaworek n75...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Analiza logów Turbo - Grupa C011 + wykres
Dzięki @bioly05011,
czy byłbyś tak miły i wskazał mi na poniższym rysunku, które elementy mam sprawdzić?
Dzięki!
czy byłbyś tak miły i wskazał mi na poniższym rysunku, które elementy mam sprawdzić?
Dzięki!
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Analiza logów Turbo - Grupa C011 + wykres
wszystkie wężyki pod względem szczelności /pękają,n75 możesz zamienić z n18 na próbę,nr 5 powietrze powinno lecieć przez niego w jedną stronę w druga się zamyka,nr 10 ten gruby wąż odchodzi od serva idzie do pompy vacum,przy pompie króciec się luzuje,i samo podciśnienie ile wynosi...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości