Witajcie,
zaczynam działać z swoim samochodem by dostać go do ładu.
Jest pare mankamentów które opisze niżej, może któreś będą potwierdzone logami.
- Podejrzewam brak mocy ( w stosunku do 1.9 TDI 101km w polo 9n2 - podejrzewam serię bez chipa, niedawno nabyty) a Borą 90km jest przepaść pod tym względem.
- Ciężko pali na ciepłym silniku ( dołożony rezystor 4.7kOhm który załączany tylko na odpalenie samochodu)
- w duże mrozy typu (-15st palił ok ) lecz przy (-20st< ... rozrusznik kręcił pełną siłą lecz wydaje mi się ze zalewało silnik) - taki wniosek mój gdyż po całkowitym rozładowaniu aku i odpalaniu przez kable po długim kręceniu odpalił, silnik miał strasznie nierówne obroty wręcz drgawki jak by tylko na 2-3 cylindry pracował i chmurę dymu białego z wydechu, było czuć niedopalone paliwo
- po dłuższej podróży (pow 400-500km ) odczuwalny spadek mocy (może kwestia znużenia podróżą).
Model samochodu Bora mk4,
Rodzaj silnika 1.9 TDI
Oznaczenie silnika ALH
Rok produkcji 1998.
rok rejestracji 1999.
samochód użytkuje ja, często pokonywał trasy pomiędzy miastami drogami krajowymi gdzie szedł na najwyższych obrotach, turbo po wymianie ok 4 lat temu ok 80tys km.
tryb nolauf nie występuje. Na autostradzie do 180km/h daje rady.
logi statyczne prowadzone w sposób: silnik wyłączony> odpalenie (bez wspomagania rezystorem oszukującym temperaturę zewnętrzną)
logi dynamiczne prowadzone w sposób: 3 bieg - 1100 obr gaz do dechy.
Dynamiczny:
Grupy 001, 004: http://vaglog.pl/log-001_004_qd0n6.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log-003_008_011_255UDQw.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 003, 010, 011: http://vaglog.pl/log-003_010_011_fqFkD.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Statyczny:
Grupy 000, 001, 002: http://vaglog.pl/log-000_001_002_rsgBrc.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 003, 004, 005: http://vaglog.pl/log-003_004_005_l5b1Qv.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 006, 007, 008: http://vaglog.pl/log-006_007_008_g5Ki46H.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 009, 010, 011: http://vaglog.pl/log-009_010_011_Ms8e2P.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log-018_013_023_KOOh3Y4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
proszę o ocenę logów i podanie przyczyn co może byc powodem albo co poprawić i ewentualnie na jakie wartości.
Pozdrawiam.
Bora 1.9TDi ALH ocena logów (seria 90km)
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Bora 1.9TDi ALH ocena logów (seria 90km)
Też mam ALH. Po regeneracji gruchy bawiłem się regulacją sztangi i od dwóch lat nie złapałem notlaufu mimo znacznego chwilowego przeładowania nawet ponad 2400mbar.Jeździ jak 110 KM. Twoje turbo wstaje bardzo późno, proponuję skrócić sztangę o dwa obroty lub więcej .Zrób potem logi dynamiczne 003 z 011 od 1500 do 4300 obr. oraz 011BS.
Bora 1.9TDi ALH ocena logów (seria 90km)
spróbuję podregulować sztangę, a potrafi ktos interpretowac poprawne dawki paliwa przy rozruchu, czy ewentualnie jest poprawnie ustawiona pompa paliwa?
Re: Bora 1.9TDi ALH ocena logów (seria 90km)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... w#p5562829" onclick="window.open(this.href);return false;
Bora 1.9TDi ALH ocena logów (seria 90km)
działam, wczoraj podregulowalem na starcie dawke paliwa na wolnych obrotach i odczuwalny jest powrót mocy samochodu, dzis badz jutro sprawdze sztangę z turbo i podreguje.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości