Prośba o analizę logów 011 - 1,9 ASV
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Prośba o analizę logów 011 - 1,9 ASV
Coś jakby nieco brakowało mocy.
Po dłuższym postoju na biegu jałowym, podczas rozpędzania, kopci na niebiesko.
Nic innego się chyba nie dzieje.
Logowałem 011 na 3 biegu:
http://vaglog.com/log-011_t31n4.html
Po dłuższym postoju na biegu jałowym, podczas rozpędzania, kopci na niebiesko.
Nic innego się chyba nie dzieje.
Logowałem 011 na 3 biegu:
http://vaglog.com/log-011_t31n4.html
Prośba o analizę logów 011 - 1,9 ASV
Dzisiaj zamieniłem miejscami N75 z N18 i jest duża poprawa w przyśpieszaniu.
Zrobiłem też logi 011 i 003 na raz (nie wiem czy tak można):
http://vaglog.com/log-011_003_hE80e0.html
Co teraz możecie powiedzieć?
Zrobiłem też logi 011 i 003 na raz (nie wiem czy tak można):
http://vaglog.com/log-011_003_hE80e0.html
Co teraz możecie powiedzieć?
Prośba o analizę logów 011 - 1,9 ASV
Teraz jdzie juz doladowanie. Troszke widac ze tam pewnie jest nieco przysyfiona geo ale nie ma tragedii.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Prośba o analizę logów 011 - 1,9 ASV
Pierwszy log na N75 zrobiony w trybie awaryjnym, więc, tu nie ma co porównywać, po podmianie na N18. Regulamin działu diagnostyka, masz opisane co i jak logować.
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
Prośba o analizę logów 011 - 1,9 ASV
Poobserwowałem jeszcze ruch sztangi pod VAGiem.
Skok sztangi chyba dobry, ale grucha wypluwa takim szybkim ruchem, natomiast zaciąga zdecydowanie dłużej, bo około 2 sekundy.
Co to może być? Uszkodzona grucha, dalej coś nie tak z tym zaworem, czy geomatria idzie opornie?
Wężyk podciśnieniowy dałem nowy do gruchy.
Skok sztangi chyba dobry, ale grucha wypluwa takim szybkim ruchem, natomiast zaciąga zdecydowanie dłużej, bo około 2 sekundy.
Co to może być? Uszkodzona grucha, dalej coś nie tak z tym zaworem, czy geomatria idzie opornie?
Wężyk podciśnieniowy dałem nowy do gruchy.
Prośba o analizę logów 011 - 1,9 ASV
Odkręć gruszke (2 śruby M6) i fizycznie zobacz czy chodzi płynnie. Nie zmieniasz długości sztangi, odkrecasz w całości.
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
Re: Prośba o analizę logów 011 - 1,9 ASV
Tak chciałem zrobić, albo zdjąc zawleczkę, ale od góry nie ma jak się dostać za bardzo. Jak przestanie padać dzisiaj, to wejdę pod auto podziałać.rotkeh pisze: fizycznie zobacz czy chodzi płynnie
Przepraszam że logi nie takie/nie wszystkie zrobiłem, ale uszkodzonego auta wiadomo że nie chciałem piłować prawie do odcinki.
Tymbardziej że te logi dynamiczne to trzeba robić chyba każdą grupę osobno, więc podejrzewam że po kilku takich przejażdżkach, mogłoby dzisiaj być już po aucie.
Można zrobić grupy 003, 008 i 011 na raz, czy trzeba koniecznie 3 razy auto rozpędzać?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości