Witam szanownych użytkowników, proszę o analizę logów mojego golfa. Do zrobienia logów przyczynił się ostatnio spadek mocy w granicach obrotów od 1-2k. Problem objawia się np tym że podczas podjazdu pod górkę auto ma znacznie mniejszą dynamikę łapie muła w tych obrotach. Jeżeli będzie potrzeba dodania jakiś innych grup to proszę napisać. Próbowałem odłączyć przepływomierz, następuje poprawa, problem z muleniem od 1-2k znika.
logi dynamiczne (3bieg 1500 obrotów but w podłogę)
grupa 003 008 011
http://vaglog.com/log-003_008_011_2D61JLz.html
Golf 4 1.9 TDI AJM 115KM Seria Prośba o ocenę logów [Edit]
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf 4 1.9 TDI AJM 115KM Seria Prośba o ocenę logów [Edit]
Słabo czytelne logi. Piszesz że auto ma muła do 2tyś a logi są od 1500 w dodatku wszystkie grupy razem i na 3 biegu.
Jeżeli chcesz pokazać co dzieje się na dole to zrób logi od 1000 na 4 biegu każda grupa oddzielnie.
Z loga można jedynie odczytać że między 2-3tyś masz ostre przeładowanie później jest niedaładowanie a na koniec idzie po mapie.
Widać też, że przepływka nie domaga i tnie dawkę.
Jeżeli chcesz pokazać co dzieje się na dole to zrób logi od 1000 na 4 biegu każda grupa oddzielnie.
Z loga można jedynie odczytać że między 2-3tyś masz ostre przeładowanie później jest niedaładowanie a na koniec idzie po mapie.
Widać też, że przepływka nie domaga i tnie dawkę.
Golf 4 1.9 TDI AJM 115KM Seria Prośba o ocenę logów [Edit]
mam jeszcze takie logi
http://vaglog.com/log-003_9qENzXO.html
http://vaglog.com/log-011_ZAn87Gz.html
http://vaglog.com/log-003_iYUKfx.html
http://vaglog.com/log-003_4437x.html
http://vaglog.com/log-003_47891E.html
Okej, dzięki za pomoc, postaram się na razie rozwiązać problem z przepływomierzem. Mówisz że idzie po mapie, możesz wyjaśnić ? Czy chodzi tu o to, że do komputera ktoś wgrał inną mapę? Jak powinno być to seryjnie ustawione? A propo przepływki myślisz że używana będzie ok czy raczej kupić nową (jakiej firmy) bo jak używany to pewnie by był bosch. Przeładowanie możliwe, że jest przez zaciętą geometrie? Jeszcze raz dziękuję, że się zainteresowałeś tematem.
http://vaglog.com/log-003_9qENzXO.html
http://vaglog.com/log-011_ZAn87Gz.html
http://vaglog.com/log-003_iYUKfx.html
http://vaglog.com/log-003_4437x.html
http://vaglog.com/log-003_47891E.html
Okej, dzięki za pomoc, postaram się na razie rozwiązać problem z przepływomierzem. Mówisz że idzie po mapie, możesz wyjaśnić ? Czy chodzi tu o to, że do komputera ktoś wgrał inną mapę? Jak powinno być to seryjnie ustawione? A propo przepływki myślisz że używana będzie ok czy raczej kupić nową (jakiej firmy) bo jak używany to pewnie by był bosch. Przeładowanie możliwe, że jest przez zaciętą geometrie? Jeszcze raz dziękuję, że się zainteresowałeś tematem.
Golf 4 1.9 TDI AJM 115KM Seria Prośba o ocenę logów [Edit]
Najpierw trzeba zająć się doładowaniem, gdy doładowanie będzie ok wtedy przepływka. Nigdy odwrotnielukis442 pisze:postaram się na razie rozwiązać problem z przepływomierzem
Chodzi o to, że aktualne doładowanie pokrywa się z tym zadanym przez kompa.lukis442 pisze:Mówisz że idzie po mapie, możesz wyjaśnić ?
Ja takie rzeczy zawsze kupuję nowe, używaną to Ty masz w aucie. Chcesz drugą taką samą do kolekcji?lukis442 pisze:A propo przepływki myślisz że używana będzie ok czy raczej kupić nową
Możesz spróbować umyć przepływkę, zazwyczaj trochę pomaga.
Nowa to BOSCH lub PIERBURG
Geometria, grucha, N75, lub wężyki nieszczelnelukis442 pisze: Przeładowanie możliwe, że jest przez zaciętą geometrie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość