pacjent mk4 1.9 AXR
dołek w mocy przy 3 tys. obrotów,
i kolejne pytanko czy może jest tam jakaś mapa zrobiona?
dynamicznie 008 http://vaglog.pl/log-008_1Ewk0.html
dynamicznie 011 http://vaglog.pl/log-011_9F294.html
statycznie 013, 018, 023 http://vaglog.pl/log-018_013_023_0pHGO.html
statycznie 004 http://vaglog.pl/log-004_K4ah2k.html
prośba o ocenę logów
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
prośba o ocenę logów
Mapy nie była robiona , bynajmniej patrząc na ciśnienie doładowania i dawki paliwa. Nie widać logów dla przepływomierza (003) .h00pek pisze:i kolejne pytanko czy może jest tam jakaś mapa zrobiona?
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
prośba o ocenę logów
To któraś z kierownic lekko podchacza i tyle, możesz pruć turbo i szukać przyczyny, ale jak gniazdo w którym siedzi sworzeń kierownicy sie wyrobiło to nic na to nie poradzisz i zawsze będzie mniejsza lub większa odchyłka od doładowania z mapy.h00pek pisze:garrett 1749v
prośba o ocenę logów
bardzo możliwe niedawno wymieniałem gruszkę na turbo i na geometrii było czuć lekki przeskok i też trochę dziwnie gwizda, ale nie puszcza oleju ani wirnik nie ma luzu, przynajmniej będzie okazja żeby kupić 1749vb
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości