Cisnienia doładowania.

Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.

Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Gozdzio10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob mar 04, 2017 22:41

Cisnienia doładowania.

Post autor: Gozdzio10 » ndz mar 05, 2017 20:51

Witam.

Posiadam Golfa 4 Variant silnik 1.9 ALH 90ps, rok 2000. Problem polega na tym czy doładowanie turbiny 1,5 bara do 2 barów, to dużo ? Z tego co czytałem dla tego silnika powinno wynosić 1 bara albo 1,1bara. Turbina była w Starych Królach w Lubelskim, podobno większość Lubelskiego tam jezdzi, wymienili gruszkę i od razu geometrie, jest możliwość, że spieprzyli geometrie ?

Jeszcze jedna sprawa, przepływka mi padła, znajomy pożyczył mi wkład założyliśmy, podpieliśmy kompa i właśnie podczas testów przy 160 turbina zaczęła się przełączać się w tryb awaryjny. Na mojej aktualnej przepływce mogę pojechać max 130 i to z górki, a 140 graniczy z cudem, mogę wymienić sam wkład za oko 210zł, albo całą przeplywkę zamiennika za 100zł, ok będzie jechać w koncu normalnie, ale w ciągu dalszym będzie mi odcinać turbinę, bo jest za duże doładowanie. Zastanawiam się nad pojechaniem i złożeniem reklamacji, bo trochę bez jaj, zapłaciłem 500pln za to i po 2,5-3msc już pada...nie wiem czy zadawałem to pytanie, wina możliwe, że leży po geometrii ? Tak twierdzi mój kumpel.



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Cisnienia doładowania.

Post autor: bioly05011 » ndz mar 05, 2017 20:55

zgadza się ale zrób logi i wtedy będzie widać...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Gozdzio10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob mar 04, 2017 22:41

Cisnienia doładowania.

Post autor: Gozdzio10 » ndz mar 05, 2017 20:58

Logi były robione, wszystko jest poprawnie oprócz tych dwóch rzeczy, za mało powietrza, bo przepływka i właśnie to, że pokazuje 1,5 bara do 2 barów i przy 130/160 tryb awaryjny, kwestia czy ustawienie geometrii poprawi to. Bo wymiana przepływki mi nie pomoze, bo nie bede mógł się rozpędzić, tak samo mam gotową mape do wgrania, ale tez nie ma sensu skoro mi turbine rozłącza i ciągle na kazdy biegu mi pompuje tyle barów.



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Cisnienia doładowania.

Post autor: bioly05011 » ndz mar 05, 2017 21:08

wrzuć logi ...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Gozdzio10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob mar 04, 2017 22:41

Cisnienia doładowania.

Post autor: Gozdzio10 » ndz mar 05, 2017 21:51

Niestety, nie zgrałem owych logów, ale jestem pełen zaufania do kumpla, ponieważ sam posiada golfa 1.9 ASZ z tym, że swojego ma zrobionego na oko 250ps, chciałbym się tylko dowiedzieć czy to faktycznie jest wina (Prawdopodobnie może być...) źle ustawionej geometrii..



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Cisnienia doładowania.

Post autor: bioly05011 » ndz mar 05, 2017 22:23

jak tak mówi niech tak będzie...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

glaca77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lis 09, 2015 11:18

Cisnienia doładowania.

Post autor: glaca77 » czw mar 16, 2017 15:06

Wydłuż sztangę gruszki dwa obroty,może więcej.Bez logów wróżę z fusów!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości