Cisnienia doładowania.
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Cisnienia doładowania.
Witam.
Posiadam Golfa 4 Variant silnik 1.9 ALH 90ps, rok 2000. Problem polega na tym czy doładowanie turbiny 1,5 bara do 2 barów, to dużo ? Z tego co czytałem dla tego silnika powinno wynosić 1 bara albo 1,1bara. Turbina była w Starych Królach w Lubelskim, podobno większość Lubelskiego tam jezdzi, wymienili gruszkę i od razu geometrie, jest możliwość, że spieprzyli geometrie ?
Jeszcze jedna sprawa, przepływka mi padła, znajomy pożyczył mi wkład założyliśmy, podpieliśmy kompa i właśnie podczas testów przy 160 turbina zaczęła się przełączać się w tryb awaryjny. Na mojej aktualnej przepływce mogę pojechać max 130 i to z górki, a 140 graniczy z cudem, mogę wymienić sam wkład za oko 210zł, albo całą przeplywkę zamiennika za 100zł, ok będzie jechać w koncu normalnie, ale w ciągu dalszym będzie mi odcinać turbinę, bo jest za duże doładowanie. Zastanawiam się nad pojechaniem i złożeniem reklamacji, bo trochę bez jaj, zapłaciłem 500pln za to i po 2,5-3msc już pada...nie wiem czy zadawałem to pytanie, wina możliwe, że leży po geometrii ? Tak twierdzi mój kumpel.
Posiadam Golfa 4 Variant silnik 1.9 ALH 90ps, rok 2000. Problem polega na tym czy doładowanie turbiny 1,5 bara do 2 barów, to dużo ? Z tego co czytałem dla tego silnika powinno wynosić 1 bara albo 1,1bara. Turbina była w Starych Królach w Lubelskim, podobno większość Lubelskiego tam jezdzi, wymienili gruszkę i od razu geometrie, jest możliwość, że spieprzyli geometrie ?
Jeszcze jedna sprawa, przepływka mi padła, znajomy pożyczył mi wkład założyliśmy, podpieliśmy kompa i właśnie podczas testów przy 160 turbina zaczęła się przełączać się w tryb awaryjny. Na mojej aktualnej przepływce mogę pojechać max 130 i to z górki, a 140 graniczy z cudem, mogę wymienić sam wkład za oko 210zł, albo całą przeplywkę zamiennika za 100zł, ok będzie jechać w koncu normalnie, ale w ciągu dalszym będzie mi odcinać turbinę, bo jest za duże doładowanie. Zastanawiam się nad pojechaniem i złożeniem reklamacji, bo trochę bez jaj, zapłaciłem 500pln za to i po 2,5-3msc już pada...nie wiem czy zadawałem to pytanie, wina możliwe, że leży po geometrii ? Tak twierdzi mój kumpel.
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Cisnienia doładowania.
zgadza się ale zrób logi i wtedy będzie widać...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Cisnienia doładowania.
Logi były robione, wszystko jest poprawnie oprócz tych dwóch rzeczy, za mało powietrza, bo przepływka i właśnie to, że pokazuje 1,5 bara do 2 barów i przy 130/160 tryb awaryjny, kwestia czy ustawienie geometrii poprawi to. Bo wymiana przepływki mi nie pomoze, bo nie bede mógł się rozpędzić, tak samo mam gotową mape do wgrania, ale tez nie ma sensu skoro mi turbine rozłącza i ciągle na kazdy biegu mi pompuje tyle barów.
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Cisnienia doładowania.
wrzuć logi ...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Cisnienia doładowania.
Niestety, nie zgrałem owych logów, ale jestem pełen zaufania do kumpla, ponieważ sam posiada golfa 1.9 ASZ z tym, że swojego ma zrobionego na oko 250ps, chciałbym się tylko dowiedzieć czy to faktycznie jest wina (Prawdopodobnie może być...) źle ustawionej geometrii..
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Cisnienia doładowania.
jak tak mówi niech tak będzie...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości