seat leon ahf

Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.

Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

MARCIN38
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt wrz 15, 2015 10:39

seat leon ahf

Post autor: MARCIN38 » czw kwie 06, 2017 20:25

Witam po dłuższej przerwie. Turbiny nie wyciągałem z braku czasu a po drugie to muszę czymś do pracy dojeżdzać. Kręciłem tylko długością gruszki, ogranicznika nie dotykałem. Mam kilka logów które jednoznacznie wskazują na braku dołu. Myślę że za bardzo zjechałem bieżnie i zmienną geometrie i zrobił się luz że spaliny uciekają bokiem zamiast napędzać wirnik, ale to moje domysły.
http://vaglog.pl/log-011_hwEhz.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-011_zL4P0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-011_6B9QiZ.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Myślałem żeby pokręcić ogranicznikiem ale myśle że najlepszym wyjściem będzie albo wymiana na regenerowaną bądz tą oddać do sprawdzenia.



kamikaze.
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr maja 08, 2013 21:14
Lokalizacja: Jaworzno

seat leon ahf

Post autor: kamikaze. » ndz kwie 09, 2017 13:07

Witaj kolego, ja niedługo oddaje moje turbo do sprawdzenia z tego samego powodu. Po czyszczeniu brak dołu a VNT15 mają rwać na każdych obrotach, u siebie nie ruszałem ogranicznika, ruchy sztanga gruchy nic nie dawały. W dodatku u mnie siedzą 0.216, więc powinna wstawać jeszcze szybciej. Mam podobne podejrzenia co do mojej sprężarki. Moja turbina była regenerowana i sprawdzana na maszynie i niby jest ok, ale dzwoniłem, opisałem problem i mówił żeby przywieźć na testy pod obciążeniem niby. Pytałem tunera i też mówił, że problem może być w geo, gdyż właśnie odległość między pierścieniem a geo jest ważna. Moim zdaniem również samo mocne zeszlifowanie pierścienia zaburza dynamikę gazów w części gorącej, ale specem nie jestem. Także powinno się udać ogarnąć temat w tym tygodniu, dam Ci znać jak poszło. Jeśli będziesz coś wiedział wcześniej, daj jakieś info. Pozdro. :pub:



pietera
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: pt lut 26, 2016 20:38

seat leon ahf

Post autor: pietera » pn kwie 10, 2017 22:18

Kolego, jak możesz , napisz w temacie czy coś się zmieniło bo też mam problem z turbo i przeładowaniem niby sztangi chodź płynnie ale słabo autko się zbiera...


MK4 TDI ALH 235/447 :okej: :hmm:

MARCIN38
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt wrz 15, 2015 10:39

seat leon ahf

Post autor: MARCIN38 » sob kwie 15, 2017 19:57

Po świętach będę zakładał inne turbo. Porobie logi i wrzuce na nowej turbinie, ale dzisiaj jeszcze porobiłem logi pierwsze dwa na innym czujniku doładowania ale raczej uszkodzony bo cały czas się świeci kontrolka trakcji i nie można skasować błędu.
http://vaglog.pl/log-011_5g35gLL.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ten log na moim oryginalnym czujniku
http://vaglog.pl/log-011_5FHjIg.html" onclick="window.open(this.href);return false;



kamikaze.
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr maja 08, 2013 21:14
Lokalizacja: Jaworzno

seat leon ahf

Post autor: kamikaze. » ndz kwie 23, 2017 14:35

Hmm ten czujnik to z jakiegoś asz/arl? Nie wiem czy nie trzeba czegoś przerabiać dla innych map sensorów, bo pokazuje Ci wymagane ciśnienie 1770 mbar. Ale zostaw swój, bo raczej to nie jego wina. Nie kopci? Może nieszczelność w dolocie? Ja swoją oddałem ponownie do regulacji i jest ok, możesz sprawdzić w moim temacie. Ruszyli ogranicznikiem i teraz wstaje przed 2 tys. Ale dlaczego był taki efekt po samym czyszczeniu nie mam pojęcia. Ciekawe jak będzie na nowym turbo :) Wkładasz coś mocniejszego?



MARCIN38
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt wrz 15, 2015 10:39

seat leon ahf

Post autor: MARCIN38 » pt kwie 28, 2017 20:19

witam po dłuższej przerwie, turbina odebrana i dla mnie jest dobrze nie zamierzam nic grzebać w niej sam bo dostałem 12 miesięcy gwarancji
http://vaglog.pl/log-011_0nsBB.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-011_3IJAX.html" onclick="window.open(this.href);return false;
teraz trzeba umówić się na wirusa i myśle że będzie to już lepiej jechało



kamikaze.
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr maja 08, 2013 21:14
Lokalizacja: Jaworzno

seat leon ahf

Post autor: kamikaze. » pt kwie 28, 2017 22:29

Niby jest ok, ale nie do końca. Ciśnienie doładowania jeszcze trochę się buja, co do wstawania nie jest źle, ale mogłaby budzić się przed 2 tys obrotów. Przeczyść może N75. Poza tym ja bym pogrzebał przy gruszce jeszcze jak jest możliwość. Trochę można skrócić sztangę, nawet kosztem lekkiego przeładowania w okolicy 2 tys obrotów. Jak będziesz wkładać 0.216 to powinna szybciej się budzić.



MARCIN38
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt wrz 15, 2015 10:39

seat leon ahf

Post autor: MARCIN38 » ndz kwie 30, 2017 10:09

Niewiem czy grzebać bo poznaczone jest wszystko farbą. Jak skróce to powinna szybciej wstawać? Mam dylemat czy robić tylko program czy wkładać 216 bo szczerze mówią niewiem w jak długo wytrzyma mi dwu-masa. A Ty masz już program czy tylko wtryski?



kamikaze.
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr maja 08, 2013 21:14
Lokalizacja: Jaworzno

seat leon ahf

Post autor: kamikaze. » ndz kwie 30, 2017 11:03

Heh mi powiedzieli w zakładzie, że oni gruszki nie ustawiają :panna: Powiedziałem im dokładną odległość jaka mają zachować przy ustawianiu i jest ok. Wiadomo po regeneracji już tak ochoczo turbo nie wstaje, ale przed 2 tys powinno już pompować ile trzeba. Zadzwoń i zapytaj czy możesz wyregulować sobie na aucie gruszkę bo Ci późno wstaje, może pozwolą. U Ciebie jest zero przeładowania, u mnie ustawiłem tak żeby był kompromis między wstawaniem a przeładowaniem lekkim. Wtryski powinny dać Ci więcej niż program i będziesz miał potencjał. Ja narazie mam same wtryski i myślę nad programem, ale wiem że tunerzy niechętnie robią chip na regenerowanych. Możesz mój temat nawet zobaczyć, mam tam komplety logów. Co do dwumasy hmm zależy jak się będziesz obchodził z gazem i w jakim jest teraz stanie, jak nie będzie ślizgać to można modzić i jeździć póki nie będzie niepokojących objawów. Ale jak mówię bardzo dużo zależy od prawej stopy w tym temacie :helm: ja mam włożone G60 i jednomas.



MARCIN38
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt wrz 15, 2015 10:39

seat leon ahf

Post autor: MARCIN38 » śr maja 24, 2017 17:59

Nic nie robiłem z braku czasu a po przemyśleniu wszystkiego wtrysków narazie nie będzie a tylko sam program po 10 czerwca.
Zrobiłem logi po przejechaniu 600km pierwszy sama grupa 11
http://vaglog.com/log-011_Jz9lB.html" onclick="window.open(this.href);return false;
teraz 3 10 11
http://vaglog.com/log-003_010_011_Tc8HDzz.html" onclick="window.open(this.href);return false;
tutaj z wpiętą diodą bo myslałem że przepływka tnie
http://vaglog.com/log-003_010_011_6CQ2Pkc.html" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości