Ocena logów mk4 ASZ

Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.

Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pashok
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob kwie 21, 2012 20:22
Lokalizacja: Tychy

Ocena logów mk4 ASZ

Post autor: pashok » sob sie 27, 2016 13:36

Witam,

pierwszy raz dorwałem się do kompa i vaga więc zgrałem logi z instrukcji (http://sprawdz.auto.pl/jak-zrobic-logi-dynamiczne-vag/" onclick="window.open(this.href);return false;).
Mógłbym prosić forumowiczów o zerknięcie czy są ok? Z góry dzięki za wskazówki i instrukcję.

BASIC SETTINGS:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_275906.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_275909.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_275908.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_275907.html" onclick="window.open(this.href);return false;

STATYCZNE:
Grupa 023: http://vaglog.pl/log_275918.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 018: http://vaglog.pl/log_275917.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_275916.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_275915.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_275914.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_275913.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_275912.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_275911.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 007: http://vaglog.pl/log_275910.html" onclick="window.open(this.href);return false;

DYNAMICZNE:
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_275919.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_275920.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_275921.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_275922.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_275923.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_275924.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Ocena logów mk4 ASZ

Post autor: italiano_83 » sob sie 27, 2016 15:46

Czy coś było w tym aucie robione przy turbosprężarce czy też w układzie podciśnienia ?
Nie trzyma zadanego doładowania z mapy i masz niskie wysterowanie n75 .. na 50 parę procent.
Teraz nawet nie pamiętam jakie ma w seri doładowanie asz ..więc pytam czy w mapie było coś grzebane ?
bipy na 4 pompce już wysokie, reszta wygląda ok, termostat 84 C ale tragedii nie ma, na spalanie to wpływać nie będzie, korekcje, egr - ok
Synchronizacja wałka rozrządu pływa za to.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

pashok
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob kwie 21, 2012 20:22
Lokalizacja: Tychy

Re: Ocena logów mk4 ASZ

Post autor: pashok » sob sie 27, 2016 17:24

Przy turbo i ukladzie podcisnienia za mojej kadencji (5lat) nie bylo nic grzebane.
Jedynie kiedys czujnik n75 i przeplywka bo turbo nie ladowalo.

Co moge z tym zrobic?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Ocena logów mk4 ASZ

Post autor: italiano_83 » sob sie 27, 2016 19:36

Ja bym na początek sprawdził układ podciśnienia czy jest szczelny i jak gra, to podregulował bym sobie sztangę, skrócił, żeby wzrosło wysterowanie n75 przynajmniej do 65%.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Ocena logów mk4 ASZ

Post autor: Sztomel » ndz sie 28, 2016 06:43

Żadne tam podciśnienia i inne pierdoły. Masz kolego dziurawy dolot powietrza doładowanego (od turbo poprzez intercooler aż po kolektor ssący przy silniku) i dlatego silnik ma muła przy jednocześnie b.dużym wskazaniu masy zasysanego powietrza w grupie 003 i 010. Coś się albo rozłączyło albo pękło i jest dziura. Jak ją znajdziesz i uszczelnisz to wszystko wróci do normy i silnik będzie kręcił prawidłowo a auto zapierdalało.


Obrazek

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Ocena logów mk4 ASZ

Post autor: italiano_83 » ndz sie 28, 2016 09:23

Sztomel, Czy tu jesteś osobą specjalnej troski ? ile razy mam do Ciebie pisać, żebyś nie wysławiał się na forum i stronił od wulgaryzmów na forum otwarty w działach technicznych ? Potem znów będziesz skamlał po forach, że wredny moderator się na ciebie uwziął bo dostałeś warna czy bana :bajer:
:panna:

Ostatni raz Cię upomina :chytry:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

mallo12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 16, 2016 22:55

Ocena logów mk4 ASZ

Post autor: mallo12 » ndz wrz 04, 2016 17:54

Witam podepnę się pod temat bo mam zbliżony problem
polega na tym, że mk4 2001 silnik asz w pada w tryb awaryjny wiem co to jest zakupiłem vcds15.7.1 zrobiłem logi prosiłbym o ocenę dodam, że dziwi mnie to, a mianowicie odpalę zimny silnik daje mu po garach 3 bieg 3000 RPM 4000 RPM jest wszystko ok zgaszę pójdę na zakupy 15 minut odpalam ponownie 3 bieg 3000 RPM 4 bieg 4000 RPM i traci moc zgaszę go odpalę podczas jazdy i znowu mogę dusić do oporu już nie wejdzie w tryb awaryjny.

http://vaglog.pl/log_276970.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_276969.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_276968.html" onclick="window.open(this.href);return false;

jeżeli brakuje logowania którejś z grup bądź pary grup, poinformujcie mnie.

właśnie teraz jestem po czyszczeniu n75 zobaczymy



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Ocena logów mk4 ASZ

Post autor: Sztomel » ndz wrz 04, 2016 20:36

Logi musisz powtórzyć bo są bardzo skromne - zarówno grupa 011 jak i 003 - są zbyt krótkie by coś o nich powiedzieć i zaczęte od 4 tyś. obrotów.
Loguj grupy 003 z 011, 008 z 010 i 001 z 004 ale od 1500 do 4200 obrotów na 3 biegu. (Po każdym z tych logów wyłącz i ponownie włącz silnik by wyeliminować ewentualny tryb awaryjny sterownika silnika) i wtedy będzie dobrze (przynajmniej dla mnie) :)


Obrazek

mallo12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 16, 2016 22:55

Re: Ocena logów mk4 ASZ

Post autor: mallo12 » ndz wrz 04, 2016 23:52

Dzięki za info jak wcześniej wspominałem czyściłem n75 i po krótkim teście, bo nie miałem się, gdzie za bardzo rozwinąć nie stracił mocy (OBY BYŁO TO TO BĘDĘ HAPPY, bo turkawka tania nie jest) muszę gdzieś w nocy przejechać jak nie będzie ruchu, a co do logów mam nakręcone 30 stówek i ciekaw jestem jak kondycja motoru, a poza tym to mój pierwszy VW, i jak patrzę na logi to przypomina mi się matrix tyle cyferek tam jest więc sorki za błędy.



mallo12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 16, 2016 22:55

Ocena logów mk4 ASZ

Post autor: mallo12 » ndz wrz 11, 2016 20:19

Tak więc u mnie siedział problem w N75 ale jak wcześniej wspominałem proszę o ocenę logów
http://vaglog.pl/log_277864.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglog.pl/log_277863.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglog.pl/log_277862.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Ocena logów mk4 ASZ

Post autor: Sztomel » pn wrz 12, 2016 00:12

Deptaj mu na 100% a nie na 63% - w logach nie deptałeś mu porządnie bo to widać - masz skrzynię automatyczną ?
Przepływka jest do wymiany (lub rozwiercenia) bo zaniża wartości grubo ponad to co powinna pokazywać. W grupie 003 i 011 pokazuje raptem okolice 730 z groszem a powinna spokojnie ponad 850 mg/skok ale jedno mnie interesuje. Masz sterownik silnika oryginalny z silnika ASZ (130 KM) a wartości w nim ustawione gorzej niż dla silnika ALH (90 KM) - co się stało ? Jaki faktycznie masz w aucie silnik i jaki osprzęt ? Np. doładowanie w grupie 011 dla silnika ASZ powinno oscylować w granicach (Specified Intake Press. - 2300 mbar a u Ciebie raptem na przemian tak jak w silnikach ALH i AGR czyli 1948 - 1885 mbar).
Jeśli faktycznie masz silnik ASZ i jego osprzęt to ktoś ładnie wykastrował jego możliwości wgranym fatalnym oprogramowaniem.
Jestem ciekaw co tam u Ciebie się stało. Jedno jest pewne - masz silnik na pompowtryskiwaczach ale program gorszy niż dla silników VP w Golfie IV. Jakiś partacz nieźle Ci namieszał w sterowniku silnika. Powrót do wartości oryginalnych i zmiana przepływomierza przywróci dynamikę silnika chodź teraz to mam wątpliwości czy przepływka nadaje się do wymiany - najpierw zmiana oprogramowania a potem się zobaczy co do przepływki.

Italiano-83 od kogo się uczysz ? Pamiętasz ?
Zdarza się, że czasem czytam swoje wypowiedzi i widzę, że mnie wręcz cytujesz (nawet z forum elektrody) ale mi to nie przeszkadza.
(I nie zjadaj końcówek bo ch...wo się to czyta).


Obrazek

mallo12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 16, 2016 22:55

Ocena logów mk4 ASZ

Post autor: mallo12 » pn wrz 12, 2016 12:13

W papierach po numerze vin i z tyły na naklejce jest ASZ załączam zdjęcie taki sam mam http://www.fotosik.pl/zdjecie/c036f1a64e2c0a03" onclick="window.open(this.href);return false;.
Zrobić jeszcze, że raz logi czy się obejdzie (do trzech razy sztuka).
Powiedz mi jeszcze czy tym, co dysponuje znaczy VCDS 15.7 da rady wrócić do fabrycznych ustawień i skąd je pobrać, bo jak się mogę domyśleć nie ma opcji recovery jak w laptopach. :-(
Jak by dało radę odpisać w miarę szybko to byłbym wdzięczny, ponieważ mam dziś wolny dzień może bym coś zdziałał dzięki.

skrzynia manualna

zapoznałem sie trochę z tematem dam radę tym wgrać wsad

http://allegro.pl/s-mpps-v13-02-chip-tu ... 47750.html" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości