Prosba o ocene logów falowanie obrotów
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Prosba o ocene logów falowanie obrotów
Model samochodu Golf 4,
Rodzaj silnika 1.9 TDI
Oznaczenie silnika AHF
Rok produkcji 1998.
Statyczne :
001 http://vaglog.pl/log_274070.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004 http://vaglog.pl/log_274071.html" onclick="window.open(this.href);return false;
013 http://vaglog.pl/log_274072.html" onclick="window.open(this.href);return false;
023 http://vaglog.pl/log_274073.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bassic settings -
000 http://vaglog.pl/log_274075.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003 http://vaglog.pl/log_274074.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004 http://vaglog.pl/log_274076.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011 http://vaglog.pl/log_274077.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi dynamiczne nie wiem czy coś można odczytać bo mam automatyczna skrzynie i nie ma opisu jak logować.
Pojedynczo
001 http://vaglog.pl/log_274082.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003 http://vaglog.pl/log_274078.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004 http://vaglog.pl/log_274079.html" onclick="window.open(this.href);return false;
008 http://vaglog.pl/log_274080.html" onclick="window.open(this.href);return false;
010 http://vaglog.pl/log_274081.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011 http://vaglog.pl/log_274089.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupowo
001.004 http://vaglog.pl/log_274084.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003.011 http://vaglog.pl/log_274086.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011.010 http://vaglog.pl/log_274083.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003.008.011 http://vaglog.pl/log_274085.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Rodzaj silnika 1.9 TDI
Oznaczenie silnika AHF
Rok produkcji 1998.
Statyczne :
001 http://vaglog.pl/log_274070.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004 http://vaglog.pl/log_274071.html" onclick="window.open(this.href);return false;
013 http://vaglog.pl/log_274072.html" onclick="window.open(this.href);return false;
023 http://vaglog.pl/log_274073.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bassic settings -
000 http://vaglog.pl/log_274075.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003 http://vaglog.pl/log_274074.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004 http://vaglog.pl/log_274076.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011 http://vaglog.pl/log_274077.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi dynamiczne nie wiem czy coś można odczytać bo mam automatyczna skrzynie i nie ma opisu jak logować.
Pojedynczo
001 http://vaglog.pl/log_274082.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003 http://vaglog.pl/log_274078.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004 http://vaglog.pl/log_274079.html" onclick="window.open(this.href);return false;
008 http://vaglog.pl/log_274080.html" onclick="window.open(this.href);return false;
010 http://vaglog.pl/log_274081.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011 http://vaglog.pl/log_274089.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupowo
001.004 http://vaglog.pl/log_274084.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003.011 http://vaglog.pl/log_274086.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011.010 http://vaglog.pl/log_274083.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003.008.011 http://vaglog.pl/log_274085.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Prosba o ocene logów falowanie obrotów
Za wysoko zaczynasz logowanie - loguje się od 1400 do 4000 nie widać co się dzieje na dole, poza tym że doładowanie nie jest stabilne - pływa to niedoładowanie, to przeładowanie.
Kat wtrysku masz mocno przyspieszony, silnik będzie pracował głośniej a w dolnym zakresie obrotów siądzie nieco dynamika.
Reszta wygląda w miarę ok. Jeśli chodzi o turbo, to trzeba sprawdzić działanie kierownic, gruszki podmienić n75 na inny lub na n18 i ponownie wykonać logi, jak dalej będzie niestabilne doładowanie to trzeba ściągać turbo rozbierać czyścić, szlifować - w zależności od tego co tam powoduje haczenia.
Kat wtrysku masz mocno przyspieszony, silnik będzie pracował głośniej a w dolnym zakresie obrotów siądzie nieco dynamika.
Reszta wygląda w miarę ok. Jeśli chodzi o turbo, to trzeba sprawdzić działanie kierownic, gruszki podmienić n75 na inny lub na n18 i ponownie wykonać logi, jak dalej będzie niestabilne doładowanie to trzeba ściągać turbo rozbierać czyścić, szlifować - w zależności od tego co tam powoduje haczenia.
Re: Prosba o ocene logów falowanie obrotów
Spróbuje inaczej podejść do tego logowania.Ciężko to ogarnąć bo skrzynia jak za bardzo dodam gazu na początku zredukuje bieg.
Teraz robię to na drugim biegu i prędkości są tak 40-100km/h.
Teraz robię to na drugim biegu i prędkości są tak 40-100km/h.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Prosba o ocene logów falowanie obrotów
Nie zauważyłem w opisie, że to automat, przepraszam
To teraz już szukaj przyczyn falowania doładowania w n75, gruszce kierownicach w turbosprężarce, a najczęściej to właśnie jest przyczyną falowania doładowania,.
To teraz już szukaj przyczyn falowania doładowania w n75, gruszce kierownicach w turbosprężarce, a najczęściej to właśnie jest przyczyną falowania doładowania,.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Prosba o ocene logów falowanie obrotów
Tak, zacznij od podmiany zaworka, sprawdzenia gruszki przy turbo czy nie skrzypi podczas poruszania sztangą.
Re: Prosba o ocene logów falowanie obrotów
Zaworki podmieniłem ale nie zauważyłem różnicy podczas jazdy. Jeśli chodzi o tą gruszkę przy turbinie to dość głośno skrzypi jak próbuję nią ruszać.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Prosba o ocene logów falowanie obrotów
Zdało by się ją wykręcić i przepłukać w ropie i sprawdzić czy nie jest skorodowana.
Na dole są dwie nakrętki na klucz 10 a ramię spina zawleczka .
Na dole są dwie nakrętki na klucz 10 a ramię spina zawleczka .
Re: Prosba o ocene logów falowanie obrotów
Dzisiaj przeczyściłem ta gruszke koło turbo. Działa teraz jak na filmie
https://youtu.be/UEaud9vaQYI
A tu BS
https://youtu.be/O3NBq1eZrik
W jaki sposób sprawdzić czy pomogło??
Jakoś inaczej logować bo logi dynamiczne w przypadku automatycznej skrzyni wychodzą raczej średnio.
https://youtu.be/UEaud9vaQYI
A tu BS
https://youtu.be/O3NBq1eZrik
W jaki sposób sprawdzić czy pomogło??
Jakoś inaczej logować bo logi dynamiczne w przypadku automatycznej skrzyni wychodzą raczej średnio.
Prosba o ocene logów falowanie obrotów
Dzisiaj z braku czasu zrobiłem tylko grupowe logi dynamiczne po czyszczeniu tej gruszki wygląda to mniej więcej tak.
3,8,11 http://vaglog.pl/log_277405.html
1,4 http://vaglog.pl/log_277406.html
10,11 http://vaglog.pl/log_277408.html
3,11 http://vaglog.pl/log_277409.html
i sama 11
http://vaglog.pl/log_277407.html
Tym razem nie dawałem gazu do oporu żeby było więcej odczytów.
3,8,11 http://vaglog.pl/log_277405.html
1,4 http://vaglog.pl/log_277406.html
10,11 http://vaglog.pl/log_277408.html
3,11 http://vaglog.pl/log_277409.html
i sama 11
http://vaglog.pl/log_277407.html
Tym razem nie dawałem gazu do oporu żeby było więcej odczytów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość