Proszę o ocenę logów AFN
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Proszę o ocenę logów AFN
Cześć, jestem posiadaczem Seata Toledo z 98 roku z silnikiem 1.9 TDI 110 KM AFN i odkąd przyszły cieplejsze dni zaczął łapać notlaufy. Czasem idzie jak burza, a czasem, szczególnie jak jest cieplej i po dłuższej jeździe łapie zamuły. Zrobiłem logi i proszę o analizę, żeby wiedzieć od czego zacząć naprawę.
ECU łapie jeden błąd:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference
Logi zrobiłem bez basic settings, bo nie mogłem wejść w tą opcję przez niby nie aktywowany vag-com (wersja z sieci z witaminką w postaci xstertera, bez xstartera nawet dynamicznych nie mogłem zrobić, bo prosiło o aktywację, nie wiem dlaczego w BS nie wchodzi, bo dla odmiany dynamiczne działają już bez problemu).
STATYCZNE:
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_269249.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_269250.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_269251.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_269252.html
DYNAMICZNE:
Grupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_269246.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_269245.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_269244.html
Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_269243.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_269242.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_269241.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_269240.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_269248.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_269247.html
ECU łapie jeden błąd:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference
Logi zrobiłem bez basic settings, bo nie mogłem wejść w tą opcję przez niby nie aktywowany vag-com (wersja z sieci z witaminką w postaci xstertera, bez xstartera nawet dynamicznych nie mogłem zrobić, bo prosiło o aktywację, nie wiem dlaczego w BS nie wchodzi, bo dla odmiany dynamiczne działają już bez problemu).
STATYCZNE:
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_269249.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_269250.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_269251.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_269252.html
DYNAMICZNE:
Grupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_269246.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_269245.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_269244.html
Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_269243.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_269242.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_269241.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_269240.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_269248.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_269247.html
Re: Proszę o ocenę logów AFN
Przepływomierz leży, od ~2400 zaniża wskazania i tnie dawkę, doładowanie trochę pływa więc pewnie kiery gdzieś delikatnie haczą, dawka ok
Edit:
Co do błędu to sprawdź N75 i sztangę na turbo czy sie nie zacina i wszystkie podcisnieniowe przewody,ale najprawdopodobniej winna jest zmienna geometria turbo
Edit:
Co do błędu to sprawdź N75 i sztangę na turbo czy sie nie zacina i wszystkie podcisnieniowe przewody,ale najprawdopodobniej winna jest zmienna geometria turbo
Proszę o ocenę logów AFN
Korekcja na ostatnim cyl też jakaś wysoka
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm
Re: Proszę o ocenę logów AFN
Czyli przepływka do załatwienia, sztanga ręcznie raczej luźno chodzi, sprawdzę jeszcze w tym teście geometrii przez vaga, jak uda mi się w końcu wejść w BS. N75 podmienię i wszystkie wężyki planuję nowe założyć, ale dodam jeszcze, że gruszka od góry na łączeniu wężyka jest mocno spocona od oleju, skąd tam olej się wziął, turbo puszcza?
Re: Proszę o ocenę logów AFN
Siema, wymieniłem przepływomierz i zrobiłem dla testu nowe logi dynamiczne grupami, na dupohamowni niewiele się zmieniło, dalej coś go blokuje powyżej 2,5 tyś. Turbinę będę czyścił niebawem
Grupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_276095.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_276096.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_276097.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_276095.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_276096.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_276097.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Proszę o ocenę logów AFN
Ten przepływomierz to nowy? Bo też jest lipa. Od ~2400 zaniża
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm
Re: Proszę o ocenę logów AFN
No nowy nie jest, używka pierburga, ale nie z pierwszego lepszego szrotu, tylko od "golfiarza", który twierdzi, że jest na pewno sprawny. Dziwne chyba, żeby druga sztuka była w ten sam sposób wadliwa, jesteś pewny, że te wskazanie nie ma związku z kierownicami w turbo?
Proszę o ocenę logów AFN
Kiery faktycznie się wieszają, ale gdy masz przeładowanie to przepływomierz jeszcze mierzy prawidłowo czyli do ok 2400, potem niedoladowanie i wskazania przeplywomierza za małe, ale od ok 3000 doładowanie jest w miarę ok a przepływomierz dalej zaniża.
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm
Re: Proszę o ocenę logów AFN
No to myślę, że na razie zorganizuję trochę czasu na czyszczenie turbo i zobaczymy wtedy, jak dalej problem będzie typowo od przepływki to cóż trzeba będzie zrobić zwrot
Re: Proszę o ocenę logów AFN
Zrobiłem test na diodzie 1n4148 i idzie jak burza do samego końca, tylko puszcza bąka. Egr zaślepiony. Wymieniłem wężyki podciśnienia na nowe, ale turbo jeszcze nie rozbierałem. Zrobię jeszcze logi na tej diodzie, żeby sprawdzić doładowanie i myślę, że następnej przepływki już nie będę kupował tylko wyłączę ją programowo, bo i tak będę wybierał się w przyszłości na chipa. Pytanie czy mogę tak z tą diodą trochę pojeździć, czy lepiej na wadliwej przepływce do momentu strojenia?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości