Logi VW Passat B6 2.0TDI 16V

Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.

Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Logi VW Passat B6 2.0TDI 16V

Post autor: 21Golfista21 » czw wrz 17, 2015 12:39

Witam, otóż problem dotyczy Passata b6 2.0 TDI, łapie tryb awaryjny ale wygląda to tak że przy piłowaniu na 3 do końca i 4 do końca nic się nie dzieje, dopiero gdy jadę nim już ze stałą prędkością około 120km/h jakieś 2200obr na 6 biegu wtedy łapie doła i zapala się kontrolka. ale wg logów turbo wygląda ok? Czy szukać gdzieś nieszczelności w gruszce? I jak zdiagnozować gruszkę?

http://vaglog.pl/log_232688.html" onclick="window.open(this.href);return false;


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Logi VW Passat B6 2.0TDI 16V

Post autor: Sztomel » czw wrz 17, 2015 13:03

21Golfista21 pisze:Czy szukać gdzieś nieszczelności w gruszce? I jak zdiagnozować gruszkę?
Owszem, problem w Twoim aucie wynika z nieszczelności - ale nie gruszki tylko dolotu powietrza doładowanego (od turbo, poprzez intercooler aż do kolektora ssącego). Najsłabszym ogniwem tego dolotu są węże gumowe więc sprawdź czy któryś nie będzie pęknięty albo jakaś szybkozłączka popuściła. Nieszczelność w dolocie wynika z porównania wartości rzeczywistego ciśnienia doładowania z grupy 011 z rzeczywistą wartością masy zasysanego powietrza w grupie 003 - turbo ma stałe niedoładowanie a przy tym masa powietrza jest tak duża jakby turbo przeładowywało na full. Tryb awaryjny zaś łapie z powodu niedoładowania wynikającego z tej nieszczelności.


Obrazek

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Logi VW Passat B6 2.0TDI 16V

Post autor: 21Golfista21 » pt wrz 25, 2015 21:21

Dzięki dziurawy kolektor ssący był :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość