bo to ma byc stricto zawiszenie do sportu ktore wutryzmac ma nie lada przeciazenia a tu mowimy o usportowienoej jezdzie na co dzien a to chyba zdecydowanie co innego? tam maja sponsorów lub idzie wieksza kasa i nie chodzi o to ze ma byc twardo, ldanie i nisko tylko ma byc poprostu dobrze zestrojone na wyscig.. nie rozumiwem w ogole po co porownywac auta do jazdy po drogach nasze a jakies "rajdówki"mally pisze:to powiedz mi czemu np w Mistrzostwach PZM-tu ludzie jeżdżą na Bilsteinach a nie kupuja 4 razy tańszego GT Cupline albo Technixa itp....
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
mapet przesadzasz, no ale nie chcę już wchodzic w dalszą niekonstruktywna polewmikę bo juz wszystko powiedzialem. Kolejnym przykładem sportowej jazdy jest OES jakiegoś rajdu rangi PZMOT. Tam tez polecisz +40? A to przeciez zwykłe drogi są a celem jest ich jak najszybsze pokonanie, na czas. NIkt ani na serii nie lata, a ni na +40 ani na -100, tylko wlasnie oscyluje sie miedzy 0-40 w zalenosci od rajdy i jego charakterystyki (oczywiscie wyjatki sa zawsze i zobaczysz kogos eksperymentującego)MAPET pisze:czyli do tego to raczej + 40 a nie -
Ostatnio zmieniony czw sie 28, 2008 10:45 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
sas_gti, sam napsiales ze sportowa jazda po kraweznikach i progach? no przeciez ja sie odnosze do tego co Wy piszecie
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
widze ze niepotzbnie przechodzimy do sportu a to chodzi na drogi raczej
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
ludzie temat miał być chyba o wrażeniach z jazdy na sportowych czy jak kto woli na pseudo sportowych zawieszeniach a nie czy jazda z pizzą jest sportowa czy nie.
porównania cywilnych aut z autami rajdowymi nie maja najmniejszego sensu.na OS-ach prędkości przekraczają często 120km/h.normalny człowiek tyle nie pojedzie po podziurawionej drodze no chyba że jest psychopata czy piratem drogowym.
porównania cywilnych aut z autami rajdowymi nie maja najmniejszego sensu.na OS-ach prędkości przekraczają często 120km/h.normalny człowiek tyle nie pojedzie po podziurawionej drodze no chyba że jest psychopata czy piratem drogowym.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Amorki KYB AGX plus sprężyny koszt około 1400zł-amorki z możliwością zmiany tłumienia
H&R KIT CUP obniża około 50/40 masz komplet amorki plus sprężyny około 1800 zł 3 lata gwarancji-zawias dobrze wybiera i jest w miarę komfortowy
No i może coś z firmy FK
H&R KIT CUP obniża około 50/40 masz komplet amorki plus sprężyny około 1800 zł 3 lata gwarancji-zawias dobrze wybiera i jest w miarę komfortowy
No i może coś z firmy FK
www.VAGRADOM.PL
[url=http://img111.imageshack.us/i/blackfabia.jpg/][img]http://img111.imageshack.us/img111/1507/blackfabia.jpg[/img][/url]
[url=http://img111.imageshack.us/i/blackfabia.jpg/][img]http://img111.imageshack.us/img111/1507/blackfabia.jpg[/img][/url]
mally pisze:Amorki KYB AGX plus sprężyny koszt około 1400zł-
??H&R KIT CUP obniża około 50/40 masz komplet amorki plus sprężyny około 1800 zł
->
mysle nad zakupem zawieszenia z tych "tanich"
Ostatnio zmieniony czw sie 28, 2008 14:20 przez MAPET, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Moim zdaniem są to zawieszenia tanie jak na swoja jakość.MAPET pisze:mally pisze:Amorki KYB AGX plus sprężyny koszt około 1400zł-??H&R KIT CUP obniża około 50/40 masz komplet amorki plus sprężyny około 1800 zł
->mysle nad zakupem zawieszenia z tych "tanich"
ps: na allegro masz multum jeszcze tańszych zawieszeń , są już nawet gwinty za 679 zł firma QAP.....
ps: kto dał mi ostrzeżenie za tzw spam?......
www.VAGRADOM.PL
[url=http://img111.imageshack.us/i/blackfabia.jpg/][img]http://img111.imageshack.us/img111/1507/blackfabia.jpg[/img][/url]
[url=http://img111.imageshack.us/i/blackfabia.jpg/][img]http://img111.imageshack.us/img111/1507/blackfabia.jpg[/img][/url]
watpie ze dla kolegi to bedzie "tanie"Moim zdaniem są to zawieszenia tanie jak na swoja jakość.
Ostatnio zmieniony czw sie 28, 2008 15:51 przez MAPET, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
widzę że powyżej się straszna dyskusja wywiązała ..
panowie z obozu tzw. markowych zawieszeń sportowych starają się za wszelką cenę wyliczać zalety takich czy innych zestawów - ja to doskonale rozumiem, ale musicie zrozumieć że nie każdy użytkownik chce zakładać stricto sportowe zawieszenie do swojego samochodu. Po pierwsze dla tego że samochodu z cywilną homologacją nie można używać ekstremalnie do uprawiania sportu - do tego są rajdówki i to do nich przeznaczone są przede wszystkim typowe zawieszenia sportowe, które zapewniają odpowiednie właściwości jezdne pozwalające na prawdziwe szaleństwa. Po drugie zawieszenia takie są u nas ciągle zdecydowanie za drogie - dla mnie bezsensem jest wydanie 1800 zł na same amortyzatory bądź ok 3000 zł na markowy gwint (biorę pod uwagę oczywiście nowy sprzęt), kiedy za 800 zł mogę mieć dobry jakościowo zawias mniej znanej firmy.
Uważam że do jazdy na co dzień po polskich "drogach" dla kierowców z zacięciem sportowym w zupełności wystarczą sportowe zawieszenia tych tańszych marek. Kwestia tylko dobrego skonfigurowania amortyzatorów i sprężyn, a można uzyskać całkiem niezłe rezultaty. Ważne też są wielkość i szerokość kół odpowiednio dobrane do wartości obniżenia.
Wiadomo jak ktoś chce wyglądać a nie jeździć w miarę normalnie to zainwestuje w zawias -100 i będzie lans jak się patrzy ale na większych nierównościach miska może pocałować asfalt, a jak ktoś chce w miarę normalnie jeździć i nadać trochę lepszych właściwości jezdnych swojemu pojazdowi to wybierze zawias -40 lub -50 i to w zupełności wystarczy.
Ponadto jakby nie było dla mnie nawet te mniej znane zawiasy sportowe są lepsze od serii..
Uff ale się rozpisałem.. to tyle odnośnie moich wywodów w tym temacie.
Miałem zadać pytanie a tu mi taka rozprawka wyszła . Ja postawiłem na zawias złożony z amortyzatorów o krótszym tłoku MTSa oraz sprężyn LOWTECa. Jeździłem przez 3 lata na zawiasie tej drugiej firmy i nie mogę narzekać. Pozostało mi tylko wybrać wartość obniżenia którą muszę skonfrontować jeszcze z wielkością kół. I tutaj do was prośba. Czy ktoś z was posiada wiedzę na temat jakie wielkości kół były dedykowane w homologacji do Golfa III 1.8 GT od sierpnia 1994 r ??
Zastanawiam się czy przy moim obecnym felunku 7,5JxR16 przód oraz 9JxR16 tył zawias 50/40 zda egzamin czy może wybrać mniejszą wartość 35/30. Aktualnie w ofercie firmy są tylko takie zestawy sprężyn. Generalnie problematyczny jest tylko przód bo z tyłu mam obecnie -40 tak jak i z przodu i jest ok. Boję się tylko że jak posadzę przód jeszcze o 10 mm w dół to może pojawić się syndrom obcierania bądź to kół o ranty bądź miski o asfalt – a tego bym nie chciał . Wszelkie sugestie mile widziane…
panowie z obozu tzw. markowych zawieszeń sportowych starają się za wszelką cenę wyliczać zalety takich czy innych zestawów - ja to doskonale rozumiem, ale musicie zrozumieć że nie każdy użytkownik chce zakładać stricto sportowe zawieszenie do swojego samochodu. Po pierwsze dla tego że samochodu z cywilną homologacją nie można używać ekstremalnie do uprawiania sportu - do tego są rajdówki i to do nich przeznaczone są przede wszystkim typowe zawieszenia sportowe, które zapewniają odpowiednie właściwości jezdne pozwalające na prawdziwe szaleństwa. Po drugie zawieszenia takie są u nas ciągle zdecydowanie za drogie - dla mnie bezsensem jest wydanie 1800 zł na same amortyzatory bądź ok 3000 zł na markowy gwint (biorę pod uwagę oczywiście nowy sprzęt), kiedy za 800 zł mogę mieć dobry jakościowo zawias mniej znanej firmy.
Uważam że do jazdy na co dzień po polskich "drogach" dla kierowców z zacięciem sportowym w zupełności wystarczą sportowe zawieszenia tych tańszych marek. Kwestia tylko dobrego skonfigurowania amortyzatorów i sprężyn, a można uzyskać całkiem niezłe rezultaty. Ważne też są wielkość i szerokość kół odpowiednio dobrane do wartości obniżenia.
Wiadomo jak ktoś chce wyglądać a nie jeździć w miarę normalnie to zainwestuje w zawias -100 i będzie lans jak się patrzy ale na większych nierównościach miska może pocałować asfalt, a jak ktoś chce w miarę normalnie jeździć i nadać trochę lepszych właściwości jezdnych swojemu pojazdowi to wybierze zawias -40 lub -50 i to w zupełności wystarczy.
Ponadto jakby nie było dla mnie nawet te mniej znane zawiasy sportowe są lepsze od serii..
Uff ale się rozpisałem.. to tyle odnośnie moich wywodów w tym temacie.
Miałem zadać pytanie a tu mi taka rozprawka wyszła . Ja postawiłem na zawias złożony z amortyzatorów o krótszym tłoku MTSa oraz sprężyn LOWTECa. Jeździłem przez 3 lata na zawiasie tej drugiej firmy i nie mogę narzekać. Pozostało mi tylko wybrać wartość obniżenia którą muszę skonfrontować jeszcze z wielkością kół. I tutaj do was prośba. Czy ktoś z was posiada wiedzę na temat jakie wielkości kół były dedykowane w homologacji do Golfa III 1.8 GT od sierpnia 1994 r ??
Zastanawiam się czy przy moim obecnym felunku 7,5JxR16 przód oraz 9JxR16 tył zawias 50/40 zda egzamin czy może wybrać mniejszą wartość 35/30. Aktualnie w ofercie firmy są tylko takie zestawy sprężyn. Generalnie problematyczny jest tylko przód bo z tyłu mam obecnie -40 tak jak i z przodu i jest ok. Boję się tylko że jak posadzę przód jeszcze o 10 mm w dół to może pojawić się syndrom obcierania bądź to kół o ranty bądź miski o asfalt – a tego bym nie chciał . Wszelkie sugestie mile widziane…
koledziak pisze:a zawieszenia typu gt-cupline lub mts-technik sa lepsze od seryjnych? czu juz kupic lepiej serie?
Zależy jaki styl jazdy preferujesz
[b] [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113886]Vw Golf GT Special`95[/url] [/b]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images24.fotosik.pl/299/7648a19958ab6809.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images24.fotosik.pl/299/7648a19958ab6809.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości