Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
$iwy widze kolega ze wczorajszej oleskiej
moje mk3 AAZ+ -120 na rsl
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;
Ogólnie to nie polecam a wręcz odradzam. Sam tak chciałem zrobić i tez mi odradzano. To czy będzie obcierać to jest całkiem możliwe ale ja bym się martwił o coś innego a mianowicie bardzo szybkie zużycie amorków i nerwowe zachowanie auta a co za tym idzie bezpieczeństwo. Tłoczysko seryjnego amora jest dłuższe jak założysz do niego krótszą sprężynę to po wjechaniu w dziurę i maksymalnym wypchnięciu tłoczyska sprężyna bedzie luźna i będzie latać, obijać sie o tłoczysko i może je porysować a wtedy amor się rozcieknie i już jest do wymiany. Nie można do seryjnych amorków dawać sportowych sprężyn. Albo się zmienia całe zawieszenie na sportowe albo zostawia seryjne, nie warto oszczędzać kupując same sprężyny bo można stracić dużo więcej. Pozdrojgkurczak pisze:chce zamontować sprężyny -40/-40 do seryjnych amorów
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/148/4d351acf34a1aa6a.jpg[/img][/url]
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
Dobrze mowi, dla niegoDEX9985 pisze:Albo się zmienia całe zawieszenie na sportowe albo zostawia seryjne, nie warto oszczędzać kupując same sprężyny bo można stracić dużo więcej
Sam tez mialem okazje jezdzic autami, ze zmienionymi sprezynami tylko, obcietymi z powpychanymi gumami miedzy zwoje ... To nie to samo co zawias sportowy
Choc znam takich co smigaja na -60 np i seryjnych amorach ... I jezdza, i jezdza ...
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
przeciez to jest walkowane bez przerwy tylko Ci co nie maja pieniedzy albo im szkoda na pozadne zawieszenie pisza bzdury ze mozna seryjny amortyzator zalozyc do krotszych sprezyn, przeciez to juz z zasady nie ma prawa dzialac a tu co ktorys post to samo " nie mam pieniedzy czy moge wstawic seryjny amortyzzator" flaki sie wywracaja
sorkize ak nei na temat moze mi ktos podac tytul i wykonawce lub link do piosneki z ktorej wziety jest tytul tego tematu
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
dzieki
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Dziękuję panowie za jasną odpowiedź
Właśnie o ta nerwowość mi chodziło więc sprężyny odpadają. Będę szukał całego kit-a.
Pytanie takie czego szukać ? Nie chcę robić betonu z auta i obniżyć 40/40 bo przy większej glebie może być ciężko. I zachować w miarę komfort...
druga sprawa kit nowy czy używany ? Bo używki chodzą po 300-400 ale mam wątpliwości czasem co do ich stanu itp. Z nowych brałbym np MTS-y od Mapeta
ale to na razie się orientuje bo dopiero co blacharkę robię i dzisiaj autko odbieram
Właśnie o ta nerwowość mi chodziło więc sprężyny odpadają. Będę szukał całego kit-a.
Pytanie takie czego szukać ? Nie chcę robić betonu z auta i obniżyć 40/40 bo przy większej glebie może być ciężko. I zachować w miarę komfort...
druga sprawa kit nowy czy używany ? Bo używki chodzą po 300-400 ale mam wątpliwości czasem co do ich stanu itp. Z nowych brałbym np MTS-y od Mapeta
ale to na razie się orientuje bo dopiero co blacharkę robię i dzisiaj autko odbieram
kup sobie kit gt cupline nowy 40/40 jest w miare komfortowy i przystepna cena i masz nówke:bajer: a gwint do obniżenia 40/40 moim zdaniem sie nienadaje
moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
Od jednego kolesia słyszałem że dużo osób rezygnuje z gwinta. A druga sprawa 40/40 to mało ale wydaje mi się jednym rozwiązaniem jeśli chodzi o zawieszenie ew -60/40 ale to już przesada niektóre drogi są takie że ciężko będzie przejechać. Ale właśnie zaleta gwintu ustawie sobie odpowiednią wysokość i będzie miód ale cena kosmos ok 1000 zł A poza tym chyba gwint to jest beton
Co do gt cupline mam mieszane uczucia wiele osób mówiło że to tandeta i po roku na diagnostyce wyszła połowa sprawności amora czy coś takiego...
Co do gt cupline mam mieszane uczucia wiele osób mówiło że to tandeta i po roku na diagnostyce wyszła połowa sprawności amora czy coś takiego...
jgkurczak, ja ci zaproponowalem coś taniego nowego i w miare komfortowego więc cudów niemożna wymagać!ale zrobisz jak uważasz
moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
Niekiedy zwykle kity sa twardsze niz gwinty Nie jest prawda, ze kazdy gwint to beton. Np. TA TECHNIX to takie optimum - nie za twardy, nie za miekki, ale zawsze mozesz wybulic troche wiecej i miec gwint z regulacja twardosci i sobie bedziesz ustawial jak chceszjgkurczak pisze:A poza tym chyba gwint to jest beton
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości