Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Oczywiście.. nie U mnie na maxa do góry pokręcony gwint to nadal jakieś 2cm mniej niż seria. A to przez skrócony skok amortyzatora głównie.adamgti pisze:Lanzar, oczywiście że sie da podnieść wyżej niż seria z tym że tak jak kolega D1_PITER, mówi czasami jak nakrętka się zaciśnie to jest masakra, raz pół dnia się męczyliśmy żeby odkręcić...
Ja mówię o kręceniu niezapiecoznymi nakrętkami. To też jest męka. Dużo kręcenia w niewygodnej pozycji. W dodatku od połowy do góry trzeba skręcać sprężynkę pomocniczą co daje dodatowy opór. No chyba że by użyć ściągacza do sprężyn to pozostaje tylko to pierwsze.
Przy ustawieniach na dolnym końcu gwintu powyższego problemu nie ma bo wszystko jest luźne GLEBA!
zgadza się... ja mam porównanie na najniższej klasie gwintu, a wiadomo jakiś HR czy Weitec ma zupełnie inna spesyfikacje, wtedy może i nie koniecznie będzie wyżej niż seriak0nr4d pisze:W mk2 sytuacja jest taka sama, przy każdym silniku będzie różnica w wysokości na tym samym zawieszeniu.
the mechanic
Mam pytanko bo jestem zielony w sprawie zawieszenia, kupiłem sobie do mk4 amorki MTS oraz sprężyny Eibach, ale w zestawie nie było osłon i odbojów, no i właśnie co w takim wypadku: koniecznie trzeba nowe kupić bo się szybko zużywają czy wystarczy przełożyć z oryginalnego zawieszenia
Moje BYŁE mk4:viewtopic.php?t=326999
Moje aktualne SLK 200 viewtopic.php?f=169&t=492094&p=5904624#p5904624
Moje aktualne SLK 200 viewtopic.php?f=169&t=492094&p=5904624#p5904624
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości