Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Łukasz_Mk2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: śr mar 30, 2005 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Łukasz_Mk2 » śr mar 14, 2007 13:08

wilk pisze:Myślę nad seryjnymi amorami do tego -40 weiteca (podobno nie są aż takie twarde) i jakieś 195/50 oponki - co o tym sądzicie?


Mysle o identycznym zestawie. Z tym ze felgi juz mam tylko czekaja na renowacje(polerka) a springi muszejeszcze kupic. Ja sie decyduje tylko na -40 bo miła mi miska, drazki, tuleje wachacza i wogole wszystko co zwiazane z zawieszeniem, szcegolnie nowe amory gazowo-olejowe. Zobaczymy jak bedzie sie jezdzilo na takim zestawie.


"VW nie dla Idiotów"

[b]AFN Quattro Ruulez:-)[/b]

[url=http://imageshack.us][img]http://img148.imageshack.us/img148/2230mk2qu9nv2.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr mar 14, 2007 13:15

bongo pisze:
MAPET pisze:ale po co mam przyjechac?
Na piwko :bajer:
A tak poważnie to na glebie przy naszych górskich drogach to byś długo nie pojezdził,a już nie wspominając o zimie gdzie na seryjnym zawiasie można sie zawiesić...
spoko ;)
na zime to nie mowie daje seryjne ;) szkoda gwintu ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr mar 14, 2007 13:22

Ja powtórze com napisł tu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72319

ja wczoraj załozyłem H&R nr 29864 do golfa - miały być 40/40 ale wyszło -60/40 co tez mi się podoba

na przodzie mam nowe GT Cupline gazowe -25mm, tył seria SACHS (roczne)

ZAJBISĆIE się jeździ, potwierdzam są komfortowe - praktycznie komfort jak na serii - póki co mam zimowe balony 175/65/14, więc więcej powiem jak zmienie na letnie obuwie 195/45/16 :bigok:

nie wiem dlaczego przód bardziej usiadł - może dlatego że wyjęte z golfa 1.8 a ja mam TDI?

W sumie H&R chyba do gofra przewiduje własnie takie ?

w każdym razie polecam te springi BARDZO tym którzy cenią sobie ładne obniżenie, dobre prowadzenie a nie chcą gubić plomb :P

szkoda tylko hokeja GTI, który leży w komórce i będzie chyba tylko na zloty zakładany

Jazda po Warszawskich dziurach SPOKO - najwięcej stresu jest przy studzienkach i leżących policjantach

Generalnie mam odczucia inne niż wszyscy... może dlatego że ten H&R jest jakiś wyjątkowo komfortowy ?



Awatar użytkownika
wilk
wilk.vwgolf.pl
wilk.vwgolf.pl
Posty: 1451
Rejestracja: pt lip 29, 2005 13:13
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: wilk » śr mar 14, 2007 13:44

Muszę obczaić te springi, słyszałem też, że są jakieś fajne bilsteina (czarne) też komfortowe...
Łukasz_Mk2 pisze:Zobaczymy jak bedzie sie jezdzilo na takim zestawie.
Jak coś to podziel się wrażeniami i spostrzeżeniami :)


[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr mar 14, 2007 13:47

a sprzedalem taki tyl bilsteina wczoraj amor + springi czarne wlasnie :)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
wilk
wilk.vwgolf.pl
wilk.vwgolf.pl
Posty: 1451
Rejestracja: pt lip 29, 2005 13:13
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: wilk » śr mar 14, 2007 13:53

To reasumując, które springi przy obniżeniu -40 zapewnią więcej komfortu - H&R, Einbach, Bilstein, Weitec? Jakbyście sklasyfikowali je zaczynając od najbardziej komfortowych?


[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr mar 14, 2007 14:01

wilk pisze:słyszałem też, że są jakieś fajne bilsteina (czarne)
moje H&R też są czarne - może z racji że kolor zbliżony do seryjnych, to są jakieś komfotowe ?

Foto - oryginalne i H&R :)

Obrazek



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr mar 14, 2007 14:12

h&r wg mnie sa twarde... ale ogolemni wg mnei to nie ufalbym kolorm itp rzeczom... jak nie ma ktos takeigo i eni mozesz poczuc to malo ci da pisanie o tym... aha i wg nei same sprezyny wydaja si ebyc twardsze i bardziej tłuka nna diurach niz kit czy gwint ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
wilk
wilk.vwgolf.pl
wilk.vwgolf.pl
Posty: 1451
Rejestracja: pt lip 29, 2005 13:13
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: wilk » śr mar 14, 2007 14:21

cowboy pisze:moje H&R też są czarne - może z racji że kolor zbliżony do seryjnych, to są jakieś komfotowe ?
Całkiem możliwe...
MAPET pisze:aha i wg nei same sprezyny wydaja si ebyc twardsze i bardziej tłuka nna diurach niz kit czy gwint ;)
W takim razie pozostaje seria, jak komuś marzy się komfort :|
Kurde jeszcze większy mam mętlik w głowie...


[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr mar 14, 2007 14:26

oo ile w mk2 jest komfort ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr mar 14, 2007 14:33

MAPET pisze:same sprezyny wydaja si ebyc twardsze i bardziej tłuka nna diurach niz kit czy gwint ;)
wiadomo kit leszpy (ja mam do tego amory gazowe GT Cupline -25mm na przodzie) ale...

no własnie jechałem mk3 tdi z kolegą na komplecie KONI - i tam to totalna taczka była...



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr mar 14, 2007 14:36

no wlasnie chodiz o amory bo seryjne maja inna harakterystyke tlumienia jak da sie sport amorki to jzu bedzie lepiej ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

arcio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr wrz 27, 2006 21:29
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: arcio » śr mar 14, 2007 21:50

moj mk II jest obizony przod -80 tyl -60 i nie jest tragicznie, wiadomo o komforcie nie ma co mowic trzesie, szyby drza itd.. ale to tylko wylacznie wina naszych drog. jak jest dobry kawalek drogi to ten samochodzik plynie cos pieknego zakrety to samo, trzyma sie drogii jak zaden inny. codziennie niz jezdze i denerwuje mnie ta sztywnosc ale nawet dla samego wizerunku samochodu nie zrezygnuje z tego zawieszenia :))) :grin:



Awatar użytkownika
Młoda
KS KathStyle
KS KathStyle
Posty: 13150
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 19:35
Lokalizacja: PO
Auto: Czarna Wdowa <3

Post autor: Młoda » śr mar 14, 2007 22:28

Ja mam od niedawna glebe -40/-40 spręzyny zółte i tyle moge powiedziec ze dokladka musiala pujsc wek bo nie dalo rady smigac.
Dlaczego? :-k nie raz mogłam miec okazje zgubic zahaczyć naderwac hokej z jego pierwotnego miejsca i co ? nawet nie drasnięty przy podjeździe pod krawężnik czy cos raz ale to tylko raz szurnął po asfalcie ojczulek prowadził (nigdy nie uważa jak jedzie :otepienie: ) i wpadł prawą strona w dziure i przytarł prawy bok delikatnie a też mam - 40 przód i tył utwardzony też :D w zakrętach to jest malina :D jak to matula stwierdziła inny nas moga pocałować w dupkę na zakrętach bo nas nie dogonią :D tak dobrze sie trzyma :helm: tak jak ktos powiedział podczas hamowania tył nie podnosi sie a przód nie nurkuje jak inne samochody na seryjnych, ten fajny wyglad naprawdę :bigok: Jak patrze na seryjny zawias w Golfie III to wydaje mi sie on jakby sie nadmuchiwał i miał zaraz odlecieć w góre :helm: mimo wszystko lekko w dół i jest cacy :D Ale sie rozpisałam 8-[ O:)


:satan: Squad Nocne Mary Enigmatycznie... "(...) Jeśli niebo - to siódme, jeśli piekło -to samo dno. Żadnych półśrodków(...)"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości