Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

mikew_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1185
Rejestracja: pn mar 16, 2009 18:26

Post autor: mikew_86 » śr paź 07, 2009 19:45

tomaszu pisze:z fabryki to powinno na "gewindefahrwerke" wyjeżdżać ... :grin:
Moje już stoi w warsztacie i jutro wyjedzie na gewindefahrwerke Weitec. :bigok:



Awatar użytkownika
cookies
Forum Master
Forum Master
Posty: 1808
Rejestracja: śr wrz 09, 2009 20:52
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: cookies » śr paź 07, 2009 21:03

zdjęcia zapożyczone z forum,tak wygląda mk III z -40 i na 15 ", odnośnie takiej zmiany obniżenia to jak dla mnie szału nie ma
wielkie dzieki za foftki
hmm rzeczywiscie autko wygląda prawie jak seria ,myąlałam ze bedzie duzo niżej



Awatar użytkownika
Kri$
Forum Master
Forum Master
Posty: 1112
Rejestracja: śr paź 31, 2007 15:00
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Kri$ » czw paź 08, 2009 00:01

To ja jak krecilem gwinta, to myslalem, ze skrecilem na -40/-40 :D haha


Obrazek
Obrazek

mikew_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1185
Rejestracja: pn mar 16, 2009 18:26

Post autor: mikew_86 » czw paź 08, 2009 06:58

Kri$ pisze:To ja jak krecilem gwinta, to myslalem, ze skrecilem na -40/-40 :D haha
Pewnie skręciłeś na gwincie o 40mm i wyszło niżej, bo gwint przy minimalnym skręceniu ma te minus 2-3 cm.

Jak skręcacie gwint dla uzyskania np. obniżenia 40/40 to jak to odmierzacie ? gwint przy minimalnym skręceniu ma -25 dajmy na to i odmierzacie na gwincie dodatkowe 15mm w dół ?



tomaszu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr lis 28, 2007 23:14
Kontakt:

Post autor: tomaszu » czw paź 08, 2009 14:03

cookies, jak dla mnie to -80 do mk III i jest ok :helm:,albo najlepiej to zawieszenie gwintowane :-"
mikew_86 pisze:Jak skręcacie gwint dla uzyskania np. obniżenia 40/40 to jak to odmierzacie ? gwint przy minimalnym skręceniu ma -25 dajmy na to i odmierzacie na gwincie dodatkowe 15mm w dół ?
ja mierzyłem suwmiarką od dołu gwintu to nakrętki-kontry,niby max jest to ok. -12 cm , czyli jak miałem tą odległość ok. 5 cm,wychodzi na to,że w przybliżeniu jest to 7 cm obniżenia :grin: Obrazek na tym zdjęciu poglądowym widać,że zostało od nakrętki do końca gwintu ok. 1 cm :hmm:
Ostatnio zmieniony czw paź 08, 2009 14:08 przez tomaszu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » czw paź 08, 2009 19:33

tomaszu, Pięknie skręcone na tym zdjęciu :)


Obrazek

Awatar użytkownika
luki07
_
_
Posty: 2664
Rejestracja: czw maja 15, 2008 11:42
Lokalizacja: Żmigród k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: luki07 » pt paź 09, 2009 00:18

no ja juz u siebie rowniez zalozylem gwint :bigok:

Obrazek

jako ze jezdze do pracy do Wroclawia narazie jest tak ale po kilku przejazdach odpukac o nic nie zahaczylem ani nie zatarlem i chyba przod pojdzie jeszcze ze 2cm w dol bo tyl wystarczy, opona jest ok pol centymetra glebiej od krawedzi nakladki :green_fuck:

ale powiem tak jest super frajda, warto naprawde zainwestowac w gwint, w prowadzeniu nie ma porownania z seria :okej:



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » pt paź 09, 2009 12:35

luki07, gratuluje :bigok:


Obrazek

Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: herbiasty » śr paź 14, 2009 14:19

ja w zasadzie golfa mialem jakies -100 czyli niemal lezal na asfalcie.. dokladnie to ( 45mm hokej, 45mm kolyska do asfaltu, miska 50, belka tylna 70mm, mierzone ta TS w tarnowie)
i smigalem tak na trasie holandia-przemysl .. i czasem tylko przywalilem podloga.. silnik ABS wiec miska jest wyzej od podluznic ktorymi dosc czeto bilem po nawierzchni..
tak wiec na glebie i to ostrej da sie jezdzic :)
teraz zapakowalem gewinge do Scirocco i juz nie jest tak rozowo bo w silniku JH jest strasznie nisko miska i jak skrecilem gwint, ze zender jest 60mm nad ziemia wyjezdzajac z garazu cawiesilem sie miska na progu ;D
bedzie trzeba cos pokombinowac ;P


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

mikew_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1185
Rejestracja: pn mar 16, 2009 18:26

Post autor: mikew_86 » czw paź 15, 2009 07:44

Znam osobę z innego forum, która jeździ MK2 na takich BBS jak poniżej i glebie też coś ok. -80. Przejazd przez torowisko jest nie lada wyzwaniem. ;)

Obrazek



Awatar użytkownika
luki07
_
_
Posty: 2664
Rejestracja: czw maja 15, 2008 11:42
Lokalizacja: Żmigród k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: luki07 » czw paź 15, 2009 11:19

a do mnie idzie rozporka przednia dolna i gorna, zobaczymy jak po ich zalozeniu sie jezdzi :D



Awatar użytkownika
ace-mati
VWMANIAK
VWMANIAK
Posty: 689
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:33
Lokalizacja: Czarna Białostocka
Kontakt:

Post autor: ace-mati » pt paź 16, 2009 15:17

Ja do swojego goolfa założyłem wczoraj kit 60/40 i jak na razie jestem baaardzo zadowolony :D. Autko w ogóle inaczej się prowadzi jest jak przyklejone :bajer:. Już nigdy nie będę jeździł autem bez gleby :helm: :D



dzidas1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz paź 11, 2009 19:38
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: dzidas1987 » pt paź 16, 2009 19:00

witam mam zamiar zrobic glebe w swoim mkII mam alu 195 50 r15 jakie zawiasy do niego zalozyc zeby :bajer: mu byl odobrze aby nic nie obcieralo w sensie nadkola :bajer: przy skrecie pozdro :helm:



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » pt paź 16, 2009 20:17

Myślę, że 40/40 jeśli nie masz stabilizatorów. 60/60 też może być a dobrze wtedy mieć stabilizatory. Wszystko zależy też od szerokości felgi i jej ET. Ja mam 60/60 i przy feldze R15 oponie 195/55 ET28 bez stabilizatorów przód trze przy szybszym łuku, ale z oponą 50 powinno byc już ok :)


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości