Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
_Marcin_
Fire and Ice
Fire and Ice
Posty: 173
Rejestracja: sob mar 24, 2007 12:36
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: _Marcin_ » czw wrz 24, 2009 00:03

ector pisze:
_Marcin_ pisze:
sas_gti pisze:niektórzy zapominają tu że jest różnica w mk2 miedzy wąski ma szerokim zdesiem jesli chodzi o problem z łamaniem dokładek.
to samo chciałem napisać mam szeroki zderzak i szeroką dokładkę i kit MTS 60/60 i na krawężniki trzeba uważać, tzn zwykły wjazd na posesje to nie problem, ale krawężniki na parkingach np pod marketami są już wyższe i da się dokładką o nie zachaczyć.
kup oryginalną dokładkę, to Ci nie pęknie. sam miałem podróbę w mk3 i pękła, jak wjechałem w dziurę na polnej drodze, teraz mam ori, trze wszędzie i nic nie pęka..mam chyba w swoim temacie fotkę tej połamanej podróby. patrz link w podpisie :)
mam właśnie oryginał, nie pęka ;) ale estetyka od przecierek jednak cierpi ;) wiadomo od spodu jeszcze spoko, ale jak się założy na krawężnik to i podegnie się i nie pęknie ale porysowana będzie ;) (troche zakręciłem ale mam nadzieje że zrozumiecie ;) ) pozdro :)



Awatar użytkownika
ector
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 02:30
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: ector » czw wrz 24, 2009 15:48

_Marcin_ pisze:
ector pisze:
_Marcin_ pisze: to samo chciałem napisać mam szeroki zderzak i szeroką dokładkę i kit MTS 60/60 i na krawężniki trzeba uważać, tzn zwykły wjazd na posesje to nie problem, ale krawężniki na parkingach np pod marketami są już wyższe i da się dokładką o nie zachaczyć.
kup oryginalną dokładkę, to Ci nie pęknie. sam miałem podróbę w mk3 i pękła, jak wjechałem w dziurę na polnej drodze, teraz mam ori, trze wszędzie i nic nie pęka..mam chyba w swoim temacie fotkę tej połamanej podróby. patrz link w podpisie :)
mam właśnie oryginał, nie pęka ;) ale estetyka od przecierek jednak cierpi ;) wiadomo od spodu jeszcze spoko, ale jak się założy na krawężnik to i podegnie się i nie pęknie ale porysowana będzie ;) (troche zakręciłem ale mam nadzieje że zrozumiecie ;) ) pozdro :)
a dlaczego nie unikasz krawężników?



Awatar użytkownika
_Marcin_
Fire and Ice
Fire and Ice
Posty: 173
Rejestracja: sob mar 24, 2007 12:36
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: _Marcin_ » pt wrz 25, 2009 11:58

ector pisze:
_Marcin_ pisze:
ector pisze: kup oryginalną dokładkę, to Ci nie pęknie. sam miałem podróbę w mk3 i pękła, jak wjechałem w dziurę na polnej drodze, teraz mam ori, trze wszędzie i nic nie pęka..mam chyba w swoim temacie fotkę tej połamanej podróby. patrz link w podpisie :)
mam właśnie oryginał, nie pęka ;) ale estetyka od przecierek jednak cierpi ;) wiadomo od spodu jeszcze spoko, ale jak się założy na krawężnik to i podegnie się i nie pęknie ale porysowana będzie ;) (troche zakręciłem ale mam nadzieje że zrozumiecie ;) ) pozdro :)
a dlaczego nie unikasz krawężników?
unikam i już mam wyrobiony "rentgen" w oczach na dziury ;) Te przecierki i przycierki hokeja to wynik 2 dotknięć krawężnika ;) w czasie pierwszych 5h jazdy autem po obnizeniu ;) a od spodu i tak przycieram jak wjezdzam na posesje z drogi bo niestety tak wysoko mam chodnik zrobiony na wjezdzie i nic na to nie poradze :)



mrGmass
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw kwie 02, 2009 10:50
Lokalizacja: CK

Post autor: mrGmass » sob wrz 26, 2009 11:45

Witam.
Dwa dni temu zagościł u mnie zawias MTSa 40/35 (okazało się 50/65) ale dlatego ze poprzedni zawias był tak wysoki. Auto już prowadzi się o niebo lepiej, a jeszcze musi się ułożyć i trzeba zrobić geometrie. Jak dotąd jedna mała obcierka (testowałem w jakie dziury mogę wjechać). Zawias 40/40 powinni montować jako seryjny. nawet nie muszę zwracać uwagi na dziury, bo wciąż jest dość wysoko.
Jeszcze jest lekka taczka, ale to kwestja kilkuset kilosów.

Pozdrawiam i podziękowania dla MAPETA za pomoc w doborze zwiechy.



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » pn wrz 28, 2009 19:38

Kto zmienia na zime na serie, przyznać się :P


Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » pn wrz 28, 2009 19:40

D1_PITER, ja nie zamierzam :) , ale mam problem... nie mam stalówek 15 cali i dupcia... a mam na przodzie 280mm hamulce :kac: więc nic mniejszego niż 15 cali nie zapodam na przód, ale będę twardy i nie podnoszę auta na zimę :P .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
blackvagen
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: pn maja 11, 2009 07:09
Lokalizacja: zlo

Post autor: blackvagen » pn wrz 28, 2009 20:52

ja nie wiem co w ziemę..;/ gwinta mi szkoda a mieszkam poza miastem wiec ciezko bedzie z 7 cm przeswitem smigac jak sniegu troche spadnie ;/ bede krecił do góry bo kólka zimowe tez mam wyszsze:)


turbo BRD, IC 550x140x65mm, wytrysk 0,216, przelot 2,5 cala pomarzyć zawsze można..
Air jest --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=334943&start=70

Awatar użytkownika
DanielK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw paź 19, 2006 11:56
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: DanielK » pn wrz 28, 2009 21:18

blackvagen pisze:ja nie wiem co w ziemę..;/ gwinta mi szkoda a mieszkam poza miastem wiec ciezko bedzie z 7 cm przeswitem smigac jak sniegu troche spadnie ;/ bede krecił do góry bo kólka zimowe tez mam wyszsze:)
Ja ci powiem tak sam mieszkam za miastem mam 6 cm miskę od ziemi dokładkę 4 cm i na zimę nawet o milimetr nie podniosłem ale w sobote studzienka mnie pokonała i całe sanki zawieszenia silnika złożyły się jak harmonijka jutro zapodam fotki
Ostatnio zmieniony pn wrz 28, 2009 21:19 przez DanielK, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2051
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Post autor: KoguT » wt wrz 29, 2009 00:31

heh ja mysle gwint na lato a na zime mam 60/40 i felga 14" + 185/60 :helm:



Awatar użytkownika
ector
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 02:30
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: ector » wt wrz 29, 2009 00:35

u mnie gwint w górę i zimowe sandałki :)



Awatar użytkownika
luki07
_
_
Posty: 2664
Rejestracja: czw maja 15, 2008 11:42
Lokalizacja: Żmigród k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: luki07 » wt wrz 29, 2009 16:17

gwincior mts przyszedl wlasnie do mnie, w pt zakladam to podziele sie wrazeniami



Alan GTi

Post autor: Alan GTi » wt wrz 29, 2009 18:57

marcinas1983 pisze: ja nie zamierzam :)
jest tu nas wiecej co nie kreca do gory na zime :hmm:
Ostatnio zmieniony wt wrz 29, 2009 18:57 przez Alan GTi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » wt wrz 29, 2009 20:26

Lubiiiiisz hardcooreeeee!!!!!!

Nie podnosimy :)


Obrazek

Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: szczep » wt wrz 29, 2009 21:01

zero podnoszenia na zimę :helm: , ktoś musi drogi odśnieżać :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości