Witam, zabrałem się za wymianę amorków ale muszę pierw odkręcić tą całą górę bo są mi potrzebne z niej części. Jak to odkręcić co to za klucz? Proszę o szybka pomoc bo nie wiem co robić
Co to jest jak to odkręcić?
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Co to jest jak to odkręcić?
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
- tomek mk2 BDE
- sex cylinder
- Posty: 527
- Rejestracja: śr cze 16, 2010 22:06
- Lokalizacja: Głomno
Co to jest jak to odkręcić?
Cześć potrzebny jest taki klucz https://www.google.pl/search?q=klucz+do ... abgAjJM%3A" onclick="window.open(this.href);return false;
no i oczywiście ściągacze do sprężyn https://www.google.pl/search?q=klucz+do ... 99%C5%BCyn" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeżeli nie wiesz jak rozebrać amortyzator to nie bierz się sam za to bo jeszcze sprężyna wystrzeli ci w głowę....
no i oczywiście ściągacze do sprężyn https://www.google.pl/search?q=klucz+do ... 99%C5%BCyn" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeżeli nie wiesz jak rozebrać amortyzator to nie bierz się sam za to bo jeszcze sprężyna wystrzeli ci w głowę....
Co to jest jak to odkręcić?
To, że ściągacze są potrzebne to wiem hehe
ale akurat ten amorek mogę rozkręcić bez ściągacza bo sprężyna pęknięta ale osłony bym se zatrzymał bo nawet spk stan jest i zawsze zaoszczędzone ^^
i poduchy i też muszę wymienić bo kurde łożysko się rozleciało właśnie ;/
mimo, że sprężyna zniszczona to tutaj wrzucam fotkę jak wygląda mcperson po ok. 400tys ten fatalny ale po drugiej stronie wam powiem, że wygląda dość spk hehe a ten sami zobaczcie
A co do tego klucza to mam jeszcze pytanie bo mam amorki z golfa 3 i je wsadzam do golfa 2 i też bedzie potrzebny ten klucz?
muszę kupić nowe poduszki to może będzie inna nakrętka do zabezpieczenia ? czy bd musiał przełożyć z tych amorków do tych z 3? bo te co kupiłem od golfa 3 nie dostałem w komplecie poduszek i tego zabezpieczenia tylko same amory z mcpersonem i sprężyny.
@edit: Ja w sumie powiem, że jeździłem właśnie na takim amorku co widzicie i na pękniętej sprężynie czy przez to coś mogło się dodatkowo uszkodzić? mam jeszcze zamiar wymienić drążki kierownicze i wszystkie gumy.
@edit 2 : co do tego klucza to on na pewno będzie dobry? nie wątpię w to ze nie będzie pasował ale chodzi mi o to czy przypadkiem imbusa nie bd musiał pierw tez jakoś tam wsadzić?
ale akurat ten amorek mogę rozkręcić bez ściągacza bo sprężyna pęknięta ale osłony bym se zatrzymał bo nawet spk stan jest i zawsze zaoszczędzone ^^
i poduchy i też muszę wymienić bo kurde łożysko się rozleciało właśnie ;/
mimo, że sprężyna zniszczona to tutaj wrzucam fotkę jak wygląda mcperson po ok. 400tys ten fatalny ale po drugiej stronie wam powiem, że wygląda dość spk hehe a ten sami zobaczcie
A co do tego klucza to mam jeszcze pytanie bo mam amorki z golfa 3 i je wsadzam do golfa 2 i też bedzie potrzebny ten klucz?
muszę kupić nowe poduszki to może będzie inna nakrętka do zabezpieczenia ? czy bd musiał przełożyć z tych amorków do tych z 3? bo te co kupiłem od golfa 3 nie dostałem w komplecie poduszek i tego zabezpieczenia tylko same amory z mcpersonem i sprężyny.
@edit: Ja w sumie powiem, że jeździłem właśnie na takim amorku co widzicie i na pękniętej sprężynie czy przez to coś mogło się dodatkowo uszkodzić? mam jeszcze zamiar wymienić drążki kierownicze i wszystkie gumy.
@edit 2 : co do tego klucza to on na pewno będzie dobry? nie wątpię w to ze nie będzie pasował ale chodzi mi o to czy przypadkiem imbusa nie bd musiał pierw tez jakoś tam wsadzić?
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości