Zamiana zawieszenia

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Rasengan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz gru 19, 2010 13:10

Zamiana zawieszenia

Post autor: Rasengan » pt mar 07, 2014 00:50

Cześć
Mam Golfa mk3, ale ostatnio miałem okazję pojeździć mk4, no i róznica w wygodzie jak dla mnie była kolosalna. W związku z tym, czy można wymienić całe zawieszenie w moim Golfie na takie jakie jest seryjnie w mk4?

Pozdrawiam :)



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Zamiana zawieszenia

Post autor: Shmatan » pt mar 07, 2014 10:41

Jezeli chodzi o sam uklad to zawieszenie masz takie same - belka z tylu i mcphersony z przodu. Przypuszczam ze roznica wynika nie tyle z zastosowanych czesci jak z ich stanu



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Zamiana zawieszenia

Post autor: MAPET » sob mar 08, 2014 23:21

Shmatan pisze:Jezeli chodzi o sam uklad to zawieszenie masz takie same - belka z tylu i mcphersony z przodu. Przypuszczam ze roznica wynika nie tyle z zastosowanych czesci jak z ich stanu
jak takie same? no co ty
przeciez mk3 to 4 makpersony a mk4 z tylu ma osobno sprezyne i osobno amor


Rasengan, zupelnie inne zawieszenie nic nie podmienisz... mk3 to mk3 a mk4 to mk4 i tyle


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Zamiana zawieszenia

Post autor: Shmatan » pn mar 10, 2014 20:52

MAPET, to że sprężyna leci w kolumnie nie oznacza jeszcze że można to nazwać MacPhersonem. Konstrukcja zawieszenia jest identyczna - klasyczna belka.



Awatar użytkownika
Gesiu_15
_
_
Posty: 934
Rejestracja: ndz wrz 01, 2013 17:25
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Zamiana zawieszenia

Post autor: Gesiu_15 » pn mar 10, 2014 21:02

Rasengan kup amorki komplet przód , tył BIISTEIN do mk3 i poczujesz komfort :bigok: do tego jakieś dobre sprężyny MTS i baja :pub:


Moje GTI by Grzesiu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=523088" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: Zamiana zawieszenia

Post autor: MAPET » ndz mar 16, 2014 12:10

Shmatan pisze:MAPET, to że sprężyna leci w kolumnie nie oznacza jeszcze że można to nazwać MacPhersonem. Konstrukcja zawieszenia jest identyczna - klasyczna belka.
twoja odpowiedz sugeruje ze jest to samo zawieszenie w mk3 i mk4 a nie jest... i kolumna jest makpersona albo nie belka nie ma nic do tego mk3 z tylu ma makpersona a mk4 nie


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
nitrox89
Dawca organów
Dawca organów
Posty: 2111
Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
Lokalizacja: Kraków okolice
Auto: mk4 AXR+

Zamiana zawieszenia

Post autor: nitrox89 » ndz mar 16, 2014 12:44

Dużą różnicą jest też rozmiar opon ;) W seryjnym mk4 masz balon 195/65/15, który bardzo dużo amortyzuje.


Rust is lighter than carbon fiber

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości