[mk4] KW war. 2 inne spręzyny na tył
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
[mk4] KW war. 2 inne spręzyny na tył
Witam. Czy znajdą się jakieś bardzo krótkie sprężyny na tył do mk4, mam obecnie gwint KW var. 2 lecz tylne sprężyny nawet po wyjęciu regulacji musiał bym obciąć z da zwoje aby auto usiadło na tyle ile mi pasuje . Ale ryzykowane jest obcinanie i szukam czegoś bardzo krótkiego ale pasującego . Dzięki z góry za informacje
[mk4] KW war. 2 inne spręzyny na tył
W 90% przypadków nie chodzi o sprężyny a odboje - ile ich masz i jakie?
[mk4] KW war. 2 inne spręzyny na tył
odboj odbojem fakt
ale jesli ktos z tlu chce porzadnie zejsc to jest ciezko
Drake mial kiedys KW w r32 i tez wyjal regulacje i jakotako zeszlo ...
ale jesli ktos z tlu chce porzadnie zejsc to jest ciezko
Drake mial kiedys KW w r32 i tez wyjal regulacje i jakotako zeszlo ...
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
[mk4] KW war. 2 inne spręzyny na tył
jesli to jest na odboje to faktycznie trza dzialac z odbojem
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
[mk4] KW war. 2 inne spręzyny na tył
To co na zdjęciu pokazałeś Shmatan to i tez jest tak u mnie . Ale ja od tej wysokości chce zejść jakieś 2-3cm aby nadkole weszło miedzy rant a oponę. Postawiłem auto w garażu bez sprężyny tylko na samym odboju usiadło. Ale seryjny odbój jeszcze trzeba podciąć aby te 1cm jeszcze poszło niżej . Czyli sprężyna musi być te 3cm niższa albo nawet więcej. Szukam na internecie ale takiej nie dostane. Jedyne co pozostaje to uciąc ją o dwa zwoje dołożyć regulacje i sie bawić aby auto usiadło na odboju i podtrzymywała sprężyna
[mk4] KW war. 2 inne spręzyny na tył
Wojtek159, ciekawe jak założysz regulacje jak potniesz sprężynę widziałeś jaką ona ma konstrukcję jak już szukasz innej to se z bmki przymierz albo swoje do kowala oddaj zrobi Ci jakie chcesz , ale pierw to się odbojami zajmij .
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
[mk4] KW war. 2 inne spręzyny na tył
Ale odboje to nie problem . Bo utnę sobie tyle ile chce aby auto usiadło, bo sprawdzałem auto bez sprężyn. Ale stwierdziłem że jedynie te sprężyny go trzymają w górze. Dzwoniłem już do wielu sklepów o sprężyny ale w każdym się tyle dowiedziałem " Proszę szukać typowo do golf IV my się nie znamy " . I taka jest z nimi rozmowa. Nawet pytałem o średnice otworów zwoju. Też nic nie wiedzą
[mk4] KW war. 2 inne spręzyny na tył
Teraz też siedzi na odboju, on jest plastyczny. Wyjmij całą piankę, wsadź na początek 2cm gumowego i zobaczysz co i jakWojtek159 pisze:Postawiłem auto w garażu bez sprężyny tylko na samym odboju usiadło
[mk4] KW war. 2 inne spręzyny na tył
Ale ja wyjąłem całkiem osłonę odboju i bez sprężyny usiadł na odboju i uzyskałem tą wysokość która chce . Po założeniu samej sprężyny bez regulacji i bez odboju poszedł do góry 2cm może nawet więcej . Tak jakby sprężyny już się nie poddawała lub tył auta jest lekki
[mk4] KW war. 2 inne spręzyny na tył
Czyli była szpara między odbojem a poduszką amora? bo sporo osób narzeka że nie siada, że wina spręzyny, że na pewno nie siedzi na odboju bo nie tłucze a później okazuje się że odbój jest piankowy i na nim siada ale dalej jest dość miękko.
Tuleje belki oczywiście dokręcone "na kołach"?
Tuleje belki oczywiście dokręcone "na kołach"?
[mk4] KW war. 2 inne spręzyny na tył
Ale skoro wyjąłem sprężynę i auto odrazu usiadło z 2albo 3 cm nizej to chyba wina sprężyny . Ten odbój aż tyle by nie usiadł tak sądze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości