[Sportowe] dylemat odnośnie felg

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
krystek21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: wt mar 05, 2013 22:59
Lokalizacja: Suwałki

[Sportowe] dylemat odnośnie felg

Post autor: krystek21 » wt gru 03, 2013 15:08

Idzie zima- czas zbierana funduszy i kupowania fantów aby gdy tylko zrobi się cieplej zaczynać je montować i jeździć. Mój dylemat. Zakup zawieszenia sportowego albo gwintowanego. Do rzeczy. Obecnie jeżdżę na stalowych 15 i do tego mam oponki zimowe 195/65/15. Jak kupię alu felgi 17 i dam oponkę w lekkim naciągu 215/45/17 wysokość samochodu na setupie zimowym będzie troszkę niższa niż na alu. Natomiast gdybym wstawił 18 felgi i do tego oponka np 205/40/18 różnica w setupach będzie duża, więc będę musiał co zimę albo skręcać gwint albo jeździć brzuchem po śniegu co niezbyt mi się widzi. Chciałbym dobrać optymalny setup do mojej Bory. Ma to być samochód do jazdy na co dzień a nie od święta. W tym roku kupiłem nowe zimówki na moje stalowe 15 więc sprzedaż za rok mi się nie widzi, żeby potem kupić stalówki 16 i na to zimówki. Ktoś mi pomoże? Doradzi coś? Gdyby nie trzeba było mocno kręcić gwintem mógłbym kupić sportowe bo jest tańsze i może bardziej komfortowe niż gwint.



maciej.kucinski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: wt lut 26, 2013 22:28
Lokalizacja: łódź

[Sportowe] dylemat odnośnie felg

Post autor: maciej.kucinski » wt gru 03, 2013 15:24

Kup gwinta a kręcenie góra dól zajmuje pół godziny, godzina czasu rocznie na kręcenie gwintem to nie jest dużo :D ale zrobisz jak będziesz uważał ja stawiam na gwint!!



Awatar użytkownika
krystek21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: wt mar 05, 2013 22:59
Lokalizacja: Suwałki

[Sportowe] dylemat odnośnie felg

Post autor: krystek21 » czw gru 12, 2013 22:14

Z innej beczki. Na felgach 18 będę musiał zejść niżej niż na 17 żeby to jakoś wyglądało. Tym samym nie chcę glebić samochodu na wysokość paczki od zapałek bo to ma być samochód do jazdy dziennej. Mam rację czy się myle?



maciej.kucinski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: wt lut 26, 2013 22:28
Lokalizacja: łódź

[Sportowe] dylemat odnośnie felg

Post autor: maciej.kucinski » czw gru 12, 2013 23:57

Jakie jest pytanie dokładniej prosze :D



Awatar użytkownika
krystek21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: wt mar 05, 2013 22:59
Lokalizacja: Suwałki

[Sportowe] dylemat odnośnie felg

Post autor: krystek21 » pt gru 13, 2013 00:41

Czy mam rację- im większe koło tym trzeba zejść niżej spodem żeby to "jakoś" wyglądało? Czyli wstawiając felgi 18" będę musiał auto opuścić niżej względem podłoża niż wkładając 17" uzyskując podobny efekt między oponą a nadkolem? Tak? Dobrze rozumuje?



maciej.kucinski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: wt lut 26, 2013 22:28
Lokalizacja: łódź

[Sportowe] dylemat odnośnie felg

Post autor: maciej.kucinski » ndz gru 15, 2013 18:01

Im większe koło tym wyżej już robi robote chyba że chesz koła 18" schować do połowy :D Im masz większe koło tym mniejszy WHEELGAP :D czyli lepiej



Awatar użytkownika
krystek21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: wt mar 05, 2013 22:59
Lokalizacja: Suwałki

[Sportowe] dylemat odnośnie felg

Post autor: krystek21 » ndz gru 15, 2013 19:25

Czyli względem podłoża na 18 przy małym whellgapie będzie auto stało wyżej niż na 17 przy identycznym whealgapie? Hm?



maciej.kucinski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: wt lut 26, 2013 22:28
Lokalizacja: łódź

[Sportowe] dylemat odnośnie felg

Post autor: maciej.kucinski » pn gru 16, 2013 00:37

No logiczne chyba ;P



Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Re: [Sportowe] dylemat odnośnie felg

Post autor: Yaro1981 » pn gru 16, 2013 14:05

maciej.kucinski pisze:Im większe koło tym wyżej już robi robote
co Ty terenówkę chcesz z golfa zrobić

Takie brednie tu wypisujecie że strach czytać , zapożyczacie obcojęzyczne zwroty a nie macie pojęcia co one oznaczają . Dziwne że jeszcze nikt tego tematu nie usunął


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

[Sportowe] dylemat odnośnie felg

Post autor: Shmatan » pn gru 16, 2013 14:21

maciej.kucinski pisze:Im większe koło tym wyżej już robi robote chyba że chesz koła 18" schować do połowy :D Im masz większe koło tym mniejszy WHEELGAP :D czyli lepiej
Bredzisz
krystek21 pisze:Czyli względem podłoża na 18 przy małym whellgapie będzie auto stało wyżej niż na 17 przy identycznym whealgapie? Hm?
Nie
Yaro1981 pisze:Takie brednie tu wypisujecie że strach czytać , zapożyczacie obcojęzyczne zwroty a nie macie pojęcia co one oznaczają .
Mimo tego że rzadko zgadzam się ze zdaniem Yaro1981, tym razem ma on 100% rację.



Zablokowany

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości