[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- peacenotwar
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: pn sty 07, 2013 19:31
- Lokalizacja: Łódzkie / Głowno
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Powiem ci że dość dobrze zachował się jakiś tam komfort oczywiście jak nie jest skręcony na maxa choć teraz jak miałbym kupywać tani gwint jeszcze raz to kupił bym ta technix ale nie zrobił bym tego, wolał bym zainwestować w coś lepszego typu BC i naprawdę żałuję ze tego nie zrobiłem, ale ogólnie mówiąc nie jest źle na tym gwincie.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 753
- Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
To tak ogólnie jaki najlepiej kupic gwint, zeby można było bardzo nisko zejsc ?
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Mój FK w 1/4 regulacji ma około -80, na samym dole będzie ok -110 więc bez podkładki położy się na ziemi. Kwestia poprawnego dobrania odbojów
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Ja też polecam FK mi zostało 3cm gwintu do skręcenia a od wachacza do ziemi zostalo jakieś 2.5cm tak więc całkiem przyjemnie tylko że bez wymiany stabi i podcięcia podłożnicy niema opcji zejść tak nisko i też ten gwint nie jest betoniasty.
- peacenotwar
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: pn sty 07, 2013 19:31
- Lokalizacja: Łódzkie / Głowno
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Dragokite, mówisz o tylnym zawieszeniu? Bo tylko i wyłącznie jest o tym jest ten temat
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Pisałem o przodzie a tył u mnie siedzi tak że wykręciłem pierścień kontrujący i jest tylko na jednym pierścieniu i 3/4 opony się schowało w nadkole a jak wyciągnę gwint to jakieś 2 cm felgi się chowa w nadkole tak więc na kozaku
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
http://allegro.pl/volkswagen-golf-iv-oe ... 46943.html" onclick="window.open(this.href);return false;
tutaj bardzo ladnie zszedl
Zawieszenie: gwintowane tył Supersport + sprężyny HR
tutaj bardzo ladnie zszedl
Zawieszenie: gwintowane tył Supersport + sprężyny HR
Było:
MK2 KR (139)
MK3 1Z (121)
M4 AHF (167)
MK2 KR (139)
MK3 1Z (121)
M4 AHF (167)
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Czy ładnie to bym nie powiedział ani dobrej gleby a o spasie to nawet nie wspomnę bo go wogole niema
- peacenotwar
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: pn sty 07, 2013 19:31
- Lokalizacja: Łódzkie / Głowno
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Koło takie samo - tylko felga większa. Nie bardzo rozumiem czemu bardziej się ma chować.
- peacenotwar
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: pn sty 07, 2013 19:31
- Lokalizacja: Łódzkie / Głowno
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
No nie bardzo.
Jeśli jest 215/35/18 to średnica całego koła jest mniejsza niż 215/35/19. A większe kolo będzie się bardziej chować bo ma większą średnicę. Idąc w drugą stronę tokiem rozumowania jakbyśmy założyli 215/35/14 to moglibyśmy pomarzyć o oponie chowającej się pod blachą.
Jeśli jest 215/35/18 to średnica całego koła jest mniejsza niż 215/35/19. A większe kolo będzie się bardziej chować bo ma większą średnicę. Idąc w drugą stronę tokiem rozumowania jakbyśmy założyli 215/35/14 to moglibyśmy pomarzyć o oponie chowającej się pod blachą.
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Seryjne koło w mk4 to 195/65/R15 - powtórz dla niego obliczenia jak chcesz.peacenotwar pisze:Jeśli jest 215/35/18 to średnica całego koła jest mniejsza niż 215/35/19.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości