[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
peacenotwar
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: pn sty 07, 2013 19:31
Lokalizacja: Łódzkie / Głowno

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

Post autor: peacenotwar » czw sie 01, 2013 00:48

Mój błąd. Nawet nie pomyślałem.


Obrazek

Awatar użytkownika
recxd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn kwie 02, 2012 19:59
Lokalizacja: Z-ce

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

Post autor: recxd » sob sie 17, 2013 06:42

A jak ci sie jezdzi na tym gwincie z FK ?



Dragokite
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt sty 22, 2013 01:38
Lokalizacja: Dublin

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

Post autor: Dragokite » czw sie 22, 2013 22:42

Powiem ci że dość dobrze zachował się jakiś tam komfort oczywiście jak nie jest skręcony na maxa choć teraz jak miałbym kupywać tani gwint jeszcze raz to kupił bym ta technix ale nie zrobił bym tego, wolał bym zainwestować w coś lepszego typu BC i naprawdę żałuję ze tego nie zrobiłem, ale ogólnie mówiąc nie jest źle na tym gwincie.



boris_kafarrow
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

Post autor: boris_kafarrow » ndz wrz 01, 2013 15:12

To tak ogólnie jaki najlepiej kupic gwint, zeby można było bardzo nisko zejsc ?



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

Post autor: Shmatan » ndz wrz 01, 2013 19:15

Mój FK w 1/4 regulacji ma około -80, na samym dole będzie ok -110 więc bez podkładki położy się na ziemi. Kwestia poprawnego dobrania odbojów



Dragokite
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt sty 22, 2013 01:38
Lokalizacja: Dublin

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

Post autor: Dragokite » śr wrz 04, 2013 14:11

Ja też polecam FK mi zostało 3cm gwintu do skręcenia a od wachacza do ziemi zostalo jakieś 2.5cm :D tak więc całkiem przyjemnie tylko że bez wymiany stabi i podcięcia podłożnicy niema opcji zejść tak nisko i też ten gwint nie jest betoniasty.



Awatar użytkownika
peacenotwar
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: pn sty 07, 2013 19:31
Lokalizacja: Łódzkie / Głowno

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

Post autor: peacenotwar » śr wrz 04, 2013 19:45

Dragokite, mówisz o tylnym zawieszeniu? Bo tylko i wyłącznie jest o tym jest ten temat ;)


Obrazek

Dragokite
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt sty 22, 2013 01:38
Lokalizacja: Dublin

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

Post autor: Dragokite » sob wrz 07, 2013 20:20

Pisałem o przodzie a tył u mnie siedzi tak że wykręciłem pierścień kontrujący i jest tylko na jednym pierścieniu i 3/4 opony się schowało w nadkole a jak wyciągnę gwint to jakieś 2 cm felgi się chowa w nadkole tak więc na kozaku :D



Awatar użytkownika
Vanish
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: pt sty 08, 2010 19:56
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

Post autor: Vanish » ndz wrz 08, 2013 13:14

http://allegro.pl/volkswagen-golf-iv-oe ... 46943.html" onclick="window.open(this.href);return false;

tutaj bardzo ladnie zszedl :)

Zawieszenie: gwintowane tył Supersport + sprężyny HR


Było:
MK2 KR (139)
MK3 1Z (121)
M4 AHF (167)

Dragokite
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt sty 22, 2013 01:38
Lokalizacja: Dublin

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

Post autor: Dragokite » wt wrz 10, 2013 09:38

Czy ładnie to bym nie powiedział ani dobrej gleby a o spasie to nawet nie wspomnę bo go wogole niema



Awatar użytkownika
peacenotwar
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: pn sty 07, 2013 19:31
Lokalizacja: Łódzkie / Głowno

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

Post autor: peacenotwar » wt wrz 10, 2013 10:52

No i 19" - większe koło =bardziej się chowa


Obrazek

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

Post autor: Shmatan » wt wrz 10, 2013 11:26

Koło takie samo - tylko felga większa. Nie bardzo rozumiem czemu bardziej się ma chować.



Awatar użytkownika
peacenotwar
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: pn sty 07, 2013 19:31
Lokalizacja: Łódzkie / Głowno

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

Post autor: peacenotwar » wt wrz 10, 2013 15:30

No nie bardzo.
Jeśli jest 215/35/18 to średnica całego koła jest mniejsza niż 215/35/19. A większe kolo będzie się bardziej chować bo ma większą średnicę. Idąc w drugą stronę tokiem rozumowania jakbyśmy założyli 215/35/14 to moglibyśmy pomarzyć o oponie chowającej się pod blachą.


Obrazek

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

Post autor: Shmatan » wt wrz 10, 2013 16:07

peacenotwar pisze:Jeśli jest 215/35/18 to średnica całego koła jest mniejsza niż 215/35/19.
Seryjne koło w mk4 to 195/65/R15 - powtórz dla niego obliczenia jak chcesz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości