[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- peacenotwar
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: pn sty 07, 2013 19:31
- Lokalizacja: Łódzkie / Głowno
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Jak dobrze położyć tył w mk4 na gwincie?
Przeszukałem już duużo tematów, polskich i zagranicznych stron, ale odpowiedzi nie znalazłem.
Oczywistością jest wywalenie regulacji spod gwintu, ale to nie daje zadawalających efektów.
Jedyny pomysł jaki mi przyszedł na myśl to dorobienie sprężyn w jakimś zakładzie. Bawił się ktoś w coś takiego? Ile taka impreza może kosztować? Czy może jest inny sposób na położenie dupki w tym niewdzięczniku
Ewentualnie springi z mk5 lub mk6 (podobno pasują)
PS
jest to możliwe, bo ruskie ładnie kładą mk4 na gwincie (nie airride)
Przeszukałem już duużo tematów, polskich i zagranicznych stron, ale odpowiedzi nie znalazłem.
Oczywistością jest wywalenie regulacji spod gwintu, ale to nie daje zadawalających efektów.
Jedyny pomysł jaki mi przyszedł na myśl to dorobienie sprężyn w jakimś zakładzie. Bawił się ktoś w coś takiego? Ile taka impreza może kosztować? Czy może jest inny sposób na położenie dupki w tym niewdzięczniku
Ewentualnie springi z mk5 lub mk6 (podobno pasują)
PS
jest to możliwe, bo ruskie ładnie kładą mk4 na gwincie (nie airride)
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Poluzować i dokręcić belkę na kołach, skrócić odboje (nawet do 1 bałwanka) albo założyć springi z innego gwintu - proporcje podkładki do sprężyny zmieniają się w zależności od producenta.
Jednak po wyciągnięciu podkładki/podstawy spokojnie można schować seryjną oponę 2cm w nadkolu, więc stawiam browar że siedzisz na odbojach.
Jednak po wyciągnięciu podkładki/podstawy spokojnie można schować seryjną oponę 2cm w nadkolu, więc stawiam browar że siedzisz na odbojach.
- peacenotwar
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: pn sty 07, 2013 19:31
- Lokalizacja: Łódzkie / Głowno
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Czasami sam siebie zaskakuje jak głupi bywam dzięki, dziś skrócę odboje.
Myślisz, że z przodu na gwincie mts też jest potrzeba ich skracania? Obecnie -6 -7cm względem serii.
Myślisz, że z przodu na gwincie mts też jest potrzeba ich skracania? Obecnie -6 -7cm względem serii.
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
peacenotwar, na FK przy skręceniu do końca z zostawionymi helperami musiałem 1/3 odboja usunąć żeby było na styk, rozsądnie trzeba by jeszcze 1/3 usunąć.
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Dużo daje poluzowanie i skręcenie belki? ile mniej więcej zejdzie jeszcze w dół?
- peacenotwar
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: pn sty 07, 2013 19:31
- Lokalizacja: Łódzkie / Głowno
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Skrócenie odbojów tył dało jakiś 1cm. Praktycznie nie widać różnicy. Szukam kolejnego sposobu w takim razie
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Dragokite, coś daje, mimo tego co niektórzy mogą napisać. Poza tym tuleje nie zuzywają się wtedy tak szybko.
peacenotwar, a ile obciąłeś? może dalej siedzi na odboju?
peacenotwar, a ile obciąłeś? może dalej siedzi na odboju?
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Dzieki wielkie, ja wogole mam 18stki koła i mi nawet nie siedzi na odboju, mam tez wyciągnięty gwint z tylu i zastanawiam sie co zrobic zeby jeszcze troche zejsc.
- peacenotwar
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: pn sty 07, 2013 19:31
- Lokalizacja: Łódzkie / Głowno
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Shmatan, na pewno nie Odbój się skrócił z 8cm. Czas szukać innych sprężynek.
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Ja już rozwiązałem swój problem z gwintem, okazało się zupełnie przez przypadek bo spojrzałem na karton po gwincie że został mi przysłany gwint od mk5 zamiast do mk4 ale już jest wszystko w normie tył siedzi tak jak powinien a jeszcze zostało trochę regulacji na gwincie
- peacenotwar
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: pn sty 07, 2013 19:31
- Lokalizacja: Łódzkie / Głowno
Re: [mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Tak dokładnie sa dłuższe i to nawet sporo bo około 10cm i troche szersze niz te od mk4, ty z tego co patrzyłem u ciebie w temacie masz MTSa a ja mam FK i ja patrzyłem jaka jest roznica miedzy sprezynami z gwintu FK i JOMa no to roznica była bardzo duza.
- peacenotwar
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: pn sty 07, 2013 19:31
- Lokalizacja: Łódzkie / Głowno
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Dragokite, a które były niższe?
Kolejnym sposobem na położenie trochę jest zalanie do pełna
Kolejnym sposobem na położenie trochę jest zalanie do pełna
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Czytaj uważnie napisałem że mam gwint FK a gwint JOMa był od MK5 czyli teraz sobei odpowiedz na pytanie zresztą odpowiedzi już udzieliłem dokładnie na samym początku poprzedniego posta:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości