MTS-Technik Problem

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Adik-tm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn maja 06, 2013 18:50

MTS-Technik Problem

Post autor: Adik-tm » pn maja 06, 2013 19:04

witam mam mały problem kupilem juz drugi komplet sprezyn wyzej wymienionej firmy i auto stoi nieówno ....
wierm o tym ze jest roznica miedzy 1.4 1.6 a 1.8 diezlami itp peirwszy komplet sam zle kupiłem bo był do diezla a ja mam 1.6
wiec drugi kupiłem na aukcji gdzie mialem podac dane auta zeby mi dobrami pasujacy kompelt ..... niestety oznaczenia na sprezynach były identyczne
jak na poprzednim komplecie ... no i w efekcie auto dalje stoi jak "motorówka" czy to bład sprzedawcy czy w czyms innym tkwi problem ?
b o ja juz nie mam pomysłu jak narazie napsiałem maila do sprzedawcy i czekam na odpowiedz ale moze tu ktos madry mi cos podpowie.


auto stoi tak :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/632 ... 31399.html" onclick="window.open(this.href);return false;

wyglada jak by był załadowany ....



Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

MTS-Technik Problem

Post autor: Micjusz » pn maja 06, 2013 20:03

Zapewne kupiłeś 40/40?
Było kupić 60/40 i byś nie miał tego problemu. W 99% jak przód i tył jest tego samego obniżenia to tył optycznie wydaje się niższy


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

Adik-tm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn maja 06, 2013 18:50

MTS-Technik Problem

Post autor: Adik-tm » pn maja 06, 2013 20:11

dokładnie -35/-35 niestety MTS'a nie ma sprezyn o inych parametrach. tylko ze to nie tyle co wizualnie ale jest spora óznica a jesli jest róznica w zestawie do silników 1.4 1.6 a diezlem itp no to powinno to stac tak jak trzeba .... miałem MTS kiedys przy Hondzie preludzie i było wszystko git .... a tu jest sraczka



Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

MTS-Technik Problem

Post autor: Micjusz » pn maja 06, 2013 20:18

Masz lpg?

Ja wiem z mojego doświadczenia że przy takim samym obniżeniu przód/tył tył zawsze jest niżej.


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

Adik-tm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn maja 06, 2013 18:50

MTS-Technik Problem

Post autor: Adik-tm » pn maja 06, 2013 20:39

nie nie mam LPG . no ja akurat sie pioerwazy raz z czyms takim spotykam jak swego czasu hondami smigałem to tam zawsze prżód był nizej mimo ze wartosci były równe. diezel z tego co wiem jest 100-120 kg ciezszy i fakt ze jesli usiade na pasie przednim to wtedy auto równo stoi stad moja teza ze to zestaw do diezla tymbardzije ze oznaczenia ma te same co poprzedni komplet sprezyn



Awatar użytkownika
Steryd
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: czw maja 27, 2010 20:21
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

MTS-Technik Problem

Post autor: Steryd » śr maja 15, 2013 20:50

Juz kilka osob mialo ten sam problem przy springach MTS :banghead:


Sprzedam kierownicę czteroramienną MK4 z poduszką - 100zl z gratisową wysyłką

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości