smieszneMcBoss pisze:konkret od Raceland z czasow gdy robil lepszej jakosci niz KW czy FK.
Tylne amortyzatory, czy moga byc ORI?
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Tylne amortyzatory, czy moga byc ORI?
no raceland to to samo prawie przeciez ... tego samego pokroju gwitn co MTS i TA
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Re: Tylne amortyzatory, czy moga byc ORI?
No doceniam zartMAPET pisze:no raceland to to samo prawie przeciez ... tego samego pokroju gwitn co MTS i TA
Sarkazm?MAPET pisze:smieszneMcBoss pisze:konkret od Raceland z czasow gdy robil lepszej jakosci niz KW czy FK.
Nie no zartuje sobie, no jak juz mam ten gwint to chcialbym go doprowadzic do ladu.
Wymiana samych gum na tylnych amorach ile moglaby kosztowac orientacyjnie?
Tylne amortyzatory, czy moga byc ORI?
Pomozcie ziomy w ogarnieciu zawieszenia, tez chce miec takiego ladnego Gofra jak wy juz macie...
Tylne amortyzatory, czy moga byc ORI?
zaden sarkazm raceland to tez najnizsza polak zawieszen wiec gdzie tu mu do KW... kw to on na oczy nie widzial...
skoro zawieszenie masz do wymiany 4 amory to ja bym to olal i kupil chocby nowego TA bo ci sie to nie oplaci robic
skoro zawieszenie masz do wymiany 4 amory to ja bym to olal i kupil chocby nowego TA bo ci sie to nie oplaci robic
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Tylne amortyzatory, czy moga byc ORI?
Stłumi "bujanie", bo niezależnie już od siły którą musisz przyłożyć żeby go wcisnąć, każde przesunięcie tłoka pochłania określoną ilość czasu - złóż zawieszenie bez niego, przejedź się i złóż z nim; wtedy zrozumiesz.McBoss pisze:no wlasnie, ale skoro ja go jedna reka moge wcisnac to co on stlumi?
Chyba, ze to nie dziala na takiej zasadzie jakiej sobie wyobrazam...
I nie DoublePostuj!
Tylne amortyzatory, czy moga byc ORI?
McBoss, a jezdziles kiedys na gwincie kw czy fk ??
a jesli chcesz to ogarnac to mozesz pierwsze wyczyscic i moze bedzie widac wycieki itp a jesli chcesz aby ktos to zrobil na Ciebie proponuje firme http://www.pecar.pl/ jak bedzie potrzeba zregenerują i jak bedziesz chcial tylne amorki miec jak powinny to tez zrobia z seryjnych
sam kilka gwintów robilem u nich + zmiana charakterystyki itp
a jesli chcesz to ogarnac to mozesz pierwsze wyczyscic i moze bedzie widac wycieki itp a jesli chcesz aby ktos to zrobil na Ciebie proponuje firme http://www.pecar.pl/ jak bedzie potrzeba zregenerują i jak bedziesz chcial tylne amorki miec jak powinny to tez zrobia z seryjnych
sam kilka gwintów robilem u nich + zmiana charakterystyki itp
Golf IV LC9Z -Highline
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=501827
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=501827
Tylne amortyzatory, czy moga byc ORI?
A no jezdzilem. W golfach (MK3 oraz MK4) KW i FK, a w Renaulcie 19 na kicie Weiteca.
Ogolnie to jeszcze nie jezdzilem na TA-Technix, MTS no i wlasnie na obecnym Racelandzie, wiec zapewne dopiero gdy zaloze ten sprzecik to bede mogl szczerze rozmawiac na jego temat A skoro juz go mam to chcialbym go dopiescic i zalozyc Lepiej miec zregenerowany niz znowu kupiony od kogos w bog wie jakim stanie...
Napisalem do pecara juz z rana, narazie bez odpowiedzi niestety...
Co do tych moich przednich amorow to skoro 1 jest wylany to tylko jego oddac do regeneracji czy odrazu i drugi przedni amor tez zregenerowac??
A jeszcze co do bujania na seryjnych amorach to moze moje sa juz jakies zuzyte (nie wiem bo nie sprawdzalem), ale bujanie na padolach jest masakryczne... Wiec moze ten Raceland po odpicowaniu (tzn po wymianie odboi), bedzie juz nadawal sie do zalozenia i akurat bedzie w dobrym stanie
Ogolnie to jeszcze nie jezdzilem na TA-Technix, MTS no i wlasnie na obecnym Racelandzie, wiec zapewne dopiero gdy zaloze ten sprzecik to bede mogl szczerze rozmawiac na jego temat A skoro juz go mam to chcialbym go dopiescic i zalozyc Lepiej miec zregenerowany niz znowu kupiony od kogos w bog wie jakim stanie...
Napisalem do pecara juz z rana, narazie bez odpowiedzi niestety...
Co do tych moich przednich amorow to skoro 1 jest wylany to tylko jego oddac do regeneracji czy odrazu i drugi przedni amor tez zregenerowac??
A jeszcze co do bujania na seryjnych amorach to moze moje sa juz jakies zuzyte (nie wiem bo nie sprawdzalem), ale bujanie na padolach jest masakryczne... Wiec moze ten Raceland po odpicowaniu (tzn po wymianie odboi), bedzie juz nadawal sie do zalozenia i akurat bedzie w dobrym stanie
Tylne amortyzatory, czy moga byc ORI?
do nich najlepiej jest dzwonic i dokladnie wytłumaczyc co chcesz miec zrobione
niestety jesli chcesz przód regenerowac to tak jak przy wymianie oba [bo nie wiadome dokladnie jaki jest stan/charakterystyka ]2amora
tylko czy bedzie sens go odpicowac ?? bo mozesz miec tak jak ja z 1zestawem ze do regeneracji sie nie nadawal i jedynie kupno nowych amorów + ewen przerobienie wchodzilo w gre a po samych zdjeciach tylko wstepnie wycenia a reszta wyjdzie w praniu
niestety jesli chcesz przód regenerowac to tak jak przy wymianie oba [bo nie wiadome dokladnie jaki jest stan/charakterystyka ]2amora
tylko czy bedzie sens go odpicowac ?? bo mozesz miec tak jak ja z 1zestawem ze do regeneracji sie nie nadawal i jedynie kupno nowych amorów + ewen przerobienie wchodzilo w gre a po samych zdjeciach tylko wstepnie wycenia a reszta wyjdzie w praniu
Golf IV LC9Z -Highline
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=501827
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=501827
Tylne amortyzatory, czy moga byc ORI?
A orientacyjnie ile kosztowalaby regeneracja dwoch przednich amorkow?
Jak drogo wyjdzie to wrzuce tylko tyl, a na przod wrzuce jakis KIT -35 albo wiecej...
Jak drogo wyjdzie to wrzuce tylko tyl, a na przod wrzuce jakis KIT -35 albo wiecej...
Tylne amortyzatory, czy moga byc ORI?
mnie kiedys przód kosztowal jakies 170zl /szt tylko dosc dawno temu to bylo
ale z ostatnich co pamietam to robilem amorki tyl do bylego auta "punto mk2" to wyszlo jakies 470/para bo trzeba bylo kupic nowe amorki + skracanie -60 i mega beton przy feldze 15x9 wygladalo to tak :
i spokojnie bralem 2 osoby na kanape
ale z ostatnich co pamietam to robilem amorki tyl do bylego auta "punto mk2" to wyszlo jakies 470/para bo trzeba bylo kupic nowe amorki + skracanie -60 i mega beton przy feldze 15x9 wygladalo to tak :
i spokojnie bralem 2 osoby na kanape
Golf IV LC9Z -Highline
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=501827
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=501827
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości