Tylne amortyzatory, czy moga byc ORI?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Tylne amortyzatory, czy moga byc ORI?

Post autor: MAPET » pn kwie 29, 2013 00:31

no raceland to to samo prawie przeciez ... tego samego pokroju gwitn co MTS i TA
McBoss pisze:konkret od Raceland z czasow gdy robil lepszej jakosci niz KW czy FK.
smieszne :)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

McBoss
1.9 SSJ
1.9 SSJ
Posty: 282
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:31
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Re: Tylne amortyzatory, czy moga byc ORI?

Post autor: McBoss » pn kwie 29, 2013 00:37

MAPET pisze:no raceland to to samo prawie przeciez ... tego samego pokroju gwitn co MTS i TA
No doceniam zart ;)
MAPET pisze:
McBoss pisze:konkret od Raceland z czasow gdy robil lepszej jakosci niz KW czy FK.
smieszne :)
Sarkazm? :P


Nie no zartuje sobie, no jak juz mam ten gwint to chcialbym go doprowadzic do ladu.
Wymiana samych gum na tylnych amorach ile moglaby kosztowac orientacyjnie?



McBoss
1.9 SSJ
1.9 SSJ
Posty: 282
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:31
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Tylne amortyzatory, czy moga byc ORI?

Post autor: McBoss » pn kwie 29, 2013 00:47

Pomozcie ziomy w ogarnieciu zawieszenia, tez chce miec takiego ladnego Gofra jak wy juz macie... :bajer:



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Tylne amortyzatory, czy moga byc ORI?

Post autor: MAPET » pn kwie 29, 2013 01:16

zaden sarkazm raceland to tez najnizsza polak zawieszen wiec gdzie tu mu do KW... kw to on na oczy nie widzial...
skoro zawieszenie masz do wymiany 4 amory to ja bym to olal i kupil chocby nowego TA bo ci sie to nie oplaci robic


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Tylne amortyzatory, czy moga byc ORI?

Post autor: Shmatan » pn kwie 29, 2013 08:19

McBoss pisze:no wlasnie, ale skoro ja go jedna reka moge wcisnac to co on stlumi?

Chyba, ze to nie dziala na takiej zasadzie jakiej sobie wyobrazam...
Stłumi "bujanie", bo niezależnie już od siły którą musisz przyłożyć żeby go wcisnąć, każde przesunięcie tłoka pochłania określoną ilość czasu - złóż zawieszenie bez niego, przejedź się i złóż z nim; wtedy zrozumiesz.

I nie DoublePostuj!



Awatar użytkownika
septic
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: ndz paź 14, 2012 12:00
Lokalizacja: Kęty/Gorliczyna itp

Tylne amortyzatory, czy moga byc ORI?

Post autor: septic » pn kwie 29, 2013 14:43

McBoss, a jezdziles kiedys na gwincie kw czy fk ??
a jesli chcesz to ogarnac to mozesz pierwsze wyczyscic i moze bedzie widac wycieki itp a jesli chcesz aby ktos to zrobil na Ciebie proponuje firme http://www.pecar.pl/ jak bedzie potrzeba zregenerują i jak bedziesz chcial tylne amorki miec jak powinny to tez zrobia z seryjnych
sam kilka gwintów robilem u nich + zmiana charakterystyki itp



McBoss
1.9 SSJ
1.9 SSJ
Posty: 282
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:31
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Tylne amortyzatory, czy moga byc ORI?

Post autor: McBoss » pn kwie 29, 2013 19:37

A no jezdzilem. W golfach (MK3 oraz MK4) KW i FK, a w Renaulcie 19 na kicie Weiteca.
Ogolnie to jeszcze nie jezdzilem na TA-Technix, MTS no i wlasnie na obecnym Racelandzie, wiec zapewne dopiero gdy zaloze ten sprzecik to bede mogl szczerze rozmawiac na jego temat :food: A skoro juz go mam to chcialbym go dopiescic i zalozyc :) Lepiej miec zregenerowany niz znowu kupiony od kogos w bog wie jakim stanie...


Napisalem do pecara juz z rana, narazie bez odpowiedzi niestety...


Co do tych moich przednich amorow to skoro 1 jest wylany to tylko jego oddac do regeneracji czy odrazu i drugi przedni amor tez zregenerowac??



A jeszcze co do bujania na seryjnych amorach to moze moje sa juz jakies zuzyte (nie wiem bo nie sprawdzalem), ale bujanie na padolach jest masakryczne... Wiec moze ten Raceland po odpicowaniu (tzn po wymianie odboi), bedzie juz nadawal sie do zalozenia i akurat bedzie w dobrym stanie :)



Awatar użytkownika
septic
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: ndz paź 14, 2012 12:00
Lokalizacja: Kęty/Gorliczyna itp

Tylne amortyzatory, czy moga byc ORI?

Post autor: septic » pn kwie 29, 2013 19:50

do nich najlepiej jest dzwonic i dokladnie wytłumaczyc co chcesz miec zrobione

niestety jesli chcesz przód regenerowac to tak jak przy wymianie oba [bo nie wiadome dokladnie jaki jest stan/charakterystyka ]2amora

tylko czy bedzie sens go odpicowac ?? bo mozesz miec tak jak ja z 1zestawem ze do regeneracji sie nie nadawal i jedynie kupno nowych amorów + ewen przerobienie wchodzilo w gre :shock: a po samych zdjeciach tylko wstepnie wycenia a reszta wyjdzie w praniu



McBoss
1.9 SSJ
1.9 SSJ
Posty: 282
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:31
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Tylne amortyzatory, czy moga byc ORI?

Post autor: McBoss » pn kwie 29, 2013 19:53

A orientacyjnie ile kosztowalaby regeneracja dwoch przednich amorkow?


Jak drogo wyjdzie to wrzuce tylko tyl, a na przod wrzuce jakis KIT -35 albo wiecej...



Awatar użytkownika
septic
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: ndz paź 14, 2012 12:00
Lokalizacja: Kęty/Gorliczyna itp

Tylne amortyzatory, czy moga byc ORI?

Post autor: septic » pn kwie 29, 2013 20:19

mnie kiedys przód kosztowal jakies 170zl /szt tylko dosc dawno temu to bylo

ale z ostatnich co pamietam to robilem amorki tyl do bylego auta "punto mk2" to wyszlo jakies 470/para bo trzeba bylo kupic nowe amorki + skracanie -60 i mega beton przy feldze 15x9 wygladalo to tak :
Obrazek
i spokojnie bralem 2 osoby na kanape



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości