Opona a nadkole

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Gruby_malbork
Forum Master
Forum Master
Posty: 1156
Rejestracja: śr lut 14, 2007 23:23
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Opona a nadkole

Post autor: Gruby_malbork » pt sty 25, 2013 00:22

Witam, mam pytanie:

Jeśli opuszczę sobie golfa niżej i opona będzie się chowała w nadkolu (jak na zdjęciu niżej np) to będę mógł normalnie skręcać?

Obrazek
Obrazek
(o taki efekt mi chodzi)

Chodzi mi o jakieś 0.5cm... teraz mam palec między nadkolem a oponą..


Obrazek
VAG Nowy Staw '10, '11, '12, Vw Mania '07,'08,'09,'10,'11,'12

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Opona a nadkole

Post autor: MAPET » pt sty 25, 2013 19:34

zalezy od wielu czynnikow jak twardosc zawieszenia felgi szerokos ci et oraz opony


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
ziomalzx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: śr cze 27, 2012 21:55
Lokalizacja: Frankfurt Oder DE\Rzepin PL
Auto: Touran
Silnik: BMN

Opona a nadkole

Post autor: ziomalzx » ndz lut 10, 2013 00:51

pytanie z tej samej beczki... gwint FK -50mm felgi 19" et35 opony 235


było BMW e36 1.8pb 115ps
był GOLF mk4 VP asv 1.9tdi 110 -> 145ps
był PASSAT B6 highline 2.0tdi PD 8v BMP 140ps
było BMW 745i E65 4.4pb 333ps
był SEAT altea XL 2.0tdi PD 8v BMM 140ps
Jest TOURAN highline 2.0tdi PD 16v BMN 170ps

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Opona a nadkole

Post autor: Shmatan » pn lut 11, 2013 15:36

ziomalzx, to Ci się nie schowa w nadkole



Awatar użytkownika
ziomalzx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: śr cze 27, 2012 21:55
Lokalizacja: Frankfurt Oder DE\Rzepin PL
Auto: Touran
Silnik: BMN

Opona a nadkole

Post autor: ziomalzx » pn lut 11, 2013 16:07

Shmatan wiem bo była przymiarka, ale na ori zwiasie... ale co ze skręcaniem i obcierką jak założe gwint ?
załączam foto z przymiarki...Obrazek


było BMW e36 1.8pb 115ps
był GOLF mk4 VP asv 1.9tdi 110 -> 145ps
był PASSAT B6 highline 2.0tdi PD 8v BMP 140ps
było BMW 745i E65 4.4pb 333ps
był SEAT altea XL 2.0tdi PD 8v BMM 140ps
Jest TOURAN highline 2.0tdi PD 16v BMN 170ps

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Opona a nadkole

Post autor: Shmatan » pn lut 11, 2013 18:14

Mam na myśli że bieżnik nie będzie powyżej linii nadkola. Co do obcierek itp, to jest od tego podwieszony temat w którym musisz jeszcze podać szerokość felgi - 235 z przodu ciężko jest upchnąć, a gwint to jeszcze utrudni bo na pewno nie zejdziesz nakrętką poniżej rantu felgi, a może i na rancie ochronnym opony się zaprze



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości