[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

Post autor: szakulvip » pn mar 10, 2014 11:59

siwy17tg pisze:witam oriętuje się ktoś jaka może być firma tych sprężyn?????
jak oznaczenia starte to co mamy wróżyć z fusów?


Obrazek

Awatar użytkownika
siwy17tg
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: pn sty 16, 2012 14:31
Lokalizacja: Lubin

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

Post autor: siwy17tg » pn mar 10, 2014 17:00

Sprężyny Vogtland 956120 do VW Golf IV, Typ 1J, Variant, 1.8 T, 2.0, 1.9 SDI, 1.9 TDI takie to oto sprężyny na poprzednim zdjęciu wystawiłęm.... gosciu od którego kupowałem springi znalazł karte gwarancyjną do nich....



Awatar użytkownika
siwy17tg
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: pn sty 16, 2012 14:31
Lokalizacja: Lubin

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

Post autor: siwy17tg » pn mar 10, 2014 20:44

a mam pytanie dając do golfa IV na przód springi -50mm i amorek supersport trzeba zmieniać stabilizator ???? będzie coś obcierać czy wszystko P&P????



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

Post autor: Shmatan » pn mar 10, 2014 20:50

Zależy od szczęścia i skrzyni (5/6)



Awatar użytkownika
siwy17tg
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: pn sty 16, 2012 14:31
Lokalizacja: Lubin

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

Post autor: siwy17tg » pn mar 10, 2014 21:04

5 biegów..... 1.9 TDI ALH



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

Post autor: Shmatan » wt mar 11, 2014 09:04

Czyli od szczęścia - u mnie jest znacznie niżej i się mieści, ale niektórym przy -40 już coś tarło



Awatar użytkownika
patryk173
Forum Master
Forum Master
Posty: 1320
Rejestracja: pn lis 07, 2011 21:43
Lokalizacja: Biłgoraj

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

Post autor: patryk173 » wt mar 11, 2014 10:07

Na gwincie by było może ok. Ale na springach będzie przycierać bo są miększe. Sam miałem ten problem u siebie na sprężynach - 50


Obrazek

Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Re: [mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

Post autor: Yaro1981 » wt mar 11, 2014 14:03

patryk173 pisze:Na gwincie by było może ok. Ale na springach będzie przycierać bo są miększe. Sam miałem ten problem u siebie na sprężynach - 50
o co ci stabi przy -50 przycierał


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
siwy17tg
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: pn sty 16, 2012 14:31
Lokalizacja: Lubin

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

Post autor: siwy17tg » pn mar 17, 2014 16:12

założyłem springi -40mm na przód i na tył i mam wrażenie ze tył stoi niżej niż przód.... tez tak myślicie???? jeżeli tak jest to jak temu zaradzić????? Obrazek



Awatar użytkownika
siwy17tg
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: pn sty 16, 2012 14:31
Lokalizacja: Lubin

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

Post autor: siwy17tg » pn mar 17, 2014 16:13

a tak wyglądał na seri....
Obrazek



Awatar użytkownika
patryk173
Forum Master
Forum Master
Posty: 1320
Rejestracja: pn lis 07, 2011 21:43
Lokalizacja: Biłgoraj

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

Post autor: patryk173 » pn mar 17, 2014 18:44

Yaro1981, o półoś. Przy skręcaniu w lewo i na nierównościach.
siwy17tg, Zmierz sobie metrem od błotnika do ziemi to będziesz wiedział czy jest równo czy nie :kac:


Obrazek

Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

Post autor: szakulvip » pn mar 17, 2014 19:45

ja nie wiem czemu obniżałeś jak on na serii aż nadto źle nie wyglądał


Obrazek

Awatar użytkownika
siwy17tg
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: pn sty 16, 2012 14:31
Lokalizacja: Lubin

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

Post autor: siwy17tg » pn mar 17, 2014 20:31

bo pękniętą miałem tylną sprężynę.... a jak bym założył nowe i seryjne to zapewne trochę by się podniósł...... a poza tym trochę lepiej wygląda.... no i planuje 18" zapodać.....



Awatar użytkownika
siwy17tg
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: pn sty 16, 2012 14:31
Lokalizacja: Lubin

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

Post autor: siwy17tg » pn mar 17, 2014 20:37

patryk173 a zakładając ze tył jest niżej to wtedy zrobić??? są jakieś dystanse do sprężyn czy coś
takiego???



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 9 gości