[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?
szakulvip, postaw sobie obok siebie amor mtsa i oryginalny i zobaczysz ze MTS jest krótszy. A co do siadania tyłu niżej niż przodu na samych sprezynach, to wiele osob na forum o tym pisalo. Szczegolnie w malych bendzyniakach a jak w sprezynie progresywnej sie utnie kawalek to nic sie nie dzieje bo i tak pierwszych pare zwoi nie pracuje. Co innego w seryjnej sprezynie.
ps. na zdjeciu widzimy golfa 1.4 na samych sprezynach obnizajacych. szakluvip mozesz pierwszy raz zobaczyc ze tyl jednak moze siedziec nizej niz przod
(zdj pozyczone z tematu z fotum)
ps. na zdjeciu widzimy golfa 1.4 na samych sprezynach obnizajacych. szakluvip mozesz pierwszy raz zobaczyc ze tyl jednak moze siedziec nizej niz przod
(zdj pozyczone z tematu z fotum)
[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?
patryk173, co to za sprezyny ze tak tragicznie auto siadlo? Moze teren tez nie rowny i w rzeczywistosci az takiej roznicy nie ma? Jesli na rownej drodze zrobione foto, to wspolczuje wlascicielowi
Sprzedam kierownicę czteroramienną MK4 z poduszką - 100zl z gratisową wysyłką
[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?
Nie, po prostu silnik 1.4 jest bardzo lekki i nie uginaja sie sprezyny pod jego ciezarem
[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?
No to nie ciekawie ... A chciałem już zamawiać sprężyny -40mm ... a również mam silnik 1.4... To może na tył -30mm a przód -40mm ? Taki misz masz ... ?
Był mój Golf 4 ===> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=501068" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz jest Borewicz ===> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=587208" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz jest Borewicz ===> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=587208" onclick="window.open(this.href);return false;
[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?
Lepiej zrobic jak mowi Shmatan na poprzedniej stronie, ale nie ktorzy spece sa przeciwni takim operacjom
[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?
No czytałem Kolega mi mówił coś o skracaniu seryjnych amortyzatorów, ale to też jakos ledwo mi sie widzi .
Na zdjęciu powyżej jest Golf 3drzwiowy, ja mam 5cio może siądzie tak jak powinno ? A nie tył niżej ?
Hmm... Na alledrogo widziałem tylko spręzyny do Cabrio, gdzie dają 40/35 lub 50/40...
Na zdjęciu powyżej jest Golf 3drzwiowy, ja mam 5cio może siądzie tak jak powinno ? A nie tył niżej ?
Hmm... Na alledrogo widziałem tylko spręzyny do Cabrio, gdzie dają 40/35 lub 50/40...
Był mój Golf 4 ===> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=501068" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz jest Borewicz ===> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=587208" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz jest Borewicz ===> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=587208" onclick="window.open(this.href);return false;
- szakulvip
- Gadatliwa bestia
- Posty: 603
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
- Lokalizacja: WP
- Auto: Audi a4 b8
- Kontakt:
[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?
jest krótszy bo ma skrócony tłok , ale to nie ma nic wspólnego z obniżeniem, wbij to sobie do głowypatryk173 pisze:szakulvip, postaw sobie obok siebie amor mtsa i oryginalny i zobaczysz ze MTS jest krótszy.
dla mnie to z przodu to nie ma żadnych sportowych sprężyn tylko seria , podaj co ktoś tam włożył najlepiej zdjęcie w zbliżeniu aby uwidocznić sprężynę i prześwit. To że tył siedzi niżej to wiem ,że jest tak na 100% przy kicie MTSa, przy innych przypadkach przyznaje nie słyszałem ale mozliwe że tak jest jak podajesz.patryk173 pisze:na zdjeciu widzimy golfa 1.4 na samych sprezynach obnizajacych. szakluvip mozesz pierwszy raz zobaczyc ze tyl jednak moze siedziec nizej niz przod
jak kupisz markowe springi np eibach dedykowane do 1.4 to nie ma opcji żeby nie usiadłpatryk173 pisze:Nie, po prostu silnik 1.4 jest bardzo lekki i nie uginaja sie sprezyny pod jego ciezarem
napisz coś więcej bo jestem ciekaw jak on to robi? jakieś czary mary?cieszyn pisze:Kolega mi mówił coś o skracaniu seryjnych amortyzatorów
[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?
szakulvip, W sumie dobrze piszesz, że przód na tym zdjęciu wyżej wygląda na serie...
Co do skracania amorów... : Powiedział mi
-40 normalnie na amora serie założysz, ale skrócisz lekko żywotnośc polecam ich stoczenie, spytałem że co ? Odpowiedział:
" Ten trzpień srebrny co wychodzi z obudowy skróciłem o 3cm czyli na niższych sprężynach pracuje jak na wyższych i nie katuje się w środkui bo olej czy gaz nie ma takiego ścisku " iże niby robił mu to tokarz firmy jakiejś :>
Ja aż tak bardzo sie nie znam na obniżaniu, utwardzaniu czy czyms tam jeszcze co da sie zrobic przy zawieszeniu , wiec ja sie pod tym nie podpisuje, kupiłbym tylko sprężyny i tyle
Co do skracania amorów... : Powiedział mi
-40 normalnie na amora serie założysz, ale skrócisz lekko żywotnośc polecam ich stoczenie, spytałem że co ? Odpowiedział:
" Ten trzpień srebrny co wychodzi z obudowy skróciłem o 3cm czyli na niższych sprężynach pracuje jak na wyższych i nie katuje się w środkui bo olej czy gaz nie ma takiego ścisku " iże niby robił mu to tokarz firmy jakiejś :>
Ja aż tak bardzo sie nie znam na obniżaniu, utwardzaniu czy czyms tam jeszcze co da sie zrobic przy zawieszeniu , wiec ja sie pod tym nie podpisuje, kupiłbym tylko sprężyny i tyle
Był mój Golf 4 ===> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=501068" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz jest Borewicz ===> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=587208" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz jest Borewicz ===> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=587208" onclick="window.open(this.href);return false;
[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?
Foto z tego tematu viewtopic.php?f=89&t=466672&start=42" onclick="window.open(this.href);return false;szakulvip pisze:dla mnie to z przodu to nie ma żadnych sportowych sprężyn tylko seria , podaj co ktoś tam włożył
[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?
nie ma najmniejszego problemu - ogarniety tokarz natnie gwint na tłoczysku i końcówkę obecnie. Pytanie tylko, czy faktycznie wpłynie to jakoś na pracę amora, bo skok dalej będzie nikły
[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?
Koledzy, czy jeśli założę na seryjne amory (później mam zamiar kupić sportowe) sprężyny H&R o numerach:
- 31 017 HA (R)
- 31 017 1 VA (F)
to będzie wszystko git?
- 31 017 HA (R)
- 31 017 1 VA (F)
to będzie wszystko git?
[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?
Ja tez mam pytanie, znalazłem spręzyny podaje linka:
http://tablica.pl/oferta/sprezyny-obniz ... 1wImb.html" onclick="window.open(this.href);return false;
60/40
FK 42 / FKS 42 HA
Podejdą one do Golfa 4 , 1.4 ?
http://tablica.pl/oferta/sprezyny-obniz ... 1wImb.html" onclick="window.open(this.href);return false;
60/40
FK 42 / FKS 42 HA
Podejdą one do Golfa 4 , 1.4 ?
Był mój Golf 4 ===> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=501068" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz jest Borewicz ===> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=587208" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz jest Borewicz ===> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=587208" onclick="window.open(this.href);return false;
- szakulvip
- Gadatliwa bestia
- Posty: 603
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
- Lokalizacja: WP
- Auto: Audi a4 b8
- Kontakt:
[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?
no własnie, niech da gwarancje a jak będzie lipa to funduje nowe amorkiShmatan pisze:Pytanie tylko, czy faktycznie wpłynie to jakoś na pracę amora, bo skok dalej będzie nikły
w kolejnym temacie pytasz sie o to samo, cieżko przewidzieć czy bedzie ci pasić, dla jednego będzie git dla drugiego kicha, zakładaj to sie przekonaszfisitko pisze:Koledzy, czy jeśli założę na seryjne amory sprężyny H&R o numerach:- 31 017 HA (R)- 31 017 1 VA (F)to będzie wszystko git?
podejść podejdą ale pewnie chodzi ci o ile zejdzie auto, tak jak ktoś już pisał niedawno na forum do 1.4 silnika różnie to bywa ze sp[rężynami i przód może mało opaśćcieszyn pisze:Podejdą one do Golfa 4 , 1.4 ?
[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?
szakulvip, wiem własnie dlatego pytam o -60mm na przód ... może opadnie lepiej jak -40mm ...
Ogólnie pytanie czy opłaca sie je za 250zł ? Te uzywki...
Ogólnie pytanie czy opłaca sie je za 250zł ? Te uzywki...
Był mój Golf 4 ===> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=501068" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz jest Borewicz ===> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=587208" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz jest Borewicz ===> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=587208" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości