obnizenie zawieszenia przy szerokiej stali

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

czerczil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:24

obnizenie zawieszenia przy szerokiej stali

Post autor: czerczil » śr sty 02, 2013 16:18

Witam wszystkich, jest to mój pierwszy post na forum wiec jezeli cos napisze nie tak to prosze o wyrozumiałość:)
Mój problem polega na tym ze mam zamiar kupic szeroką stal 13 cali przód 8 cali 175/50 tył 9 cali 195/45 ale nie wiem o ile bede musiał obnizyc swojego TD zeby to jakos wygladało.
Czy wogóle mi sie to bedzie opłacało i ewentualnie jakie koszta beda mnie czekały poniewaz mysle ze -40/-40 to bedzie troszke za mało;/
zawieszenie chyba mam seryjne, kupilem golfika od mojej nauczycielki wiec raczej nic z nim nie kombinowała:D na zdjeciu mam 13 calowe cms 175/70Obrazek



mariusz33
Forum Master
Forum Master
Posty: 1202
Rejestracja: śr gru 02, 2009 16:19
Lokalizacja: Borzychy

obnizenie zawieszenia przy szerokiej stali

Post autor: mariusz33 » śr sty 02, 2013 17:03

Zrob sobie 14 cali o wiele ladniej wyglada i przynajmniej -60/40 .


Mariusz

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

obnizenie zawieszenia przy szerokiej stali

Post autor: Shmatan » śr sty 02, 2013 19:08

Przy tym kole wzrośnie Ci szpara między nadkolem a oponą o 4mm, więc kit 80/60 żeby to wyglądało ;]

Tego typu tematy nadają się do działu modyfikacji a nie technicznego



czerczil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:24

obnizenie zawieszenia przy szerokiej stali

Post autor: czerczil » czw sty 03, 2013 01:14

czyli w tym momencie musiał bym kupic gwint czy jeszcze moge tyle obnizyc przy seryjnych amorach??
powiedzcie mi czy jbc przy takim obnizeniu bede w stanie normalnie jezdzic przez policjanty ewentualnie wjezdzac na kraweznik??



mariusz33
Forum Master
Forum Master
Posty: 1202
Rejestracja: śr gru 02, 2009 16:19
Lokalizacja: Borzychy

obnizenie zawieszenia przy szerokiej stali

Post autor: mariusz33 » czw sty 03, 2013 10:56

Seryjne amorki sie nie nadaja a o kraweznikach zapomnij.


Mariusz

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

obnizenie zawieszenia przy szerokiej stali

Post autor: MAPET » czw sty 03, 2013 11:18

widac ze nowisjuszem ejstes a 13 stal to bedzie bez sensu bo i tak opona balon na to albo mega nisko bys jezdzil zrob 14 badz 15 i gwint kup to sobie skrecisz optymalnie


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

obnizenie zawieszenia przy szerokiej stali

Post autor: Shmatan » czw sty 03, 2013 15:44

czerczil, nie koniecznie gwint, ale sportowe armory na pewno.

Jednak jeżeli to Twoje pierwsze kombinacje to zrób jak radzi MAPET, bo 13" na takiej oponie wymaga troche umiejętności i sporo cierpliwości przy codziennej jeździe



jaziek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: sob sie 27, 2011 23:11

obnizenie zawieszenia przy szerokiej stali

Post autor: jaziek » sob sty 05, 2013 13:45

JA mam tak u siebie :D i to prawda jest bardzo nisko :d gwint na samym dole i poszerzone 13 :E mam mocowanie sane 1,9cm nad asfaltem, potrafie przytrzeć jadąc po prostej drodze :bigok: ale kocham to :d iskry tarcie spojrzenia ludzi :D masz tu foto tej gleby u mnie http://i.imgur.com/jW6bp.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości