obnizenie zawieszenia przy szerokiej stali
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
obnizenie zawieszenia przy szerokiej stali
Witam wszystkich, jest to mój pierwszy post na forum wiec jezeli cos napisze nie tak to prosze o wyrozumiałość:)
Mój problem polega na tym ze mam zamiar kupic szeroką stal 13 cali przód 8 cali 175/50 tył 9 cali 195/45 ale nie wiem o ile bede musiał obnizyc swojego TD zeby to jakos wygladało.
Czy wogóle mi sie to bedzie opłacało i ewentualnie jakie koszta beda mnie czekały poniewaz mysle ze -40/-40 to bedzie troszke za mało;/
zawieszenie chyba mam seryjne, kupilem golfika od mojej nauczycielki wiec raczej nic z nim nie kombinowała:D na zdjeciu mam 13 calowe cms 175/70
Mój problem polega na tym ze mam zamiar kupic szeroką stal 13 cali przód 8 cali 175/50 tył 9 cali 195/45 ale nie wiem o ile bede musiał obnizyc swojego TD zeby to jakos wygladało.
Czy wogóle mi sie to bedzie opłacało i ewentualnie jakie koszta beda mnie czekały poniewaz mysle ze -40/-40 to bedzie troszke za mało;/
zawieszenie chyba mam seryjne, kupilem golfika od mojej nauczycielki wiec raczej nic z nim nie kombinowała:D na zdjeciu mam 13 calowe cms 175/70
obnizenie zawieszenia przy szerokiej stali
Zrob sobie 14 cali o wiele ladniej wyglada i przynajmniej -60/40 .
Mariusz
obnizenie zawieszenia przy szerokiej stali
Przy tym kole wzrośnie Ci szpara między nadkolem a oponą o 4mm, więc kit 80/60 żeby to wyglądało ;]
Tego typu tematy nadają się do działu modyfikacji a nie technicznego
Tego typu tematy nadają się do działu modyfikacji a nie technicznego
obnizenie zawieszenia przy szerokiej stali
czyli w tym momencie musiał bym kupic gwint czy jeszcze moge tyle obnizyc przy seryjnych amorach??
powiedzcie mi czy jbc przy takim obnizeniu bede w stanie normalnie jezdzic przez policjanty ewentualnie wjezdzac na kraweznik??
powiedzcie mi czy jbc przy takim obnizeniu bede w stanie normalnie jezdzic przez policjanty ewentualnie wjezdzac na kraweznik??
obnizenie zawieszenia przy szerokiej stali
Seryjne amorki sie nie nadaja a o kraweznikach zapomnij.
Mariusz
obnizenie zawieszenia przy szerokiej stali
widac ze nowisjuszem ejstes a 13 stal to bedzie bez sensu bo i tak opona balon na to albo mega nisko bys jezdzil zrob 14 badz 15 i gwint kup to sobie skrecisz optymalnie
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
obnizenie zawieszenia przy szerokiej stali
czerczil, nie koniecznie gwint, ale sportowe armory na pewno.
Jednak jeżeli to Twoje pierwsze kombinacje to zrób jak radzi MAPET, bo 13" na takiej oponie wymaga troche umiejętności i sporo cierpliwości przy codziennej jeździe
Jednak jeżeli to Twoje pierwsze kombinacje to zrób jak radzi MAPET, bo 13" na takiej oponie wymaga troche umiejętności i sporo cierpliwości przy codziennej jeździe
obnizenie zawieszenia przy szerokiej stali
JA mam tak u siebie i to prawda jest bardzo nisko :d gwint na samym dole i poszerzone 13 :E mam mocowanie sane 1,9cm nad asfaltem, potrafie przytrzeć jadąc po prostej drodze ale kocham to :d iskry tarcie spojrzenia ludzi masz tu foto tej gleby u mnie http://i.imgur.com/jW6bp.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości