Używany gwint KW
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Używany gwint KW
Mam cztery pytania dotyczące gwintów KW w używce.
1) Czy da się sprawdzić mniej więcej "w ręku" stan amortyzatorów? W necie jest dużo różnych podpowiedzi, typu "laga gwintu powinna wchodzić i wychodzić ciężko" lub "laga powinna wchodzić ciężko a wysuwać się sama". Jaka jest prawda?
2) Czy wżery na ladze mają wpływ na jej pracę?
3) Wyczytałem gdzieś, że gwinty KW są w pełni regnerowalne. Czy dajmy na to kupując zmęczone KW V2 (inne raczej trudno kupić w miare okazyjnie), po renowacji nadal będzie działała regulacja twardości? Jeśli tak to gdzie je najlepiej regenerować? (to pytanie nasuwa mi się pod dalszym przetsząsaniu netu, gdzie ktoś napisał, że po regeneracji nie działała mu regulacja).
4) Czy do regneracji KW V2 można użyć wkładów z amortyzatorów Koni Sport - czy wtedy regulacja będzie OK?
Jak zwykle, z góry dzięki za odpowiedzi / podpowiedzi.
1) Czy da się sprawdzić mniej więcej "w ręku" stan amortyzatorów? W necie jest dużo różnych podpowiedzi, typu "laga gwintu powinna wchodzić i wychodzić ciężko" lub "laga powinna wchodzić ciężko a wysuwać się sama". Jaka jest prawda?
2) Czy wżery na ladze mają wpływ na jej pracę?
3) Wyczytałem gdzieś, że gwinty KW są w pełni regnerowalne. Czy dajmy na to kupując zmęczone KW V2 (inne raczej trudno kupić w miare okazyjnie), po renowacji nadal będzie działała regulacja twardości? Jeśli tak to gdzie je najlepiej regenerować? (to pytanie nasuwa mi się pod dalszym przetsząsaniu netu, gdzie ktoś napisał, że po regeneracji nie działała mu regulacja).
4) Czy do regneracji KW V2 można użyć wkładów z amortyzatorów Koni Sport - czy wtedy regulacja będzie OK?
Jak zwykle, z góry dzięki za odpowiedzi / podpowiedzi.
Skoda Octavia 1,9TDi AXR, OBECNIE: 143KM / 325Nm
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
Używany gwint KW
srednio - raczej nizbyt tylko wizualnie czytaj pkt2.MikeWRC pisze:1) Czy da się sprawdzić mniej więcej "w ręku" stan amortyzatorów? W necie jest dużo różnych podpowiedzi, typu "laga gwintu powinna wchodzić i wychodzić ciężko" lub "laga powinna wchodzić ciężko a wysuwać się sama". Jaka jest prawda?
oczywiscie to podstawowy problem dzieki ktoremu gwint leje.. to wg mnie dyskwalifikuej zawias wg mnie...MikeWRC pisze: 2) Czy wżery na ladze mają wpływ na jej pracę?
czasem sie da zregenerowac a czasem nieMikeWRC pisze:3) Wyczytałem gdzieś, że gwinty KW są w pełni regnerowalne. Czy dajmy na to kupując zmęczone KW V2 (inne raczej trudno kupić w miare okazyjnie), po renowacji nadal będzie działała regulacja twardości? Jeśli tak to gdzie je najlepiej regenerować? (to pytanie nasuwa mi się pod dalszym przetsząsaniu netu, gdzie ktoś napisał, że po regeneracji nie działała mu regulacja).
4) w kw V2 sa wklady koni
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Re: Używany gwint KW
Dzieki Mapet. Jak paczka do mnie przyleci wrzuce kilka fotek do oceny. Kupilem KW V2. Oby nie bylo wzerow. Na zdjeciach wyglada ladnie...MAPET pisze:srednio - raczej nizbyt tylko wizualnie czytaj pkt2.MikeWRC pisze:1) Czy da się sprawdzić mniej więcej "w ręku" stan amortyzatorów? W necie jest dużo różnych podpowiedzi, typu "laga gwintu powinna wchodzić i wychodzić ciężko" lub "laga powinna wchodzić ciężko a wysuwać się sama". Jaka jest prawda?
oczywiscie to podstawowy problem dzieki ktoremu gwint leje.. to wg mnie dyskwalifikuej zawias wg mnie...MikeWRC pisze: 2) Czy wżery na ladze mają wpływ na jej pracę?
czasem sie da zregenerowac a czasem nieMikeWRC pisze:3) Wyczytałem gdzieś, że gwinty KW są w pełni regnerowalne. Czy dajmy na to kupując zmęczone KW V2 (inne raczej trudno kupić w miare okazyjnie), po renowacji nadal będzie działała regulacja twardości? Jeśli tak to gdzie je najlepiej regenerować? (to pytanie nasuwa mi się pod dalszym przetsząsaniu netu, gdzie ktoś napisał, że po regeneracji nie działała mu regulacja).
4) w kw V2 sa wklady koni
Skoda Octavia 1,9TDi AXR, OBECNIE: 143KM / 325Nm
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
Używany gwint KW
Dostałem w weekend moje KW V2. Stan średni. Po rozebraniu i gruntownym przejrzeniu okazało się, że wykrakałem w poście powyżej. Jest jeden wżer na samym szczycie tłoczyska, jakieś 2-3 centymetry poniżej tego jak kończy się górne nagwintowanie od przykręcenia amorka w kielichu (coś jak poniżej na zdjęciu). Wydaje mi się, że amor aż tak głęboko się nie chowa, ale na wszelki wypadek może zregneruje.
Czy taki wżer ma wpływ na wylewanie?
A tak wygląda cały zestaw. Sprężyny idą do malowania. Tylne amorki na sprzedaż, bo moje Koni Sporty są w idealnym stanie, a to przecież to samo .
Czy taki wżer ma wpływ na wylewanie?
A tak wygląda cały zestaw. Sprężyny idą do malowania. Tylne amorki na sprzedaż, bo moje Koni Sporty są w idealnym stanie, a to przecież to samo .
Skoda Octavia 1,9TDi AXR, OBECNIE: 143KM / 325Nm
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
Używany gwint KW
nie regeneruj narazie
i tak tloczysko do tego momentu nie wejdzie raczej wiec jesli tak blisko to narazie olej to i tak masz tam odboj pewnie w tym miejscu
i tak tloczysko do tego momentu nie wejdzie raczej wiec jesli tak blisko to narazie olej to i tak masz tam odboj pewnie w tym miejscu
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Używany gwint KW
Dzięki wielkie MAPET! A powiedz jeszcze czy tłoczysko musi samo wychodzić do góry? U mnie na najlżejszym ustawieniu regulacji amorków, tłoczysko ciężko wchodzi i ciężko wychodzi w obu, ale muszę je wyciągać ręcznie. W żadnym nie wychodzi samo. To problem?MAPET pisze:nie regeneruj narazie
i tak tloczysko do tego momentu nie wejdzie raczej wiec jesli tak blisko to narazie olej to i tak masz tam odboj pewnie w tym miejscu
Skoda Octavia 1,9TDi AXR, OBECNIE: 143KM / 325Nm
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
Używany gwint KW
nie wychodzi samo u mnei w KW z tylu tez trzeba wyciagac z tego jak pamietam
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Używany gwint KW
MAPET, a to w KW V2 z przodu są wkłady olejowe ? byłem przekonany że tam są gazowe
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
Używany gwint KW
raczej wiekszosc sportowych to gazowo olejowe amorki ale nie wiem na 100%
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Używany gwint KW
Yaro1981 pisze:MAPET, a to w KW V2 z przodu są wkłady olejowe ? byłem przekonany że tam są gazowe
Ciekawią rzecz napisał kolega bulamoto, który zajmuje się regeneracją amorków (w temacie przypiętym do tematu Zawieszeń).MAPET pisze:raczej wiekszosc sportowych to gazowo olejowe amorki ale nie wiem na 100%
"Przy czym chcialbym podkreslic, ze w wiekszosci warsztatow zajmujacych sie regeneracja amortyzatorow, biorac na przyklad do regeneracji amortyzator olejowo-gazowy, po regeneracji tlumienie pozostaje jedynie olejowe bez udzialu gazu.
Gaz w amortyzatorze polepsza charakterystyke pracy w ciezkich warunkach, zmniejsza czas reakcji niz ma to miejsce w samym olejowym, zapobiega nadmiernemu pienieniu sie oleju...gdzie przy sportowych zawieszeniach odgrywa to znaczaca role."
Skoda Octavia 1,9TDi AXR, OBECNIE: 143KM / 325Nm
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
Używany gwint KW
MAPET, jak jest gazowo olejowy to powinien sam wychodzić a te na fotce to olejowe .
MikeWRC, tak jak piszesz jak regenerowałem weiteca to z gazowych po były tylko olejowe , i to już był bubel
MikeWRC, tak jak piszesz jak regenerowałem weiteca to z gazowych po były tylko olejowe , i to już był bubel
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
Używany gwint KW
mozliwe nie znam sie az tak
tzn ze kw ma olejowe koni
tzn ze kw ma olejowe koni
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Używany gwint KW
jeżeli ten gwint na foto ma oryginalne jeszcze wkłady to by wyglądało że olejowe chyba, że już ktoś coś z nimi działał ale to tylko przypuszczenie , tanie gwinty typu Ta itp mają wkłady gazowe więc się trochę zdziwiłem że ten ma olejowe ale może to tak musi być tez się na tyle nie znam co jaki producent wkłada heheh
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
Używany gwint KW
MAPET to może dlatego nie wychodzą do góry. Jeśli KW na tłoczyskach Koni jest olejowym amorkiem, to może właśnie dlatego nie wychodzi do góry.MAPET pisze:tzn ze kw ma olejowe koni
Dzisiaj rozbieram Koni Sporta dla porównania tłoczysk, to napiszę jak sprawa wygląda w kit'cie.
Skoda Octavia 1,9TDi AXR, OBECNIE: 143KM / 325Nm
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości