opinie o produktach firmy AP-sportfahrwerke
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
opinie o gwincie firmy AP
Niezła lektura
Zgadzam się TA jest miększy od AP wiec na logikę ... będzie lepiej wybierał dziury .
Ale przy twardości AP możesz lepiej pokonywać zakręty , a co do naszych dróg w moich stronach jeszcze ujdą w tłumie, nie ma aż tak źle .
1. Czy opłaca się dołożyć te "2x tyle" i kupić AP, zamiast MTS/TA ?
2. Czy ktoś powie mi jaka jest żywotność AP na naszych drogach ?
Zgadzam się TA jest miększy od AP wiec na logikę ... będzie lepiej wybierał dziury .
Ale przy twardości AP możesz lepiej pokonywać zakręty , a co do naszych dróg w moich stronach jeszcze ujdą w tłumie, nie ma aż tak źle .
1. Czy opłaca się dołożyć te "2x tyle" i kupić AP, zamiast MTS/TA ?
2. Czy ktoś powie mi jaka jest żywotność AP na naszych drogach ?
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58
opinie o gwincie firmy AP
no tu skrabi napisał coś innego... bo rozumiem że pingpong może powstawać zarówno przez złą amortyzacje sił na spręzynie i nie być wstanie wytlumić dobicia i odbicia, ale równiez będzie ping pong jak zawias będzie po prostu za sztywny....
tylko że skarbi napisał, że dopiero na ap czuje że auto ugina się, pracuje na nierównościach, ma "większy wychył".... rozumię to tak że jest gwint miększy na sprężynie, ale ma dobrany amor tak, że nim nie buja..... a tuning art, jaki miał był po prostu sztywny....
2. się opłaca, 24 miesiące gwarancji..... wytrzyma jeszcze z rok na pewno i się wyleje, to co.. nie opłaca się... opłaca...
tylko że skarbi napisał, że dopiero na ap czuje że auto ugina się, pracuje na nierównościach, ma "większy wychył".... rozumię to tak że jest gwint miększy na sprężynie, ale ma dobrany amor tak, że nim nie buja..... a tuning art, jaki miał był po prostu sztywny....
2. się opłaca, 24 miesiące gwarancji..... wytrzyma jeszcze z rok na pewno i się wyleje, to co.. nie opłaca się... opłaca...
opinie o gwincie firmy AP
TA jest bardziej miękki od AP?! Absurd! Zmieniałem gwint tylko dlatego, że był za twardy. AP jest 10 razy bardziej miękki od TA którego miałem. Swoją drogą dalej leży to zachęcam do testów.
AP jest sztywne ale zachowuje niezły komfort, pracuje i wybiera cokolwiek.. TA jest sztywne ale wlatując choćby w małą dziurkę robisz wielkie bum, on po prostu jest a jakby go nie było. Nie ma mowy o wybraniu czegokolwiek! Typowy beton. Auta nie dało się nawet nacisnąć, nic. Oczywiście porównuję wszystko przy identycznym obniżeniu.
AP jest sztywne ale zachowuje niezły komfort, pracuje i wybiera cokolwiek.. TA jest sztywne ale wlatując choćby w małą dziurkę robisz wielkie bum, on po prostu jest a jakby go nie było. Nie ma mowy o wybraniu czegokolwiek! Typowy beton. Auta nie dało się nawet nacisnąć, nic. Oczywiście porównuję wszystko przy identycznym obniżeniu.
Re: opinie o gwincie firmy AP
Skarbi opisz dokładniej swoja "przygodę" z AP . Bo to co napisałeś to mnie nie powalaSkrabi pisze:TA jest bardziej miękki od AP?! Absurd! Zmieniałem gwint tylko dlatego, że był za twardy. AP jest 10 razy bardziej miękki od TA którego miałem. Swoją drogą dalej leży to zachęcam do testów.
AP jest sztywne ale zachowuje niezły komfort, pracuje i wybiera cokolwiek.. TA jest sztywne ale wlatując choćby w małą dziurkę robisz wielkie bum, on po prostu jest a jakby go nie było. Nie ma mowy o wybraniu czegokolwiek! Typowy beton. Auta nie dało się nawet nacisnąć, nic. Oczywiście porównuję wszystko przy identycznym obniżeniu.
drakula500 pisze:
2. się opłaca, 24 miesiące gwarancji..... wytrzyma jeszcze z rok na pewno i się wyleje, to co.. nie opłaca się... opłaca...
Hmm no nie wiem 2 lata to i mam przy MTS / TA i pewnie też potrzyma o 1 rok dłużej .
Poczekam na dokładną opinię Skarbi'ego, mial TA i zmienił na AP więc on ma tu najwięcej do powiedzenia
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58
opinie o gwincie firmy AP
teodor230 pisze: Skarbi opisz dokładniej swoja "przygodę" z AP . Bo to co napisałeś to mnie nie powala
dwa posty wyżej, zadaj konkretne pytania bo nie wiadomo o co Ci chodzi, a może o coś na co warto byłoby jeszcze zwrócić uwagę...
opinie o gwincie firmy AP
Witam,
Aktualny gwint który mam w gablocie powoli dożywa końca jako że nie przypadł mi do gustu interesuje mnie wymiana na coś lepszego.
Otóż aktualnie w mk3 mam felgi 17" 8j z oponą 205/40 (minimalny naciąg) i gwint KW i... szukam komfortu. Oczywiście w tej kwestii nie jestem zbyt wymagający ale aktualny setup to wóz drabiniasty, prawdopodobnie spowodowane jest to tym że gwint KW jest po regeneracji i sprawia wrażenie jak by zawory szybkiego spustu w amortyzatorach nie działały, albo działały z opóźnieniem lub zamiast oleju była masa asfaltowa, miałem okazję przejechać się mk4 z org. gwintem KW na 17" i tutaj było bardzo przyjemnie przede wszystkim gwint wybierał nierówności a i precyzja prowadzenia była świetna dodatkowo gwint zneutralizował trochę zachowanie samochodu w poślizgu (auto było bardziej nadsterowne). Wcześniej jeździłem na springach H&R i amorach GT cupline był to całkiem przyzwoity setup ale brakowało możliwości regulacji wysokości ponieważ przy szybszej jeździe zdarzały się przycierki. Jeszcze wcześniej miałem kit MTS i wg. mnie była to porażka, auto wtedy było na felgach 15" 6,5J 195/50 pomimo tego zawieszenie słabo wybierało, a na zakrętach zbyt się przechylało.
Szukam raczej gwintu z ww. powodu oraz zależy mi na dobrym prowadzeniu przy zachowaniu odrobiny komfortu.
Piszę ten post ponieważ kiedyś przeczytałem że Gwint AP to jest beton i do jazdy na codzień się nie nadaje, więc jeśli miał bym kupić dokładnie to samo co mam to raczej nie jestem usatysfakcjonowany.
Jeśli mieliście doświadczenia z którymkolwiek setupów lub zbliżonym i macie teraz gwint AP to prosił bym o jakieś info.
Aktualny gwint który mam w gablocie powoli dożywa końca jako że nie przypadł mi do gustu interesuje mnie wymiana na coś lepszego.
Otóż aktualnie w mk3 mam felgi 17" 8j z oponą 205/40 (minimalny naciąg) i gwint KW i... szukam komfortu. Oczywiście w tej kwestii nie jestem zbyt wymagający ale aktualny setup to wóz drabiniasty, prawdopodobnie spowodowane jest to tym że gwint KW jest po regeneracji i sprawia wrażenie jak by zawory szybkiego spustu w amortyzatorach nie działały, albo działały z opóźnieniem lub zamiast oleju była masa asfaltowa, miałem okazję przejechać się mk4 z org. gwintem KW na 17" i tutaj było bardzo przyjemnie przede wszystkim gwint wybierał nierówności a i precyzja prowadzenia była świetna dodatkowo gwint zneutralizował trochę zachowanie samochodu w poślizgu (auto było bardziej nadsterowne). Wcześniej jeździłem na springach H&R i amorach GT cupline był to całkiem przyzwoity setup ale brakowało możliwości regulacji wysokości ponieważ przy szybszej jeździe zdarzały się przycierki. Jeszcze wcześniej miałem kit MTS i wg. mnie była to porażka, auto wtedy było na felgach 15" 6,5J 195/50 pomimo tego zawieszenie słabo wybierało, a na zakrętach zbyt się przechylało.
Szukam raczej gwintu z ww. powodu oraz zależy mi na dobrym prowadzeniu przy zachowaniu odrobiny komfortu.
Piszę ten post ponieważ kiedyś przeczytałem że Gwint AP to jest beton i do jazdy na codzień się nie nadaje, więc jeśli miał bym kupić dokładnie to samo co mam to raczej nie jestem usatysfakcjonowany.
Jeśli mieliście doświadczenia z którymkolwiek setupów lub zbliżonym i macie teraz gwint AP to prosił bym o jakieś info.
Golf mk3 ASZ + GTB2260vk -> Audi S3 -> Golf mk2 GTI G60 1.8 20VT -> e36 ligthweight M42B18 + Eaton M62 (in progress)
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58
opinie o gwincie firmy AP
jak i do mnie takie info dotarło a juz miałem kase kłaść na AP.....Kozel pisze:Gwint AP to jest beton i do jazdy na codzień się nie nadaje, więc jeśli miał bym kupić dokładnie to samo co mam to raczej nie jestem usatysfakcjonowany.
i tu mogę wkleić kilka cytatów o vogtland i się zacząłem zastanawiać...... ale nie wiem czy mogę bo to temat o AP..
Re: opinie o gwincie firmy AP
drakula500 pisze:teodor230 pisze: Skarbi opisz dokładniej swoja "przygodę" z AP . Bo to co napisałeś to mnie nie powala
dwa posty wyżej, zadaj konkretne pytania bo nie wiadomo o co Ci chodzi, a może o coś na co warto byłoby jeszcze zwrócić uwagę...
Sabi czyli według cb AP jest miększy i lepiej wybiera dziury, tym polecasz ten gwint ?
A czy twardszy gwint który się nie ugnie na wybojach nie jest wygodniejszy ? ( wiem ze będzie w środku jak w betoniarce ale amortyzator nie zdąży się wysunąć i nie wywali nam przodu w górę ).
Re: opinie o gwincie firmy AP
Moim zdaniem opinie zbiera się poprzez porównanie je do innych więc ... drakula500 do dzieła .drakula500 pisze:
jak i do mnie takie info dotarło a juz miałem kase kłaść na AP.....
i tu mogę wkleić kilka cytatów o vogtland i się zacząłem zastanawiać...... ale nie wiem czy mogę bo to temat o AP..
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58
opinie o gwincie firmy AP
NIe wiem czy to będą relacje pełną gębą, jak wbijecie te cytaty w google pojawi się więcej. Fakt jest taki że nie znalazłem opinii negatywnej o gwincie vogtland, koszt teraz do mk2 to 2.2k zł
Moim zdaniem źle myślisz, zawieszenie musi być tak zrobione żeby możliwości tłumienia amortyzatora poradziły sobie z energią sprężyny. Zawieszenie jest po to żeby pracować, i dobry zawias wpadnie w dziurę szybko ją wybierając (dobicie), szybko postawi auto do neutralnego położenia (wybicie) i nie pozwoli żeby sprężyna nam rozbujała auto do zjawiska, które się nazywa ping pong. Moim zdaniem zawieszenie ma pracować normalnie, może być sztywniejsze ale nie ma być betonów czy innych niepożądanych zjawisk..., to właśnie sztywny gwint wywali auto w powietrze a jak będzie opadać to jeszcze będzie podskakiwał, i dopiero to jest niebezpieczne.. ponadto nie ma rzeczy idealnych do wszystkiego, jeden chce gwint do streeta, drugi gwint na lepsze drogi i weekend na torze, a trzeci zawias tylko na tor.... jeden będzie narzekał na to co drugi chwali.. ale u nas musimy to wszystko jakoś pogodzić wywalając uskrobane 2 kafle
had both HR and Vogtland..i prefer the Vogtlands. The ride is smoother and adjustability is the same as well. Plus, PureMS has the Vogtlands for a good deal right now. Jump on it and you wont be dissappointed.
My Vogtlands (from Startup Racing) are awesome. I recently did an initial review (here) and just spent the day at the track. These coils are definitely under rated and the instructor who drove my car remarked several times that he was impressed with how well my car handled. Also, several people commented on how the car appeared to handle. I'll be following up my initial review with info from today but can say that I was surprised as I assumed that my very compliant ride would ultimately mean my suspension would be too soft for the track.
Here's a quick pic from today ...22:47:34
I don't own a S4, but on my A4 the Vogtland's ride extremely well. I got mine from PureMS and couldn't be happier. The ride is better than stock with little to no bounce. The adjustability is a breeze. I had my dad in the car awhile back and he said it was the smoothest ride he has ever experienced. My vote is Vogtland.
had both H&R and Vogtlands....currently on Vogtlands and love them alot more than the H&R's. Personal opinion the H&R's are overrated for some bouncy crap. My first B5 S4 had H&R already installed and had them removed due to being frozen and 2 of them blown. Bought a newer set of H&R for my second B5 S4 and absolutely hated them. Bought a set of Vogtland's for my B6 and I am in love with the ride height and the way she rides. Super comfortable and not bouncy at all.
My H&R's ride like sh*t.
teodor230 pisze:Sabi czyli według cb AP jest miększy i lepiej wybiera dziury, tym polecasz ten gwint ?
A czy twardszy gwint który się nie ugnie na wybojach nie jest wygodniejszy ? ( wiem ze będzie w środku jak w betoniarce ale amortyzator nie zdąży się wysunąć i nie wywali nam przodu w górę ).
Moim zdaniem źle myślisz, zawieszenie musi być tak zrobione żeby możliwości tłumienia amortyzatora poradziły sobie z energią sprężyny. Zawieszenie jest po to żeby pracować, i dobry zawias wpadnie w dziurę szybko ją wybierając (dobicie), szybko postawi auto do neutralnego położenia (wybicie) i nie pozwoli żeby sprężyna nam rozbujała auto do zjawiska, które się nazywa ping pong. Moim zdaniem zawieszenie ma pracować normalnie, może być sztywniejsze ale nie ma być betonów czy innych niepożądanych zjawisk..., to właśnie sztywny gwint wywali auto w powietrze a jak będzie opadać to jeszcze będzie podskakiwał, i dopiero to jest niebezpieczne.. ponadto nie ma rzeczy idealnych do wszystkiego, jeden chce gwint do streeta, drugi gwint na lepsze drogi i weekend na torze, a trzeci zawias tylko na tor.... jeden będzie narzekał na to co drugi chwali.. ale u nas musimy to wszystko jakoś pogodzić wywalając uskrobane 2 kafle
opinie o gwincie firmy AP
w necie pisza takie bzdety ze szkoda mowic..
po 1 jak mozna porownywac gwint za 700zl do kw za 8000zl?
po 2 takich kw w PL czy H&R sprzedaje sie ok kilkunastu rocznie a TA/MTS tyle samo tygodniowo! to wiadomo ze trafi sie taki klient ktoremu cos padnie , zatrzeszczy czy sie wyleje i juz ze tanie gwinty to lipa a drozsze sa megaaa i jezdza 15 lat - nieprawda - mialem H&Ra za 5 tys kola sprzedanego i 2 razy byl na gwarancji juz po 3 mies - takze to jest loteria tym bardziej na pl drogach
co do samego ap to wgmnie wyzsza polka od ta itp bez 2 zdan
nie jezdzilem ale po samym wykonaniu i opinii klientow to widac
i wlasnie kazdy klient ma indywidualne potrzeby odczycia i nie kazdemu ten sam produkt dogodzi
po 1 jak mozna porownywac gwint za 700zl do kw za 8000zl?
po 2 takich kw w PL czy H&R sprzedaje sie ok kilkunastu rocznie a TA/MTS tyle samo tygodniowo! to wiadomo ze trafi sie taki klient ktoremu cos padnie , zatrzeszczy czy sie wyleje i juz ze tanie gwinty to lipa a drozsze sa megaaa i jezdza 15 lat - nieprawda - mialem H&Ra za 5 tys kola sprzedanego i 2 razy byl na gwarancji juz po 3 mies - takze to jest loteria tym bardziej na pl drogach
co do samego ap to wgmnie wyzsza polka od ta itp bez 2 zdan
nie jezdzilem ale po samym wykonaniu i opinii klientow to widac
i wlasnie kazdy klient ma indywidualne potrzeby odczycia i nie kazdemu ten sam produkt dogodzi
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58
opinie o gwincie firmy AP
Niemniej jednak na polskich stronach nie przeczytamy porównań typu... kupiłem dwa auta z salonu, na jedno kazałem założyć KW, na drugie weitec dla żony....... po miesiącu jazdy i porównaniu odstawiłem auto żony do salonu i kazałem wywalić Weitec i założyć KW....
Weitec ma zgodną opinie słabego gwintu, a u nas na polskich stronach twierdzi się że to jest to samo co KW, FK ma dobrą opinie.. dopóki się nie wyleje i o tym też dużo ludzi pisze na zagranicznych stronach... fajny gwint ale prawie każdy odsyłał na gwarancje... KW chwalą mówią że jest twarde, że fajne do auta która na weekend jedzie na tor... na H&R akurat dziwnym trafem się narzeka.. zresztą jest to w cytatach... ja myślę że na przekór wszystkiemu pójde w voglandy, nawet jak będzie na nic. Ktoś musi być pierwszy...
Weitec ma zgodną opinie słabego gwintu, a u nas na polskich stronach twierdzi się że to jest to samo co KW, FK ma dobrą opinie.. dopóki się nie wyleje i o tym też dużo ludzi pisze na zagranicznych stronach... fajny gwint ale prawie każdy odsyłał na gwarancje... KW chwalą mówią że jest twarde, że fajne do auta która na weekend jedzie na tor... na H&R akurat dziwnym trafem się narzeka.. zresztą jest to w cytatach... ja myślę że na przekór wszystkiemu pójde w voglandy, nawet jak będzie na nic. Ktoś musi być pierwszy...
opinie o gwincie firmy AP
Jeżdżę już ponad rok na gwincie AP w Golfie 4, problemów nie ma z nim żadnych w zimę jak i lato. Gwint AP do golfa jest trochę twardy(znaczy tak mi się wydaje bo nie miałem porównania innego gwintu w takim samym aucie) ale np. kolega też kupił sobie w tym samym czasie gwint AP do skody octavii II i tam również nie ma żadnych problemów ale czuć że gwint jest miększy i lepiej wybiera dziury i nierówności, u niego nie ma w ogolę ping ponga i nie ma też dobijania na dziurach, po prostu jest trochę sztywniej niż seria a ma ustawiony bardzo nisko a w golfie ping pong trochę jest, na niektórych nierównościach potrafi dobić amor a na niektórych ładnie go wybierze zależy to od nierówności bo jak wpadniemy w dziurę to jest mocne jeb. To tyle po ponad roku obserwacji i jeżdżenia na gwincie AP w Golfie 4
opinie o gwincie firmy AP
pamietaj ze octavia ma dluzszy tyl poza tym jak jest nizej skrecona to bedzie bardziej miekka niz mk4
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości