Golf IV na 17 i seryjny zawias

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: szakulvip » śr lut 27, 2013 10:40

Death_Proof pisze:szakulvip, to wyjmij amortyzatory z tyłu i zostaw auto na sprężynach, zobaczysz jak to będzie wyglądało. Amortyzator ma ogromną rolę i nie polega ona tylko na tłumieniu drgań.
chyba logiczne, że same spręzyny nie utrzymają ciężaru auta, amorki wypychają w górę
(gas wypycha)
diablosv pisze:ak będziecie mieli przednie amory na wykończeniu to będziecie mieli glebę coś ok 50mm. Tak było u mnie, a jak wstawiłem nowe to znowu koza
nowy amor lepiej trzyma i dlatego jest wyżej, z czasem troche siadzie.


Obrazek

Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Re: Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: Yaro1981 » śr lut 27, 2013 16:09

szakulvip pisze:
Death_Proof pisze:szakulvip, to wyjmij amortyzatory z tyłu i zostaw auto na sprężynach, zobaczysz jak to będzie wyglądało. Amortyzator ma ogromną rolę i nie polega ona tylko na tłumieniu drgań.
chyba logiczne, że same spręzyny nie utrzymają ciężaru auta, amorki wypychają w górę
(gas wypycha)
diablosv pisze:ak będziecie mieli przednie amory na wykończeniu to będziecie mieli glebę coś ok 50mm. Tak było u mnie, a jak wstawiłem nowe to znowu koza
nowy amor lepiej trzyma i dlatego jest wyżej, z czasem troche siadzie.
brednie brednie brednie ciężar samochodu utrzymuje sprężyna lub resor ,a amortyzator tłumi jej wahania utrzymując koło na drodze i ograniczając kołysanie nadwozia .

jakim cudem amorek gazowy wypchnie Ci nadwozie do góry jak to jest amorek olejowy z dodatkiem gazu który ma zapobiegać pienieniu oleju ??? , idąc tym tokiem to amorek olejowy wciąga i nadwozie przyciąga bliżej ziemi ???

jak postawisz samochód bez amorków to auto stoi wyżej a nie niżej . Widział ktoś z was ściągacze do sprężyn miał coś takiego w ręce albo wie po co jest .


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
diablosv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: ndz mar 21, 2010 17:39
Lokalizacja: Białystok

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: diablosv » śr lut 27, 2013 17:36

Tak, to wytłumacz mi że jak założyłem nowe amortyzatory do przodu to auto się podniosło...?.



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: Shmatan » śr lut 27, 2013 17:48

*#cenzura#* od tego czy amory podnoszą czy nie, przy zmianie amorów auto idzie do góry m.in. przez nowe poduszki na kolumnach



Awatar użytkownika
W&M-PITER
niskamiska.pl
niskamiska.pl
Posty: 510
Rejestracja: ndz lis 06, 2011 17:04
Lokalizacja: Olsztyn

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: W&M-PITER » śr lut 27, 2013 19:44

OMG :kac: niech moderator usunie ten temat bo jeszcze ktoś go przeczyta i pomyśli że to prawda co niektórzy ''znawcy tematu'' wypisują :rotfl: :rotfl: :rotfl:


SPRZEDAM RADIO GAMMA V + ODTWARZACZ CD STAN BDB + kostka na wyjście do wzmacniacza
Sprzedam Tanio : BRA Golf IV Boczki czarne bez elektryki 5d stan idealny
:dzida: :dzida: :dzida: :dzida: :dzida:

Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: szakulvip » śr lut 27, 2013 22:20

gazowe zawsze wypychają tłok - w sklepie są zawsze spięte by sie nie wysuwaly, natomiast olejowe nie - po wciśnięciu tłoka reką zostaje w takim położeniu i tak samo dzieje się po rozciągnięciu. Nowe amortyzatory, żeby wcisnąć trzeba się trochę "przysadzić", po czym ten amor z jakąś siła wraca do poprzedniej pozycji. Siła która wypycha parenaście kilo do góry przy sprężynach możliwe, że podnosi deko samochód:)


Obrazek

Awatar użytkownika
Death_Proof
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: sob kwie 07, 2012 20:09
Lokalizacja: Allstein & Guttstadt

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: Death_Proof » ndz mar 03, 2013 10:59

Mi chodzi tylko o to, że zakładając progresywną sprężynę (powiedzmy -30 mm) na stary amor, czesto fabryczny auto nie ma prawa zachowywać się poprawnie na drodze.
Kiedy kupiłem swoje mk4 i wracalem 250 km do domu zauważyłem podskakiwanie tyłu, pierwsza myśl amortyzator. Auto do góry i sprawa jasna, nie trzymały już wcale. I kiedy ktoś nakłada na takie amortyzatory krótszą sprężynę, a czasami jeszcze źle dobraną to niech go nie dziwi fakt, że auto myszkuje lub bują całym nadwoziem.
I nie kłócić się, wszyszczy mamy VAG'i :pub:


~VAGSTYLE~

Awatar użytkownika
4MK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: sob gru 11, 2010 15:28
Lokalizacja: okolice Nysy

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: 4MK » sob mar 09, 2013 11:37

Co sądzicie o tym jak damObrazek eibachy -30 NA tył i amorki z gwintu do tego Obrazek jak się będzie jażdzić na tym.

Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz mar 10, 2013 11:26 przez 4MK, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: szakulvip » sob mar 09, 2013 22:58

4MK pisze:Co sądzicie o tym jak dam H&R -30
te springi z zdjęcia to Eibach pro kit :)


Obrazek

Awatar użytkownika
4MK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: sob gru 11, 2010 15:28
Lokalizacja: okolice Nysy

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: 4MK » ndz mar 10, 2013 11:29

Tam była pomyłka już poprawiłem to te Eibachy od ciebie.



Awatar użytkownika
Death_Proof
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: sob kwie 07, 2012 20:09
Lokalizacja: Allstein & Guttstadt

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: Death_Proof » ndz mar 10, 2013 13:33

Niżej i szybciej :) Zakładaj i napisz pierwsze wrażenia.


~VAGSTYLE~

Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: szakulvip » ndz mar 10, 2013 20:05

Death_Proof pisze:Niżej i szybciej
niżej na pewno, szybciej raczej wątpliwe :)


Obrazek

Awatar użytkownika
4MK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: sob gru 11, 2010 15:28
Lokalizacja: okolice Nysy

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: 4MK » pn mar 11, 2013 09:55

Jak dobrze zrozumiałem to szybciej się nie da bo będzie niebezpiecznie :?:

Obrazek



Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: szakulvip » pn mar 11, 2013 12:35

bezpieczniej bedzie bo na pewno nie bedzie wychylać auta na zakrętach ale czy tak na prawdę eibachy mają słuzyć do tego, żeby szybciej jeżdzić? moim zdaniem ich w 95% przeznaczeniem jest poprawa wyglądu auta - choć przy -30mm to jest małe obniżenie. na pewno bedziesz mógł "śmielej" wchodzić w zakręty niż na serii.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości