Gwint czy kit?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Marcinek_189
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw cze 03, 2010 12:01
Lokalizacja: Podlasie

Gwint czy kit?

Post autor: Marcinek_189 » pn maja 21, 2012 20:41

Mam do was pytanko bo tyle się naczytałem że im więcej czytam tym bardziej staje się głupi. Chce obniżyć golfika 60/40 i z czasem zarzucić koło 16 7,5 calowe lecz im więcej zagłębiam się w temacie tym więcej głupieje jedni piszą ze kit jest miękki i jak do tylu wsiądzie komplet to będzie tarło drudzy ze przy tym obniżeniu nie ma co się pchać w gwint. A ja chciał bym się zmieścić w 400-500 zł bo mam jeszcze olej do wymiany to 200 poleci.
I jeszcze jedno małe pytanko czy ktoś może podać ile obniżają te sprężynki ze zdjęcia? Obrazek



Marcinek_189
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw cze 03, 2010 12:01
Lokalizacja: Podlasie

Gwint czy kit?

Post autor: Marcinek_189 » śr maja 23, 2012 07:18

Nikt nie pomoże?



Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Gwint czy kit?

Post autor: Yaro1981 » śr maja 23, 2012 12:21

nikt nie będzie setny raz wałkować jednych i tych samych tematów


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Marcinek_189
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw cze 03, 2010 12:01
Lokalizacja: Podlasie

Gwint czy kit?

Post autor: Marcinek_189 » śr maja 23, 2012 20:35

Wiem że tematów jest pełno i chyba wszystkie przeczytane od A do Z i już sam nie wiem co wybrać bo opinii tyle ilu użytkowników i każdy pisze co innego, a mnie interesuje ile te sprężynki obniżają bo jest okazja wyrwać używkę w przystępnej cenie czy zbierać walutę na nowy kit MTS czy gwint. Chociaż przy 60/40 gwint będzie się marnował ale czytałem że przy kicie w komplecie tył może mi trzeć to to skłonił mnie do ponownego założenia tematu bo już zgłupiałem.



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Gwint czy kit?

Post autor: J.B.S. » śr maja 23, 2012 22:29

Dawaj gwint ,jak zlapiesz bakcyla będzie jak znalazł. :helm:



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Gwint czy kit?

Post autor: Shmatan » czw maja 24, 2012 18:58

Miękki kit będzie tarł, twardy kit będzie twardszy niż miękki gwint który może trzeć... kup gwint bo na 60/40 się nie skończy i przestań narzekać



Marcinek_189
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw cze 03, 2010 12:01
Lokalizacja: Podlasie

Gwint czy kit?

Post autor: Marcinek_189 » czw maja 24, 2012 20:30

Decyduje się na kit bo i tak więcej już nie obniżę bo drogi i dojazd do garażu nie pozwala, Pytanie do tych tylko co mieli kit MTS od Mapeta czy jest on twardy tak że jak przyjdzie jeździć w komplecie nie obsiądzie jeszcze niżej.



Zablokowany

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości