wybieramy gwint, oraz dystanse

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Yoo!
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: pt sty 23, 2009 21:13
Lokalizacja: Chorzóvw

wybieramy gwint, oraz dystanse

Post autor: Yoo! » ndz mar 11, 2012 18:13

≈Witam, koledzy mam kilka pytań odnośnie wyboru zawieszenia.
Wkońcu przymierzam się do zakupu gwintu do mojego MK IV (1.4 16v, 98r).
Jak wiadomo wolę to z wami przedykutować :bajer:
Konkretniej chodzi mi o pomoc w wyborze firmy. Chciałbym wybrac coś z tego:
http://www.mapet-tuning.com/sklep/zawie ... h34rjsv656" onclick="window.open(this.href);return false;
Jedni mówia MTS-technik, drudzy znów KW.

Napisze czego oczekuje :P

Przód chciałbym odniżyć o jakieś 40-50mm, tył natomiast 60-70mm, bo jest znacznie wyżej niż przód.
Miło by było zachować choć odrobinę komfortu :hehe: choć nie to stawiam na pierwszym miejscu, ale widziałem (właśnie nie pamiętam co to było dokładnie za zawieszenie), passka na miękim gwincie, a z tego co słyszałem, to podczas jazdy nie było znacznej różnicy między twardym zawieszeniem, niewiem ile w tym było prawdy :P

Na tył chciałbym założyc dystanse, możliwe że na przód również, ale to jak narazie odległy temat, wolałbym się skupić na zawieszeniu.

Co będe jescze potrzebował do wymiany zawieszenia, bo gdzieś na forum czytałem o jakiś dodatkowych gumowych zaślepkach, aby się brud nie dostawał do środka, właśnie nie pamiętam co to był za artykuł :/


Na gwint chciałbym wydać ≈ 1000zł, ale wiadomo, że wole dołożyć odrobinę i później nie żałować.

Z góry dzięki za odpv :pub:
Ostatnio zmieniony ndz mar 11, 2012 19:55 przez Yoo!, łącznie zmieniany 1 raz.



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

wybieramy gwint, oraz dystanse

Post autor: Shmatan » ndz mar 11, 2012 19:22

Yoo! pisze:Miło by było zachować choć odrobinę komfortu
bierz fk
Yoo! pisze:Co będe jescze potrzebował do wymiany zawieszenia, bo gdzieś na forum czytałem o jakiś dodatkowych gumowych zaślepkach, aby się brud nie dostawał do środka, właśnie nie pamiętam co to był za artykuł :/
do każdego gwintu warto poduszki i łożyska na kolumne kupić, do fk trzeba jeszcze osłony (pasują z drążków kierowniczych megane II), a przy okazji sprawdź łączniki stabi, gumy na stabi i sworznie czy nie warto by było wymienić.



Awatar użytkownika
Trewor87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 521
Rejestracja: sob paź 01, 2011 08:50
Lokalizacja: Rumia

wybieramy gwint, oraz dystanse

Post autor: Trewor87 » ndz mar 11, 2012 20:22

Shmatan pisze:przy okazji sprawdź łączniki stabi, gumy na stabi i sworznie czy nie warto by było wymienić.
Ja za każdym razem jak stawiałem auto na gwincie, to dla spokoju wszystkie gumy zmieniałem na poliuretan



Awatar użytkownika
Yoo!
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: pt sty 23, 2009 21:13
Lokalizacja: Chorzóvw

Re: wybieramy gwint, oraz dystanse

Post autor: Yoo! » ndz mar 11, 2012 20:58

dobra sprawa gum rozwiązana, a co do skompletowania zawieszenia, nie potrzeba już nic więcej, Shmatan w Twoim temacie wyczytałe, że musiałeś dokupić talerze,jestem w tej dziedzinie kompletnym laikiem tak więc bez śmiechów :P



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

wybieramy gwint, oraz dystanse

Post autor: Shmatan » ndz mar 11, 2012 21:31

Yoo!, talerze? nie przypominam sobie ;]



Enten
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: czw lis 23, 2006 01:50
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

wybieramy gwint, oraz dystanse

Post autor: Enten » pn mar 12, 2012 11:15

talerzyki na przód bo seryjna poduszka gumowa amortyzatora ma się nijak do tej z gwintów.
Zupełnie inna bajka te talerzyki i u mnie to niesamowicie na.. ło. Dałem nowe łożyska, nowe poduszki i dalej lipton.
Tak mają MTS, TA i FK. Nie wiem jak ma KW ale jutro się dowiem :food:

Shmatan, nie miałeś tego problemu? Na talerzyk z gwintu dawałeś ori gumową poduszkę, łożysko i było ok?
Talerzyk z gwintu nie ma wycięcia pod łożysko i to sobie lata jak chce.


Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

wybieramy gwint, oraz dystanse

Post autor: Shmatan » pn mar 12, 2012 18:32

Enten, U mnie tam nic nie lata ;] talerzyk z gwintu, łożysko, poducha i skręcamy ;]



Awatar użytkownika
Yoo!
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: pt sty 23, 2009 21:13
Lokalizacja: Chorzóvw

Re: wybieramy gwint, oraz dystanse

Post autor: Yoo! » pn mar 12, 2012 20:44

dobra ok, więc mam już jakiś trop, a jaka jest różnica między KW, a FK, proszę o wyrozumiałość :)
Ostatnio zmieniony wt mar 13, 2012 22:20 przez Yoo!, łącznie zmieniany 1 raz.



Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Re: wybieramy gwint, oraz dystanse

Post autor: Yaro1981 » pn mar 12, 2012 21:52

Yoo! pisze:koledzy to jak to jest jednym obdziera, drugim nie, wogóle to przednie kielichy nie obdzierają o lacia podczas jazdy, lepiej cyba od razu zaopatrzyć się w dystanse co :>
że co pomyśl zanim znów coś napiszesz :helm:


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Enten
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: czw lis 23, 2006 01:50
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

wybieramy gwint, oraz dystanse

Post autor: Enten » wt mar 13, 2012 11:20

Shmatan, faktycznie KW ma już lepsze talerzyki - prawie jak seria :) MTS, TA to jakieś nieporozumienie.
Wczoraj odebrałem KW - pasuje jak trza i pierwszy banan na twarzy.


Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

wybieramy gwint, oraz dystanse

Post autor: Shmatan » wt mar 13, 2012 20:47

Ja mam fk, i talerzyki jak pisałem - pasowały ok ;]



Awatar użytkownika
Yoo!
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: pt sty 23, 2009 21:13
Lokalizacja: Chorzóvw

Re: wybieramy gwint, oraz dystanse

Post autor: Yoo! » wt mar 13, 2012 22:25

Shmatan pisze:Ja mam fk, i talerzyki jak pisałem - pasowały ok ;]
Enten pisze:Shmatan, faktycznie KW ma już lepsze talerzyki - prawie jak seria :) MTS, TA to jakieś nieporozumienie.
Wczoraj odebrałem KW - pasuje jak trza i pierwszy banan na twarzy.


a o ile obniżaliście, że zapytam i czy macie również założone jakieś dystansy



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

wybieramy gwint, oraz dystanse

Post autor: MAPET » śr mar 14, 2012 00:18

Yoo! pisze:Co będe jescze potrzebował do wymiany zawieszenia, bo gdzieś na forum czytałem o jakiś dodatkowych gumowych zaślepkach, aby się brud nie dostawał do środka, właśnie nie pamiętam co to był za artykuł :/
nie mam pojecia o czym piszesz...
Yoo! pisze:Jedni mówia MTS-technik, drudzy znów KW.
odp:
Yoo! pisze:Na gwint chciałbym wydać ≈ 1000zł, ale wiadomo, że wole dołożyć odrobinę i później nie żałować.
przy tej kwocie nawet nie ma co pisac o KW...
Enten pisze:talerzyki na przód bo seryjna poduszka gumowa amortyzatora ma się nijak do tej z gwintów.
bzdura!
Enten pisze:Tak mają MTS, TA i FK. Nie wiem jak ma KW ale jutro się dowiem :food:
kolejna bzdura
Enten pisze:Talerzyk z gwintu nie ma wycięcia pod łożysko i to sobie lata jak chce.
i po raz 3...
Yoo! pisze:dobra ok, więc mam już jakiś trop, a jaka jest różnica między KW, a FK, proszę o wyrozumiałość :)
a jaka miedzy fiatem a mercedesem? to i to auto a jednak co innego
Enten pisze:Shmatan, faktycznie KW ma już lepsze talerzyki - prawie jak seria :) MTS, TA to jakieś nieporozumienie.
jak czytam twoje wypowiedzi to mam wrazenie ze urwales sie z choinki :(


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

wybieramy gwint, oraz dystanse

Post autor: Shmatan » śr mar 14, 2012 06:26

Yoo!, dystanse 4 i 20mm, obniżenie obecnie około -70
MAPET pisze:przy tej kwocie nawet nie ma co pisac o KW...
Pewnie mowa o używce - do 1000zł można var 2 złapać czasem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości