wybieramy gwint, oraz dystanse
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
wybieramy gwint, oraz dystanse
≈Witam, koledzy mam kilka pytań odnośnie wyboru zawieszenia.
Wkońcu przymierzam się do zakupu gwintu do mojego MK IV (1.4 16v, 98r).
Jak wiadomo wolę to z wami przedykutować
Konkretniej chodzi mi o pomoc w wyborze firmy. Chciałbym wybrac coś z tego:
http://www.mapet-tuning.com/sklep/zawie ... h34rjsv656" onclick="window.open(this.href);return false;
Jedni mówia MTS-technik, drudzy znów KW.
Napisze czego oczekuje
Przód chciałbym odniżyć o jakieś 40-50mm, tył natomiast 60-70mm, bo jest znacznie wyżej niż przód.
Miło by było zachować choć odrobinę komfortu choć nie to stawiam na pierwszym miejscu, ale widziałem (właśnie nie pamiętam co to było dokładnie za zawieszenie), passka na miękim gwincie, a z tego co słyszałem, to podczas jazdy nie było znacznej różnicy między twardym zawieszeniem, niewiem ile w tym było prawdy
Na tył chciałbym założyc dystanse, możliwe że na przód również, ale to jak narazie odległy temat, wolałbym się skupić na zawieszeniu.
Co będe jescze potrzebował do wymiany zawieszenia, bo gdzieś na forum czytałem o jakiś dodatkowych gumowych zaślepkach, aby się brud nie dostawał do środka, właśnie nie pamiętam co to był za artykuł :/
Na gwint chciałbym wydać ≈ 1000zł, ale wiadomo, że wole dołożyć odrobinę i później nie żałować.
Z góry dzięki za odpv
Wkońcu przymierzam się do zakupu gwintu do mojego MK IV (1.4 16v, 98r).
Jak wiadomo wolę to z wami przedykutować
Konkretniej chodzi mi o pomoc w wyborze firmy. Chciałbym wybrac coś z tego:
http://www.mapet-tuning.com/sklep/zawie ... h34rjsv656" onclick="window.open(this.href);return false;
Jedni mówia MTS-technik, drudzy znów KW.
Napisze czego oczekuje
Przód chciałbym odniżyć o jakieś 40-50mm, tył natomiast 60-70mm, bo jest znacznie wyżej niż przód.
Miło by było zachować choć odrobinę komfortu choć nie to stawiam na pierwszym miejscu, ale widziałem (właśnie nie pamiętam co to było dokładnie za zawieszenie), passka na miękim gwincie, a z tego co słyszałem, to podczas jazdy nie było znacznej różnicy między twardym zawieszeniem, niewiem ile w tym było prawdy
Na tył chciałbym założyc dystanse, możliwe że na przód również, ale to jak narazie odległy temat, wolałbym się skupić na zawieszeniu.
Co będe jescze potrzebował do wymiany zawieszenia, bo gdzieś na forum czytałem o jakiś dodatkowych gumowych zaślepkach, aby się brud nie dostawał do środka, właśnie nie pamiętam co to był za artykuł :/
Na gwint chciałbym wydać ≈ 1000zł, ale wiadomo, że wole dołożyć odrobinę i później nie żałować.
Z góry dzięki za odpv
Ostatnio zmieniony ndz mar 11, 2012 19:55 przez Yoo!, łącznie zmieniany 1 raz.
wybieramy gwint, oraz dystanse
bierz fkYoo! pisze:Miło by było zachować choć odrobinę komfortu
do każdego gwintu warto poduszki i łożyska na kolumne kupić, do fk trzeba jeszcze osłony (pasują z drążków kierowniczych megane II), a przy okazji sprawdź łączniki stabi, gumy na stabi i sworznie czy nie warto by było wymienić.Yoo! pisze:Co będe jescze potrzebował do wymiany zawieszenia, bo gdzieś na forum czytałem o jakiś dodatkowych gumowych zaślepkach, aby się brud nie dostawał do środka, właśnie nie pamiętam co to był za artykuł :/
wybieramy gwint, oraz dystanse
Ja za każdym razem jak stawiałem auto na gwincie, to dla spokoju wszystkie gumy zmieniałem na poliuretanShmatan pisze:przy okazji sprawdź łączniki stabi, gumy na stabi i sworznie czy nie warto by było wymienić.
Re: wybieramy gwint, oraz dystanse
dobra sprawa gum rozwiązana, a co do skompletowania zawieszenia, nie potrzeba już nic więcej, Shmatan w Twoim temacie wyczytałe, że musiałeś dokupić talerze,jestem w tej dziedzinie kompletnym laikiem tak więc bez śmiechów
wybieramy gwint, oraz dystanse
talerzyki na przód bo seryjna poduszka gumowa amortyzatora ma się nijak do tej z gwintów.
Zupełnie inna bajka te talerzyki i u mnie to niesamowicie na.. ło. Dałem nowe łożyska, nowe poduszki i dalej lipton.
Tak mają MTS, TA i FK. Nie wiem jak ma KW ale jutro się dowiem
Shmatan, nie miałeś tego problemu? Na talerzyk z gwintu dawałeś ori gumową poduszkę, łożysko i było ok?
Talerzyk z gwintu nie ma wycięcia pod łożysko i to sobie lata jak chce.
Zupełnie inna bajka te talerzyki i u mnie to niesamowicie na.. ło. Dałem nowe łożyska, nowe poduszki i dalej lipton.
Tak mają MTS, TA i FK. Nie wiem jak ma KW ale jutro się dowiem
Shmatan, nie miałeś tego problemu? Na talerzyk z gwintu dawałeś ori gumową poduszkę, łożysko i było ok?
Talerzyk z gwintu nie ma wycięcia pod łożysko i to sobie lata jak chce.
Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
wybieramy gwint, oraz dystanse
Enten, U mnie tam nic nie lata ;] talerzyk z gwintu, łożysko, poducha i skręcamy ;]
Re: wybieramy gwint, oraz dystanse
dobra ok, więc mam już jakiś trop, a jaka jest różnica między KW, a FK, proszę o wyrozumiałość
Ostatnio zmieniony wt mar 13, 2012 22:20 przez Yoo!, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: wybieramy gwint, oraz dystanse
że co pomyśl zanim znów coś napiszeszYoo! pisze:koledzy to jak to jest jednym obdziera, drugim nie, wogóle to przednie kielichy nie obdzierają o lacia podczas jazdy, lepiej cyba od razu zaopatrzyć się w dystanse co :>
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
wybieramy gwint, oraz dystanse
Shmatan, faktycznie KW ma już lepsze talerzyki - prawie jak seria MTS, TA to jakieś nieporozumienie.
Wczoraj odebrałem KW - pasuje jak trza i pierwszy banan na twarzy.
Wczoraj odebrałem KW - pasuje jak trza i pierwszy banan na twarzy.
Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
Re: wybieramy gwint, oraz dystanse
Shmatan pisze:Ja mam fk, i talerzyki jak pisałem - pasowały ok ;]
Enten pisze:Shmatan, faktycznie KW ma już lepsze talerzyki - prawie jak seria MTS, TA to jakieś nieporozumienie.
Wczoraj odebrałem KW - pasuje jak trza i pierwszy banan na twarzy.
a o ile obniżaliście, że zapytam i czy macie również założone jakieś dystansy
wybieramy gwint, oraz dystanse
nie mam pojecia o czym piszesz...Yoo! pisze:Co będe jescze potrzebował do wymiany zawieszenia, bo gdzieś na forum czytałem o jakiś dodatkowych gumowych zaślepkach, aby się brud nie dostawał do środka, właśnie nie pamiętam co to był za artykuł :/
odp:Yoo! pisze:Jedni mówia MTS-technik, drudzy znów KW.
przy tej kwocie nawet nie ma co pisac o KW...Yoo! pisze:Na gwint chciałbym wydać ≈ 1000zł, ale wiadomo, że wole dołożyć odrobinę i później nie żałować.
bzdura!Enten pisze:talerzyki na przód bo seryjna poduszka gumowa amortyzatora ma się nijak do tej z gwintów.
kolejna bzduraEnten pisze:Tak mają MTS, TA i FK. Nie wiem jak ma KW ale jutro się dowiem
i po raz 3...Enten pisze:Talerzyk z gwintu nie ma wycięcia pod łożysko i to sobie lata jak chce.
a jaka miedzy fiatem a mercedesem? to i to auto a jednak co innegoYoo! pisze:dobra ok, więc mam już jakiś trop, a jaka jest różnica między KW, a FK, proszę o wyrozumiałość
jak czytam twoje wypowiedzi to mam wrazenie ze urwales sie z choinkiEnten pisze:Shmatan, faktycznie KW ma już lepsze talerzyki - prawie jak seria MTS, TA to jakieś nieporozumienie.
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
wybieramy gwint, oraz dystanse
Yoo!, dystanse 4 i 20mm, obniżenie obecnie około -70
Pewnie mowa o używce - do 1000zł można var 2 złapać czasem.MAPET pisze:przy tej kwocie nawet nie ma co pisac o KW...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości