Przeróbki amortyzatorów/teleskopów

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Przeróbki amortyzatorów/teleskopów

Post autor: m3tal » czw sty 12, 2012 06:42

Mam pytanie - a właściwie dwa. Może niezbyt fachowe, ale coś mi się tam obiło o uszy i ciekaw jestem opinii co bardziej obeznanych w temacie - czy ktoś z Was słyszał kiedyś coś na temat utwardzania teleskopów? Druga sprawa - podobno można takie teleskopy skrócić. Ktoś coś na ten temat wie? Co, jak, z czym i jak się do tego wszystkiego ma trwałość i bezpieczeństwo?
Pytam, bo jeżdżę w tej chwili samochodem, do którego po prostu brak możliwości zakupu jakiegokolwiek zestawu zawieszenia innego niż fabryczne i trochę jestem tym faktem niepocieszony...


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Przeróbki amortyzatorów/teleskopów

Post autor: Yaro1981 » czw sty 12, 2012 12:56

jeżeli jeżdzisz Baleno tak jak pisze w opisie to nie wiem jak szukasz ale są na rynku za równo kity jak i gwint , a jak chcesz przerobic orginalne zawieszenie to pytaj w firmach regenerujących zawieszenia np http://www.pecar.pl" onclick="window.open(this.href);return false; robi cos takiego


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości