Kit vs Gwint

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Zwi3rzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 19:49
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo

Kit vs Gwint

Post autor: Zwi3rzu » sob gru 24, 2011 10:09

Witam

Prace nad golfem trwają, na początku stycznia chce zabrać się za zawias. Jako ,że przeczytalem juz mnóstwo tematów na forum i w sumie jeszcze bardziej "zgłupłem" prosił bym was o pomoc w doborze.
Chciał bym wydac nie wiecej jak 1500-2000 zl. Z tego co wyczytalem moje GTI ma -20/-20 na wstępie. I teraz mam dylemat czy tańszy gwint czy może jakiegoś weiteca kit. Zastanawiam sie czy nie warto by dać -40/-40 co by obiżyło z tego co wiem auto -20/-20. Autkiem napewno nie bede sie toczył w szczegolnosci ze do lata bedzie uturbiony. Mam wrazenie ze w takim wypadku lepiej kupić jakis kit firmowy.
Czy to obniżenie ktore zaproponowalem nie bedzie za wysokie?
Dodam ze to auto tylko do zabawy jest.

:hmm:


Nie dodałem ze mam kolka 15 cali 195/55



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Kit vs Gwint

Post autor: Shmatan » sob gru 24, 2011 13:47

Zwi3rzu, zależy czego chcesz - jak ma dobrze wyglądać i żeby był zawias dopasowany do koła to lepiej gwint, jeżeli ma dobrze jeździć i nie zalezy Ci na dużych obniżeniach to kit. W tej kasie mógłbyś poszukać jakiejś fajnej używki z regulacją twardości, którą ew. byś sobie później zregenerował



Awatar użytkownika
Zwi3rzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 19:49
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo

Kit vs Gwint

Post autor: Zwi3rzu » sob gru 24, 2011 14:07

Shmatan, auto ma dobrze jezdzic na gwincie i tak za bardzo bym go nie opuscił bo pourywam wszystko. Uzywki odpadają dlatego mysle szczerze mowiac nad jakimś kitem:)
Możesz cos polecic?



Awatar użytkownika
Kowal_
płk Gleba
płk Gleba
Posty: 1732
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
Lokalizacja: Gliwice
Auto: VW Passat CC
Silnik: CCZA

Kit vs Gwint

Post autor: Kowal_ » sob gru 24, 2011 20:39

Nowe amorki Koni + sprężyny -60/-60. Na nowe sprężyny może nie wystarczyć, ale używane spokojnie dorwiesz za 2-3 stówki i zestaw będzie jakościowo lepszy niż jakikolwiek gwint w tej cenie.


330KM/450Nm

Awatar użytkownika
Zwi3rzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 19:49
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo

Kit vs Gwint

Post autor: Zwi3rzu » ndz gru 25, 2011 00:12

-60/-60 to nie bedzie przegiecie?:)



Awatar użytkownika
Kowal_
płk Gleba
płk Gleba
Posty: 1732
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
Lokalizacja: Gliwice
Auto: VW Passat CC
Silnik: CCZA

Kit vs Gwint

Post autor: Kowal_ » ndz gru 25, 2011 11:09

Nie. Pooglądaj po tematach jak ludzie mają powkładane takie zawiasy bedziesz widział jak to wygląda. Jeśli ma się trzymać drogi i nie być za nisko to jest idealny setup do tego :)


330KM/450Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości