KW GOLF IV

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Chlopak1988
Forum Master
Forum Master
Kontakt:

KW GOLF IV

Post autor: Chlopak1988 » sob gru 17, 2011 17:05

Witam! Mówię z góry, że nie znam się zbyt dobrze na zawieszeniach, wiec mam do was pytanie. Muszę u siebie w aucie wymienić amory z przodu, na alledrogo znalazłem takie coś: http://allegro.pl/zawieszenie-sportowe- ... 32742.html" onclick="window.open(this.href);return false; Sprzedający zapewniał mnie, że amory mają 85% sprawności, lecz nie potrafił określić o ile obniża auto. I tu pytanie do was, czy warto się tym zawieszeniem zainteresować oraz o ile może ono obniżać auto? Dzięki za wszelkie odpowiedzi :pub:

EDIT:
Ciekawostka: koleś na allegro sprzedaje to zawieszenie od połowy sierpnia i cena początkowa wynosiła 999zł...

Moja czarnulka...
Obrazek

Awatar użytkownika
Kowal_
płk Gleba
płk Gleba
Auto: VW Passat CC
Silnik: CCZA

KW GOLF IV

Post autor: Kowal_ » sob gru 17, 2011 18:49

Sprawność na takim zawieszeniu to sobie może dowolną podać i tak zawsze bzdury wyjdą, które nic nie znaczą.

Nie wyglądają na mocno styrane i właściwie tyle o nich można powiedzieć.

330KM/450Nm

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Kontakt:

KW GOLF IV

Post autor: Shmatan » sob gru 17, 2011 22:12

Primo - może da się odczytać numery ze sprężyn żeby ustalić ile obniżają
sekundo - zaoferuj 300zł jak sprzedający opłaci przesyłkę z zastrzeżeniem że jeżeli któryś amor będzie wylany to oddajesz - 300zł to taka normalna cena za używany kit (150zł za springi) moim zdaniem

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Kontakt:

KW GOLF IV

Post autor: MAPET » czw gru 22, 2011 15:29

Chlopak1988 pisze:Ciekawostka: koleś na allegro sprzedaje to zawieszenie od połowy sierpnia i cena początkowa wynosiła 999zł.
to nie ciekawostka tylko to ze chora cene dal za to...

ogolnei dopuki nie zalozysz i nie pojezdzisz kilka dni nic sie nie dowiesz jaki to stan