Witam! Mówię z góry, że nie znam się zbyt dobrze na zawieszeniach, wiec mam do was pytanie. Muszę u siebie w aucie wymienić amory z przodu, na alledrogo znalazłem takie coś: http://allegro.pl/zawieszenie-sportowe- ... 32742.html" onclick="window.open(this.href);return false; Sprzedający zapewniał mnie, że amory mają 85% sprawności, lecz nie potrafił określić o ile obniża auto. I tu pytanie do was, czy warto się tym zawieszeniem zainteresować oraz o ile może ono obniżać auto? Dzięki za wszelkie odpowiedzi
EDIT:
Ciekawostka: koleś na allegro sprzedaje to zawieszenie od połowy sierpnia i cena początkowa wynosiła 999zł...
KW GOLF IV
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- Chlopak1988
- Forum Master
- Kontakt:
- Kowal_
- płk Gleba
- Auto: VW Passat CC
- Silnik: CCZA
KW GOLF IV
Sprawność na takim zawieszeniu to sobie może dowolną podać i tak zawsze bzdury wyjdą, które nic nie znaczą.
Nie wyglądają na mocno styrane i właściwie tyle o nich można powiedzieć.
Nie wyglądają na mocno styrane i właściwie tyle o nich można powiedzieć.
330KM/450Nm
KW GOLF IV
Primo - może da się odczytać numery ze sprężyn żeby ustalić ile obniżają
sekundo - zaoferuj 300zł jak sprzedający opłaci przesyłkę z zastrzeżeniem że jeżeli któryś amor będzie wylany to oddajesz - 300zł to taka normalna cena za używany kit (150zł za springi) moim zdaniem
sekundo - zaoferuj 300zł jak sprzedający opłaci przesyłkę z zastrzeżeniem że jeżeli któryś amor będzie wylany to oddajesz - 300zł to taka normalna cena za używany kit (150zł za springi) moim zdaniem
KW GOLF IV
to nie ciekawostka tylko to ze chora cene dal za to...Chlopak1988 pisze:Ciekawostka: koleś na allegro sprzedaje to zawieszenie od połowy sierpnia i cena początkowa wynosiła 999zł.
ogolnei dopuki nie zalozysz i nie pojezdzisz kilka dni nic sie nie dowiesz jaki to stan
PS sprecyzuj tytul...
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !