problem z gwintem i kolem
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
problem z gwintem i kolem
Własnie założyłem gwinotowane zawieszenie na felgi 16 et 30 rozmiar opony 215/40...u tu sie zaczął problem...felga wraz z opona zaczeły ocierac o sruby do regulacji zawieszenia z przodu... dystanse odpadaja bo za bardzo wystawałoby koło co mozna innego zrobic aby było dobrze i zalezy mi wlasnie na glebie wiec skreanie go do góry odpada...
problem z gwintem i kolem
szkoda że nie piszesz co za samochód jakie te felgi rozmiar , ale z grubsza to wypchnąć nadkola założyć dystans albo możeśz zeszlifować nakrętki , wyciągnąc helpery możłiwości jest dużo ale daj jakieś większe info albo zdjęcie
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
problem z gwintem i kolem
Jest to golf III one juz sa rowne z nadkolami wiec dystanse jeszcze bardziej wypchaja je na zewnatrz i bedzie kiepsko chyba ze zeszlifuje te nakretki jak nic innego nie da rady... a a co znaczy ze mozliwosci jest duzo??? zdjecia moge jutro najwyzej dac bo dzis juz nie da rady kolego...
problem z gwintem i kolem
Wyciągnij helper - zejdziesz niżej bez obcierania, albo zmień opony na węższe
problem z gwintem i kolem
Wiem ze to pewnie dla nie ktorych glupie pytanie ale co to jest ten helper???
problem z gwintem i kolem
pomocnicza sprężyna ta mała pod główna albo nad zależy od modelu
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
problem z gwintem i kolem
zrobilemi dzieki koledzy za pomoc:) a tak wogole to w jakim celu jesy ten helper:)
problem z gwintem i kolem
Było na forum, poszukaj
jest po to żeby główna sprężyna nigdy nie była luźna
jest po to żeby główna sprężyna nigdy nie była luźna
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości