Strona 1 z 2
					
				Springi MTS Pytanie o twardosc
				: wt maja 31, 2011 20:32
				autor: Krzysiek-Lwo
				Witam Mam takie pytanko. Jak jest z twardością sprężyn obniżających MTS ? Chcę kupić zestaw takich sprężyn do mk3. Zależy mi na twardych springach, ale nie betonach i  ewentualnie co możecie polecić twardszego w podobnej cenie.
Jeśli mógłbym to proszę jeszcze o jakieś zdjęcia poglądowe i podanie jakie obniżenie na 195/50 r15
			 
			
					
				Springi MTS Pytanie o twardosc
				: czw cze 02, 2011 17:08
				autor: Dejvw
				Nie wiem, czy jest taka sama twardość w mk3 jak u mnie, ale w mk4 są dość twarde. Jak chcesz, żeby Cię potelepało na dołach to dadzą radę 

 
			 
			
					
				Springi MTS Pytanie o twardosc
				: czw cze 02, 2011 21:44
				autor: Krzysiek-Lwo
				Ok dzięki 

 
			 
			
					
				Springi MTS Pytanie o twardosc
				: pt cze 10, 2011 18:05
				autor: Dejvw
				Pamiętaj, że ja je mam na mk4, także twardość może być inna niż w mk3. Zapytaj kogoś kto je założył w trójeczce
			 
			
					
				Springi MTS Pytanie o twardosc
				: pt cze 10, 2011 23:08
				autor: Shmatan
				w mk4 mts moim zdaniem jest miękki - h&r'y z serii race są znacznie twardsze
			 
			
					
				Springi MTS Pytanie o twardosc
				: sob cze 11, 2011 19:40
				autor: Dejvw
				Jeśli chodzi o przód to moim zdaniem jest idealnie, bo jest sztywny, dobrze się trzyma w zakrętach, ale nie za betoniasty. Z kolei a tyłu jest strasznie twardo
			 
			
					
				Springi MTS Pytanie o twardosc
				: ndz cze 12, 2011 10:39
				autor: Gliku
				Sorry ze sie wpierd.ole ze swoim pytaniem ale moze ktos cos bedzie wiedział.
Tez nastawiam sie na sprezyny i nie rozumiem jednej rzeczy. Na aukcji znalazłem nawt tanie dosyc z Ta Technix w nawet niskiej cenie ale mam silniczek TDI a na stronie jest napisane cos takiego
Dane Techniczne:
        VW Golf 3 ( 1991-1997 ), Typ 1HXO
        VW Vento (1992-1998), Typ 1HXO
        (Bez Wersji Variant i silników diesla i VR6) 
Przypuszczam ze sprezyny sa takie same jednak napisane jest z powodu tego ze diesel niby ciezszy moze nieco nizej obnizyc niz te 40mm. Tylko teraz pytanie. Sprawdzałem na naszej stronie dane techniczne i 2,0 8v jest lzejszy od TDI o 40kg ale nacisk na oś przednia ma wiekszy z kolei. 
Zeby sie nie okazało ze wsadze nowe springi -4cm a auto siadzie o 6 ;/
 
			 
			
					
				Springi MTS Pytanie o twardosc
				: ndz cze 12, 2011 20:27
				autor: Shmatan
				Gliku, tak będzie jak założysz springi od benz
			 
			
					
				Springi MTS Pytanie o twardosc
				: pn cze 13, 2011 14:18
				autor: czarnykurczak
				Krzysiek-Lwo, ja miałem kit mts (-40) w trójce i dla mnie było koszmarnie twardo. Beton to mało powiedziane. Tutaj masz foto jak wyglądał na tym zestawie:

 
			 
			
					
				Springi MTS Pytanie o twardosc
				: pn cze 13, 2011 18:11
				autor: Krzysiek-Lwo
				czarnykurczak, Dzięki o taką odpowiedz wraz ze zdjęciem mi chodziło.
			 
			
					
				Springi MTS Pytanie o twardosc
				: pn cze 13, 2011 21:25
				autor: MAPET
				jak widac co czlowiek to opinia i tak z kazdą firma - przerabiane nie raz
			 
			
					
				Springi MTS Pytanie o twardosc
				: śr cze 15, 2011 15:07
				autor: abdi_69
				jeżdże na mts'ie juz drugi rok i moge powiedziec ze jak na sportowe zawieszenie jest dosyc miekko,przy -60 zdecydowanie za miękko,micha często trze o asfalt. Silnik diesla wiec moze siadl troche bardziej niż to co podane. Zdjecie moge podrzucic jutro jesli chcesz
			 
			
					
				Springi MTS Pytanie o twardosc
				: śr cze 15, 2011 20:13
				autor: Gliku
				Jak masz jakies z profilu to ja bym chetnie zobaczył.
Jak kupiles do wersji benzynowych to moze rzeczywiscie siadł. Amory masz seria? czy zmienione?
			 
			
					
				Springi MTS Pytanie o twardosc
				: śr cze 15, 2011 21:30
				autor: abdi_69
				Amory też zmienione,kupowałem kit'a i myśle że w przypadku mts'a/ta i innych z niskiej półki sprężyna jest jedna niezależnie od wersji silnikowej. Zdjęcie będzie jutro,na forum bywam raczej od święta i nie mam żadnego tematu swojego ze zdjęciami