ustawienia zbierzności
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
ustawienia zbierzności
jako że będę zmieniał zawieszenie( przud tył ) w mk3, mam takie pytanie czy będę musiał ustawiać zbierzność z tyłu skoro autko jest na belce?
ustawienia zbierzności
Z tyłu nie , no chyba że odkręcisz mocowanie tylnej belki do podwozia , a tego się z reguły nie robi , przód musisz ustawić
ustawienia zbierzności
zbieŻności, od zbieganiaffsapher pisze:zbierzności
nie z tej strony spacje przy nawiasachffsapher pisze:zawieszenie( przud tył )
...ffsapher pisze:przud
Dodatkowo w mk3 wypadałoby ustawić kąty po obniżaniu zawiasu
ustawienia zbierzności
cześć,podepnę się po temat,nie widzę sensu zakładać nowego.
Wczoraj miałem zakładane sprężynki jamex -40,przód i tył,wróciłem do domu i było wszystko ok,dzisiaj wsiadam w samochód,jechałem po równej drodze ok 20 km ii zauważyłem,że nagle muszę trzymać kierownice lekko przechyloną w lewo aby auto jechało prosto.
Proszę o podpowiedz czy muszę ustawić zbieżnośc po wymianie leżeli kierownice muszę trzymać przechyloną o ok 10 stopni w lewo.
W razie czego proszę też o najgorszy możliwy scenariusz co się mogło zepsuć
Wczoraj miałem zakładane sprężynki jamex -40,przód i tył,wróciłem do domu i było wszystko ok,dzisiaj wsiadam w samochód,jechałem po równej drodze ok 20 km ii zauważyłem,że nagle muszę trzymać kierownice lekko przechyloną w lewo aby auto jechało prosto.
Proszę o podpowiedz czy muszę ustawić zbieżnośc po wymianie leżeli kierownice muszę trzymać przechyloną o ok 10 stopni w lewo.
W razie czego proszę też o najgorszy możliwy scenariusz co się mogło zepsuć
Diesel,benzyna czy lpg,nie oceniaj ludzi po tym przy którym stają dystrybutorze.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=445099" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=445099" onclick="window.open(this.href);return false;
ustawienia zbierzności
parjasz, zawsze po obniżaniu zawieszenia kąty i zbieżność odlatuje w kosmos, więc zawsze trzeba to ruszyć.
co do przekręconej kierownicy - moim zdaniem samo obniżenie zawieszenia nie powinno takich akcji powodować (u mnie np. tego nie było, w znajomym mk3 po założeniu skręconego na maks gwintu też nie). Nie uderzyłeś o nic kołem? nie wpadłeś w jakąś sporą dziurę?
co do przekręconej kierownicy - moim zdaniem samo obniżenie zawieszenia nie powinno takich akcji powodować (u mnie np. tego nie było, w znajomym mk3 po założeniu skręconego na maks gwintu też nie). Nie uderzyłeś o nic kołem? nie wpadłeś w jakąś sporą dziurę?
ustawienia zbierzności
No właśnie nie uderzyłem ani nic.....jechałem wtedy po łatanej ale w miarę prostej drodze.
Diesel,benzyna czy lpg,nie oceniaj ludzi po tym przy którym stają dystrybutorze.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=445099" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=445099" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kowal_
- płk Gleba
- Posty: 1732
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: VW Passat CC
- Silnik: CCZA
ustawienia zbierzności
Jak najbardziej może, szczególnie jak są stare spracowane gumy w zawiasie, obniżając furę wahacze inaczej leżą, są inne napięcia na stabilizatorze, pod innym kątem drążki względem zwrotnicy etc. Zużyte gumowe elementy w zawieszeniu to nie dopiero wtedy jak wali na każdej dziurzeShmatan pisze:co do przekręconej kierownicy - moim zdaniem samo obniżenie zawieszenia nie powinno takich akcji powodować
330KM/450Nm
ustawienia zbierzności
Bylem dzisiaj na ustawieniu zbierznosci i nic nie dalo. Okazalo sie,ze moja trojeczka byla bita,ustawiali zbierznosc ponad godzine. Po ustawieniach dalej kierownica jest krzywo.
Diesel,benzyna czy lpg,nie oceniaj ludzi po tym przy którym stają dystrybutorze.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=445099" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=445099" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kowal_
- płk Gleba
- Posty: 1732
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: VW Passat CC
- Silnik: CCZA
ustawienia zbierzności
A auto jeździ prosto? Jeśli tak to przestaw kierownicę o parę ząbków, to kwestia jednej śruby.
330KM/450Nm
ustawienia zbierzności
Jeździ prosto,jutro już umówiłem się na przestawienie kierownicy. Dziwi mnie tylko,że to wyszło po wymianie sprężyn,na ori wszystko było ok.
Panowie,problem rozwiązany,ustawił kierownice na wprost i jeździ jak ta lala teraz,dzięki za pomoc,do zobaczenia na majóvwce!
Panowie,problem rozwiązany,ustawił kierownice na wprost i jeździ jak ta lala teraz,dzięki za pomoc,do zobaczenia na majóvwce!
Diesel,benzyna czy lpg,nie oceniaj ludzi po tym przy którym stają dystrybutorze.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=445099" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=445099" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości