cześć
obecnie latam na Kicie fk automotive o oznaczeniach;
Przód- Amortyzator: FKZZVW10, ze sprężyną FK 39 VA
Tył- Amortyzator: FKZZVW31, a sprężyna również wygląda na zastosowaną fabrycznie lecz nie mogę się doczytać oznaczeń.
1) - orientuje się ktoś ile to może obniżać? Kiedyś już na forum zakładałem podobny temat ale nie wiele się dowiedziałem. Na niemieckiej stronie doczytałem że ta konfiguracja obniża dosyć specyficznie bo 75mm. Porównując do 60/60 auto na pewno niżej siedzi. Tył regulowany jest talerzem.
2) - plan jest na większe zejście. Niestety, jako że nie mam pewności ile te springi kładą nie chce ich zmieniać aby w rezultacie nie okazało się, że jest podobnie lub wyżej. Wpadłem na pomysł (po doczytaniu na forum) aby zastosować talerze obniżające z JOM-a. Wiele o nich pisze ale chyba jeszcze nikt nie nadmienił jak one mają się do sportowych zawieszeń? Chodzi oczywiście czy kity fabrycznie nie mają podobnie wyprofilowanych talerzy. Nosze się z zamiarem kupna więc pytam aby nie zmoczyć
3) - kolejna kwestia to negatyw. Czy ktoś już przeliczyał ile +/- (mm) auto siądzie z kątem 2,5 stopnia przód i 3 tył? Wiem, ze to będą niskie wartości ale jak wiemy tkwi w szczegółach.
jeśli ktoś potrafi się wypowiedzieć na jeden z punktów... będę wdzięczny za pomoc.
Kit, talerze i negatyw. Zbieram opinie.
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
-
- MKII POWER : )
- Posty: 213
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:11
- Lokalizacja: Trzebinia
- Auto: 2xMk2GTI
Re: Kit, talerze i negatyw. Zbieram opinie.
FK 39 VA - Teoretycznie jest to spręzyna -60mm . U mnie obnizyła o -75mm ( auto zmierzone przed i po zalozeniu ) .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości