4motion

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7799
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

4motion

Post autor: miskieusz » pn mar 28, 2011 17:28

Witam,
Czy ktoś z użytkowników 4motion w golfie IV/bora byłby tak uprzejmy i podzielił się swoimi spostrzeżeniami?
Interesuje mnie koszt obsługi takiego napędu, awaryjność, koszt obsługi wielowahacza, dostępność części, różnica w spalaniu.
Czy bać się tego, w przypadku, gdy nie wiadomo jak traktował poprzedni właściciel, czyli praktycznie zawsze? Podatne na uszkodzenia?
Warto to rozważać? Czy szkoda pojemności bagażnika i dodatkowej wachy?
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Antonioo
VW Baron
VW Baron
Posty: 3138
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 20:05
Lokalizacja: (VWLKP)

4motion

Post autor: Antonioo » pn mar 28, 2011 20:03

Jeżdze już 4motion rok, wcześniej brat użytkował, i z tym napedem nigdy nie było problemów nic sie nie działo golf juz ma 185 tysiecy przejechane trzeba w moście co ileś tysiecy wymieniać olej z filtrem. Dużo taki 4motion nie pali ja jestem bardzo zadowolony z tego napędu, no cześci są droższe niż do zwykłego golfa szczególnie zawieszenie tam nie ma zawieszenia wielowachaczowego jak w passatach :) wiec tragedi nie ma, cześci są dostępne w serwisie ale oczywiście zamienniki też są :)


MK IV 4Motion

Turbo żyje turbo pije..

miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7799
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

4motion

Post autor: miskieusz » pn mar 28, 2011 20:41

Z tyłu jest chyba oś wielowahaczowa?:> Jak wygląda dostępność części, bo na alledrogo nie mogę coś znaleźć, żeby się zorientować.
No właśnie pytanie brzmi, co jeśli poprzedni właściciel nie dbał o wymianę oleju i filtra, bo czytałem, że to trzeba robić co te 30tysięcy.
Możesz napisać jak wygląda spalanie? Widzę ASZ i w ten rejon bym celował ogólnie:)
Dzięki



Awatar użytkownika
Antonioo
VW Baron
VW Baron
Posty: 3138
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 20:05
Lokalizacja: (VWLKP)

4motion

Post autor: Antonioo » pn mar 28, 2011 20:56

ja mam z tyłu jeden wahacz na dole i idą tam chyba dwa drążki nie ma wielu wahaczów, ja miałem olej w haldexie raz zmieniany bo tam kiedyś nikt nie wiedział nawet serwis u mnie sie zdziwił, przy 180 tysiacach chyba był pierwszy raz zmieniany czy drugi raz, i nic sie nie działo, spalanie jest małe w trasie tak spada do 6l nieraz nawet 5.5 litra i mniej zależy jak sie depta :) ale ogólnie to tak 6l, 5.5l
jedynie co to trzeba mieć wszedzie ten sam obwód kół bo Ci bedzie świrował napęd, a tak to wszystko jest ok :)


MK IV 4Motion

Turbo żyje turbo pije..

miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7799
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

4motion

Post autor: miskieusz » pn mar 28, 2011 21:19

Szeroko z przodu i z tyłu;)
Dzięki za info



Awatar użytkownika
Antonioo
VW Baron
VW Baron
Posty: 3138
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 20:05
Lokalizacja: (VWLKP)

4motion

Post autor: Antonioo » pn mar 28, 2011 21:25

spoko, jak coś to pisz do mnie na PW bo żadko kiedy wchodze w ten temat tutaj,


MK IV 4Motion

Turbo żyje turbo pije..

Zablokowany

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości