Strona 1 z 2
					
				pytanie o gwint mk IV 1.9 tdi
				: sob sty 29, 2011 21:38
				autor: FAHER
				mam pakie 3 pytania  1.felga tomason 8,5cala 18 et 30 opony 225x35 na seryjnym zawiasie czy jak dojdzie gwint będzie coś obcierać chodzi o mcpersona 2.czy do gwintu jest obowiązek założenia rozpórek przód tył i 3. jaki gwint byl by dobry chodzi oto zeby niebyło za twardo w rozsądnej cenie z góry dziekuje za pomoc pozdr.. 

 
			
					
				pytanie o gwint
				: ndz sty 30, 2011 10:54
				autor: Yaro1981
				1. nic nie bedzie obcierac
2. nie ma obowiazku zakladania rozporek ale wypadało by bude usztywnic i zaopatrzyc sie w komplet rozporek
3. na to pytanie nikt Ci do konca nie odpowie każdy ma inne odczucia pozatym zalezy na jakim setupie bedziesz jezdzic 
ps nie zaklada sie takich kół i takiego zawiasu by miec komfort jedno drugiemu zaprzecza
			 
			
					
				pytanie o gwint
				: ndz sty 30, 2011 14:30
				autor: MAPET
				po 1 popraw tytul - regulamin
po 2 tak jak kolega napisal wyzej
a o gwintach jest sporo tutaj na forum wystarczy poczytac... a co czlowiek to opinia i zalezy ile masz kasy
			 
			
					
				pytanie o gwint mk IV 1.9 tdi
				: ndz sty 30, 2011 18:54
				autor: FAHER
				Yaro1981, 
MAPET,  
 
  
 
			 
			
					
				pytanie o gwint mk IV 1.9 tdi
				: ndz sty 30, 2011 21:24
				autor: Castillo
				13xXx13 pisze: 3. jaki gwint byl by dobry chodzi oto zeby niebyło za twardo w rozsądnej cenie 
 hehe sam nie wierzę że to powiem ale MTS lub TA-Technix. A dlaczego bo po pierwsze cena chyba jedna z najlepszych na rynku, a po drugie właśnie Ta-technix jest mięciutki ( tylko że to nie jest jego zaleta ! ) niestety minus miękkich gwintów jest taki, że jak później opuścisz nisko na na wszelkich nierównościach, dziurach, pagórkach, uskokach wszędzie będziesz haczył  przednim zderzakiem lub osłoną silnika o jezdnie, dlatego wszyscy lubią twardy gwint żeby sprężyny się tak nie uginały, aha i oczywiście twardy gwint ma lepszą przyczepność na zakrętach i w ogóle
Druga sprawa skoro pytamy tutaj o sprawy związane z gwintem to ja też mam pytania:
1) Skręcając więcej niż -40 autko zaczyna trzeć przy pełnym skręcie czy to oznacza, że stabilizator trzeba wymienić, a jeśli tak to na jaki ?
2) Po sezonie zimowym żeby ruszyć regulację gwintu powinno się popryskać czymś gwint żeby łatwiej ruszyć te śruby ?
 
			
					
				pytanie o gwint mk IV 1.9 tdi
				: ndz sty 30, 2011 21:44
				autor: FAHER
				Castillo, ok dzieki za rade to ma być mój pierwszy gwint takze kazdą opinie przeczytam   

 
			 
			
					
				pytanie o gwint mk IV 1.9 tdi
				: ndz sty 30, 2011 22:12
				autor: MAPET
				no prosze a wiekszosc opinii to bym powiedziel ze TA to twardy giwnt 
 
jezeli obciera to 1 co to lacnziki a jak to nie pomoze to stabi
gwint nazlezy wczesniej posamrowac smarem pozniej psikania to juz malo daja
 
			
					
				pytanie o gwint mk IV 1.9 tdi
				: ndz sty 30, 2011 22:33
				autor: Yaro1981
				tez bym powiedzial ze TA jest twardy nooo ale ile uzytkownikow tyle opini 
13xXx13, mosisz sie zdecydowac na jakis i sam sie przekonaj czy twardy czy mieki 
Castillo, masz Ty olej w amorkach  

 
			
					
				pytanie o gwint mk IV 1.9 tdi
				: pn sty 31, 2011 18:25
				autor: FAHER
				nom ja tez tak słyszałem ze TA - jest twardszy a MTS jest lepszy od TA??
			 
			
					
				pytanie o gwint mk IV 1.9 tdi
				: pn sty 31, 2011 20:36
				autor: FAHER
				mam pytanie o ten gwint viewtopic.php?f=119&t=380460 co o nim myslicie jest wart uwagi ??? i jeszcze jedno on jest z audi a3 miał by być do golfa IV tylko są 2 małe róznice ten gwint ma jakieś końcówki stabilizatora i na prawym jest jakaś blaszka na dole a umnie niema tych zeczy??? co myslicie
			 
			
					
				pytanie o gwint mk IV 1.9 tdi
				: czw lut 03, 2011 01:59
				autor: adasiko
				ja jezdze z ta technixem na mk1, na zime jest na max do góry dupsko a przod na 3/4 w góre
no tylko w tych gwintach jest tak ze w polowie jest najbardziej miekko 
na max glebie jest serio twardo i plecy bolą, plomby wypadaja (ale to jest lekkie autko)
na max góra usztywniasz sie sprezyna którą sciskasz (amory praktycznie wogóle sie nie chowaja jak podnosze i opuszczam na podnosniku)
w zakretach OGIEŃ ale total beton jak bilsteinach i koni nie ma
z tym ze do swojej czworki chyba bede spokojnie kompletowal lepsze amory a springi myslalem ta technixa + poliuretany, aby sie nie zastanawiac kiedy sie gumy wytłuką 

 
			
					
				pytanie o gwint mk IV 1.9 tdi
				: czw lut 03, 2011 10:56
				autor: MAPET
				na dole jest pewnie twardo bo juz na odbojach jezdzisz
			 
			
					
				Re: pytanie o gwint mk IV 1.9 tdi
				: czw lut 03, 2011 21:38
				autor: adasiko
				MAPET pisze:na dole jest pewnie twardo bo juz na odbojach jezdzisz
w sumie racja 
ale kurde nie pamietam czy rozkrecilem sie na maks bo regulowalem sie do błotnika