mk4 gwint Eibach Pro-Street
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- szakulvip
- Gadatliwa bestia
- Posty: 603
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
- Lokalizacja: WP
- Auto: Audi a4 b8
- Kontakt:
mk4 gwint Eibach Pro-Street
Czy w przypadku gwintu kolor sprężyn ma znaczenie co do twardości? Rozmawiałem z kolegą z portalu naglebie.pl jeździ na gwincie Eibach ProStreet tyle, że ma czarne springi.
Czy przy zdjętym gwincie można właściwie ocenić jego stan? wiadomo, że spredzający do odbioru może przygotować go "na czysto"
Czy przy zdjętym gwincie można właściwie ocenić jego stan? wiadomo, że spredzający do odbioru może przygotować go "na czysto"
mk4 gwint Eibach Pro-Street
gwint zawsze na miejscu można rozkręcić, i sprawdzić stan wkładu, tłoczyska, uszczelnienia
- szakulvip
- Gadatliwa bestia
- Posty: 603
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
- Lokalizacja: WP
- Auto: Audi a4 b8
- Kontakt:
Re: mk4 gwint Eibach Pro-Street
Mam uwierzyć, że sprzedający się na to zgodzi ? watpie...szczep pisze:gwint zawsze na miejscu można rozkręcić, i sprawdzić stan wkładu, tłoczyska, uszczelnienia
mk4 gwint Eibach Pro-Street
chciałeś wiedzieć to masz napisane czarno na białym co i jak inaczej gwintu nie sprawdzisz
lepiej kup budżetowe TA lub MTS z gwarancją niż masz później zawracać głowę sprzedającemu, że gwint po pół roku się wylał i trzeba go regenerować
lepiej kup budżetowe TA lub MTS z gwarancją niż masz później zawracać głowę sprzedającemu, że gwint po pół roku się wylał i trzeba go regenerować
- szakulvip
- Gadatliwa bestia
- Posty: 603
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
- Lokalizacja: WP
- Auto: Audi a4 b8
- Kontakt:
Re: mk4 gwint Eibach Pro-Street
bez przesady, jesli się zdecyduje na używke to póżniej w razie "nie wypału" nie miałbym pretensji... jeden biednieje drugi sie bogaciszczep pisze:lepiej kup budżetowe TA lub MTS z gwarancją niż masz później zawracać głowę sprzedającemu, że gwint po pół roku się wylał i trzeba go regenerować
- szakulvip
- Gadatliwa bestia
- Posty: 603
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
- Lokalizacja: WP
- Auto: Audi a4 b8
- Kontakt:
mk4 gwint Eibach Pro-Street
szału... przez co? że niby konkretny beton? Wcześniej kolega Szczep pisał, że powinnien lepiej wybierać nierówności niż tani zawias... ładnie mnie zakręciliście mam "ciężki orzech do zgryzienia"Kamel pisze:ja przy codziennych dojazdach do roboty dostałbym szału jeżdżąc na takim zawiasie
mk4 gwint Eibach Pro-Street
Nierówności wybierał dobrze, ale jeśli mam być szczery to do jazdy po W-wie bardziej mi osobiście odpowiadał poprzedni MTS, na Pro-Street-cie jak dla mnie było za twardo..
No ale tak na dobrą sprawę wszystko to rzecz gustu i dróg po jakich będziesz jeździł.
Tak więc decyzja raczej należy do Ciebie
No ale tak na dobrą sprawę wszystko to rzecz gustu i dróg po jakich będziesz jeździł.
Tak więc decyzja raczej należy do Ciebie
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
- szakulvip
- Gadatliwa bestia
- Posty: 603
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
- Lokalizacja: WP
- Auto: Audi a4 b8
- Kontakt:
mk4 gwint Eibach Pro-Street
w sobote jadę odebrać osobiscie, tak więc wkrótce okaże się czy udany zakup
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości