Witam wszystkich...
Mam do was pytanko, opłaca się kupować gwint z Golfa III tył H&R na grubym tłoczysku z czerwonymi sprężynami a przód FK na niebieskich sprężynach. Gwint ten był mało jeżdżony.
Dodatkowo jak kupie ten gwint to dostane do kompletu H&R do przodu lecz skrzywiony jeden amor i tył FK dobry. Cena za wszystko to 400 zł i nie wiem czy się opłaca... Proszę o wasze opinie i sugestie. Trochę zależy mi na czasie więc czekam z niecierpliwością
Gwint z Golfa III do MK II
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Gwint z Golfa III do MK II
zamieszales tak ze juz nic nei wiem co dostajesz dobrego co zlego i na ktora os... ogolnie i tak dla mnie dawac innej marki zawias na kazda os to bez sensu i powinien byc 1 rodzaj zeby obie osie pracowaly w tej samej charakterystyce
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Gwint z Golfa III do MK II
Na tył dostaję dobry H&R i na przód dobry FK.
A w żłym stanie dostaję przód H&R i tył FK.
A w żłym stanie dostaję przód H&R i tył FK.
Gwint z Golfa III do MK II
aha no czy warte to 400 to ciezko pwiedziec bo to loteria ale ja bym tak zawiasow nie mieszal...
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Gwint z Golfa III do MK II
Chyba, że je wziąć i dać ten H&R przedni do regeneracji tylko nie wiem ile by to wyniosło...
Może ktoś się orientuje ile może kosztować regeneracja H&R przód???
Może ktoś się orientuje ile może kosztować regeneracja H&R przód???
Gwint z Golfa III do MK II
jak jest krzywywy to nei wiem czy zrobia w porzadnej firmei z 250zl od szt
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Gwint z Golfa III do MK II
Dzisiaj byłem pogadać i sprawdzić czy twardy jest ten gwint co jest na aucie...
Co do twardości to mi się podoba bo auta nie idzie ugiąć i już zszedł z ceny nawet więc chyba się zdecyduję
Może akurat tylny FK nie jest aż tak wyjechany i da się pojeździć na całym gwincie FK a H&R da się do zrobienia
Wszystko okażę się w praniu
Co do twardości to mi się podoba bo auta nie idzie ugiąć i już zszedł z ceny nawet więc chyba się zdecyduję
Może akurat tylny FK nie jest aż tak wyjechany i da się pojeździć na całym gwincie FK a H&R da się do zrobienia
Wszystko okażę się w praniu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości