Gwint TA bez sprezynek pomocniczych.

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
pankarol
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob maja 06, 2006 00:54
Lokalizacja: Łowicz
Kontakt:

Gwint TA bez sprezynek pomocniczych.

Post autor: pankarol » ndz lis 21, 2010 13:14

Czy zdejmowal ktos z TA te sprezynki?
Prosze o wszelkie opinie i odczucia przed/po.
JAk nisko mozna opuscic auto w ten sposob?
Czy to bezpieczne?
Dzieki za odpowiedzi.


Moja dwudziestka:
viewtopic.php?t=123016" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Gwint TA bez sprezynek pomocniczych.

Post autor: szczep » ndz lis 21, 2010 19:58

mam kw v1 bez helperów i zyskałem dodatkowe 40mm do regulacji, a jeździ się normalnie tak samo jak wcześniej z helperami



Awatar użytkownika
Antonioo
VW Baron
VW Baron
Posty: 3138
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 20:05
Lokalizacja: (VWLKP)

Gwint TA bez sprezynek pomocniczych.

Post autor: Antonioo » ndz lis 21, 2010 20:37

właśnie też sie dołaczam do tematu.. co gdy sie je wywali? cos sie bedzie działo? np przy opuszczeniu auta duża spreżyna sie dobrze ułoży itp?


MK IV 4Motion

Turbo żyje turbo pije..

Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Gwint TA bez sprezynek pomocniczych.

Post autor: k0nr4d » sob lis 27, 2010 17:14

Helper ma za zadanie trzymać sprężynę w osi amortyzatora podczas maksymalnego rozciągnięcia sprężyny, np. podczas wpadnięcia w dziurę. Wiele osób zdejmuje helpery do dużej gleby i nic się nie dzieje.


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Awatar użytkownika
rafal85rtc
...
...
Posty: 676
Rejestracja: śr maja 23, 2007 19:02
Lokalizacja: RATOVWICE
Kontakt:

Gwint TA bez sprezynek pomocniczych.

Post autor: rafal85rtc » sob lis 27, 2010 17:16

Antonioo pisze:.. co gdy sie je wywali? cos sie bedzie działo?
nic sie nie bedzie dzialo ja bez tych sprezynek jezdze juz ponad 2 lata i wszystko cacy masz przez to lepsza regulacje bo nizej zejdziesz i jest twardszy owiele


NOOO BAASS NOO FuNN!!!!
moje MK3 viewtopic.php?f=88&t=364418" onclick="window.open(this.href);return false; :)

Awatar użytkownika
Merffik
VW Baron
VW Baron
Posty: 3045
Rejestracja: śr paź 04, 2006 10:50
Lokalizacja: KCN
Kontakt:

Gwint TA bez sprezynek pomocniczych.

Post autor: Merffik » czw gru 02, 2010 09:47

ja z przodu też jeździłem z bez tych sprężynek i daje rade nic sie nie dzieje.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Gwint TA bez sprezynek pomocniczych.

Post autor: Fahoo » pt gru 03, 2010 19:59

Pany
jak z tyłu wywali sie pomocnicze i ustawi na taką samą wysokośc co było przed zabiegiem to bedzie miękko czy twardo?
bo ja mam te pomocnicze splaszczone na full :jezor: wysokosc jest juz ok ale twardo jak sam Chu... :kac:
wyjąc czy dorobić tuleje o wysokości splaszczonego jak to nazywacie helpera?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Antonioo
VW Baron
VW Baron
Posty: 3138
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 20:05
Lokalizacja: (VWLKP)

Gwint TA bez sprezynek pomocniczych.

Post autor: Antonioo » ndz gru 05, 2010 12:14

ah.. dzieki chopaki za odpowiedź :) bo chyba bede musiał z przodu je wywalić


MK IV 4Motion

Turbo żyje turbo pije..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości