[MK3] ile max za kw do regeneracji??
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
[MK3] ile max za kw do regeneracji??
Witam Panowie, potrzebuje informacji do faktycznej wartości zawieszenia, od dłuższego czasu poluje na gwint KW niestety cena nowego na moje aktualne możliwości finansowe zabija, dlatego myślę o zakupie jakieś używanego sprzętu przeznaczonego raczej do regeneracji. W związku z tym mam pytanko ile max moze być wart taki gwint KW(to jest bodajże Var. 1 bez reg. twardości)?? Czy jest jakiś dostęp do części zamiennych amortyzatora, mam na myśli cześci mechaniczne, z uszczelnieniami nie powinno być problemu?? Ostatnia kwestia, jeśli ktoś miał przyjemność przyjrzeć się z bliska samemu amortyzatorowi, czy górna pokrywa korpusu jest skręcana, czy zaciskana, głównie chodzi o to czy jest możliwa rozbiórka amortyzatora z możliwością jego złożenia bez użycia punktaka kinetycznego z trzonkiem drewnianym:D. Za odpowiedzi z góry dziękuje
Golf mk3 ASZ + GTB2260vk -> Audi S3 -> Golf mk2 GTI G60 1.8 20VT -> e36 ligthweight M42B18 + Eaton M62 (in progress)
[MK3] ile max za kw do regeneracji??
mozliwa rozbiorka regeneracja w porzadnej firmei kilkaset zl za 1 szt i do konca to juz nie bedzie KW
jesli mialbym sie pchac w to to cena musialaby byc jesli jest doregenaracji jakas smieszna no i to wersja bez reg twardosci
jesli mialbym sie pchac w to to cena musialaby byc jesli jest doregenaracji jakas smieszna no i to wersja bez reg twardosci
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
[MK3] ile max za kw do regeneracji??
Z tego co czytałem na forum to goście nie narzekali na jakość pracy zawieszenia po regeneracji no chyba że mi coś umknęło(pojawiały sie tylko jakieś problemy z ciężej działającą regulacją twardości), poza tym czy kw po regeneracji to dalej kw, myśle zależy to od tego co było nie tak w wkładzie amortyzatora, w większości przypadków jeśli zawias był tylko rozszczelniony różnica pracy będzie polegała na niewłaściwym doborze klasy lepkości oleju do amortyzatora lub niewłaściwym jego poziomie. Ale wracając do tematu mój problem polega na tym iż potrzebuje zakupić gwint, jeździłem przez rok golfem z zawieszeniem KW i jest to naprawde świetne zawieszenie na moje potrzeby, teraz jeżdze golfem z zawieszeniem MTS(jakiś tam kit obniżający) różnica pomiędzy kulturą pracy tych zawieszeń, tłumieniem i jakością jest więcej niż znacząca, i tutaj powstaje problem czy warto kupić i zregenerować zawias który wyniósł by mnie powiedzmy 1100zł i będzie to technicznie nowe kw ewentualnie niewiele odstępujące od nowego zawiasu, czy kupować gwint MTS który będzie tylko namiastką porządnego zawiasu, ewentualnie są jakieś inne opcje?? Dodam tylko że nie zależy mi na regulacji twardości, potrzebuje gwint który będzie jak najbardziej zbliżony pracą do zawiasu KW jeśli był by jakością wykonania również zbliżony to jeszcze lepiej. POZDR
Golf mk3 ASZ + GTB2260vk -> Audi S3 -> Golf mk2 GTI G60 1.8 20VT -> e36 ligthweight M42B18 + Eaton M62 (in progress)
[MK3] ile max za kw do regeneracji??
nie no ja tez nie mowie ze dobra regeneracja jest zla... sam mialem gwint po regeneracji H&R i bylem zadowolony
kwestia dobrej regeneracji bo sa firmy co tego nie umieja wykonac i slyszalem ze pozniej jest tragedia z takim zawiasem
1100zl jak bedzie to dobrze zrobione mysle ze nie jest zla cena kwestia by dobrze zrobili
kwestia dobrej regeneracji bo sa firmy co tego nie umieja wykonac i slyszalem ze pozniej jest tragedia z takim zawiasem
1100zl jak bedzie to dobrze zrobione mysle ze nie jest zla cena kwestia by dobrze zrobili
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości