GOLF 3 NEGATYW

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

cezarybonio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn sie 16, 2010 22:33

GOLF 3 NEGATYW

Post autor: cezarybonio » sob paź 02, 2010 16:18

Siema.
Które ze zdjec przedstawia oryginalny negatyw w golfie 3?
1) http://img641.imageshack.us/i/pa020087.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
2) http://img826.imageshack.us/i/pa020086.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy w serii byl negatyw?
pozdro



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

GOLF 3 NEGATYW

Post autor: Dj Darecki » sob paź 02, 2010 16:36

W mk3 negatywu na tyle nie było raczej .


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

GOLF 3 NEGATYW

Post autor: micky » ndz paź 03, 2010 11:26

a w syncro nie idzie zrobic?



cezarybonio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn sie 16, 2010 22:33

Re: GOLF 3 NEGATYW

Post autor: cezarybonio » ndz paź 03, 2010 11:54

W serii był negatyw ale minimalny na tylnej osi bankowo



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

GOLF 3 NEGATYW

Post autor: MAPET » ndz paź 03, 2010 22:10

trzeba dac klinowa podkaldke pod tylny czop na mocowanie do belki i tak sie robi negatyw
seryjnie nie da sie ustawic jets moze przy glebie ale minimalistyczny


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Re: GOLF 3 NEGATYW

Post autor: D1_PITER » pn paź 04, 2010 07:03

cezarybonio pisze:Siema.
Które ze zdjec przedstawia oryginalny negatyw w golfie 3?
1) http://img641.imageshack.us/i/pa020087.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
2) http://img826.imageshack.us/i/pa020086.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy w serii byl negatyw?
pozdro
Na 'oko' to zdjęcie numer 2. W serii negatyw z tylu wynosi około 1,5st.


Obrazek

PaulAdmin

GOLF 3 NEGATYW

Post autor: PaulAdmin » pn paź 04, 2010 07:31

Moim zdaniem bardziej trafiona belka niz negatyw :grin:



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

GOLF 3 NEGATYW

Post autor: Dj Darecki » pn paź 04, 2010 12:47

Panowie , jak zwiększyć negatyw na przodzie , dzisiaj byłem na geometrii i max z przodu mogę dać ( kolo lewe -2 koło prawe -1 )
czy wysunięcie sworznia coś da ? czy tylko ograniczają kąt, fasolki w amorach ?

Pozdro


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
luki07
_
_
Posty: 2664
Rejestracja: czw maja 15, 2008 11:42
Lokalizacja: Żmigród k. Wrocławia
Kontakt:

GOLF 3 NEGATYW

Post autor: luki07 » pn paź 04, 2010 14:42

z tego co mi wiadomo to fasolki na amorze daja "negatyw" wiec jesli chce sie wiekszy trzebaby fasolki bardziej "rozwiercic" aby amor mogl sie bardziej polozyc

natomiast mam pytanie do osob ktore robily sobie "negatyw" z tylu w mk3, wiem ze sa specjalne zestawy do robienia takiego zabiegu ale Ty Darecki wkladales chyba z tego co pamietam 1mm blaszke pod dolne sruby czopa (gdzies to czytalem, jesli sie myle popraw) co jesli z tylu sa tarcze a nie bebny?bo na moje myslenie jesli jest beben to caly mechanizm hamowania ktory idzie na czop do belki bedzie mial negatyw i to rozumiem, a co jesli jest tarcza?tarcza bedzie miala negatyw a zacisk przeciez jest przykrecany od wewnetrznej strony belki dwoma srubami wiec tu kat pochylenia sie nie zmieni, zmieni sie kat pochylenia tarczy i jak to teraz dalej ogarnac?



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Re: GOLF 3 NEGATYW

Post autor: D1_PITER » pn paź 04, 2010 15:47

Dj Darecki pisze:Panowie , jak zwiększyć negatyw na przodzie , dzisiaj byłem na geometrii i max z przodu mogę dać ( kolo lewe -2 koło prawe -1 )
czy wysunięcie sworznia coś da ? czy tylko ograniczają kąt, fasolki w amorach ?

Pozdro
1. Rozwiercić fasolki
2. Rozwiercić otwory w zwrotnicy - nie polecam
3. Założyć cieńsze śruby o wysokiej twardości - do kupienia w motoryzacyjnym

Wysunięcie sworznia wpływa nieco na kąt pochylenia koła ale nie aż 1stopień. Odkręć sworznie i wysuń oba jednakowo. Ja przy na maksa wysuniętych sworzniach, maksymalnym pochyleniu na fasolkach i seryjnych śrubach uzyskałem 1st30min (półtora stopnia) jednakowo na obu kołach.

P.S. Nie polecam negatywów większych niż -2st.


Obrazek

Awatar użytkownika
Passat944
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:03
Lokalizacja: Głogów

GOLF 3 NEGATYW

Post autor: Passat944 » pn paź 04, 2010 15:49

luki07, Pomieszałeś kolego :) Camber shims czy inne patenty wkłada się pomiędzy czop a belkę a rodzaj hamulców nie ma tu żadnego znaczenia.

Darecki rozpiłuj trochę pilnikiem otwory w amortyzatorze, na moim gwincie H&R miałem ustawione -4 stopnie już a nic nie musiałem rozwiercać :) Możesz jeszcze kupić specjalne śruby do zrobienia większego negatywu.

Mój tylny negatyw (oparty na camber kit), jakieś 2.5 stopnia na minusie:

Obrazek
P.S. Nie polecam negatywów większych niż -2st.
A to dlaczego ?



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Re: GOLF 3 NEGATYW

Post autor: D1_PITER » pn paź 04, 2010 15:52

luki07 pisze:z tego co mi wiadomo to fasolki na amorze daja "negatyw" wiec jesli chce sie wiekszy trzebaby fasolki bardziej "rozwiercic" aby amor mogl sie bardziej polozyc
Prawda.. Ale nie amor się kładzie a zwrotnica.
luki07 pisze:co jesli z tylu sa tarcze a nie bebny?
Nic.. to jest tak samo zbudowane przecież.
luki07 pisze:na moje myslenie jesli jest beben to caly mechanizm hamowania ktory idzie na czop do belki bedzie mial negatyw i to rozumiem, a co jesli jest tarcza?tarcza bedzie miala negatyw a zacisk przeciez jest przykrecany od wewnetrznej strony belki dwoma srubami wiec tu kat pochylenia sie nie zmieni, zmieni sie kat pochylenia tarczy i jak to teraz dalej ogarnac?
Zmieniasz pochylenie czopa.. na czopie jest tarcza a zacisk poprzez jarzmo również jest przykręcony do czopa nie do belki.


Obrazek

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

GOLF 3 NEGATYW

Post autor: Dj Darecki » pn paź 04, 2010 23:11

D1_PITER pisze:Wysunięcie sworznia wpływa nieco na kąt pochylenia koła ale nie aż 1stopień. Odkręć sworznie i wysuń oba jednakowo. Ja przy na maksa wysuniętych sworzniach, maksymalnym pochyleniu na fasolkach i seryjnych śrubach uzyskałem 1st30min (półtora stopnia) jednakowo na obu kołach.
mi starczy raczej - 1.5 stopnia lewe koło bez problemu tylko prawe trzeba pochylic mocniej :)
No chyba że po włożeniu kółek okaże się że to za mało .................


POzdrO


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

FlatcherFaS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: wt sty 06, 2009 23:40
Lokalizacja: W-wa

GOLF 3 NEGATYW

Post autor: FlatcherFaS » wt paź 05, 2010 21:35

Panowie a ja mam pytanie gdzie mozna kupic camber kit do golfa III i czy na nim reguluje sobie pochylenie?? oraz czy ma znaczenie szerokosc felgi np. -2 i felga 9J



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości