Adaptacja gwintu z MK2 do Mk1 i późniejszy powrót do Mk2
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
Adaptacja gwintu z MK2 do Mk1 i późniejszy powrót do Mk2
Jak w temacie.. ogólnie to mam gwinta z Mk2 i chcę to wrzucić do Mk1.. tył bez problemów, przód niby też... wystarczy przerobić otwory i dać mały dystansik.. ale taka sprawa... jeżeli będę chciał go znowu wrzucić do dwójki to czy taka modyfikacja otworów będzie czemuś przeszkadzać?
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Adaptacja gwintu z MK2 do Mk1 i późniejszy powrót do Mk2
Chodzi o otwory, do których przykręca się zwrotnicę? Będą rozwiercane, czy nowe obok nich? Jeśli rozwiercane, to nie powinno to przeszkadzać, nawet dla niektórych będzie pożyteczne, bo większy negatyw da się ustawić
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Adaptacja gwintu z MK2 do Mk1 i późniejszy powrót do Mk2
Fasolki są standardowo w nowszych mk2, co pewnie wiesz, a praktykuje się ich jeszcze większe rozwiercanie, aby zrobić większy negatyw. Czyli wierć, tnij, kręć i pakuj do mk1
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości